جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی برندهای خارجی و نایاب شدن برخی برندها در بازار ایران، خانواده های ایرانی به دنبال پیدا کردن برندهایی با کیفیت خوب و موجود در بازار هستند.

داشتن دسترسی و موجود بودن یک برند در بازار، نه تنها از بابت سهولت خرید بلکه از بابت پیدا کردن قطعات برای انجام تعمیرات دستگاه در آینده هم اهمیت زیادی دارد. در این شرایط برخی از برندهای داخلی مانند پاکشوما و اسنوا، با کیفیت خوب محصولاتشان توانسته اند راه خود را به خانه های بیشتر ایرانیان باز کنند و به عنوان برترین برندهای لوازم خانگی داخلی شناخته شوند.

از سوی دیگر برند شناخته شده دوو، همچنان حضور خود را در بازار لوازم خانگی ایران تثبیت کرده و به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران شناخته می شود. این روزها این سه برند، پررنگ ترین نقش را در بازار محصولات لوازم خانگی ایران ایفا می کنند.

نکته دیگری که درباره این سه برند قابل توجه است، این است که در صورتی که لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر پیدا کند، با توجه به فعالیت نمایندگی های آن ها و دسترسی به قطعات اصلی این برندها، خاطرتان از تعمیرات درست و طول عمر دستگاهتان آسوده خواهد بود.

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی؛ پاکشوما، دوو و اسنوا

نمایندگی محصولات پاکشوما در شهر کرج

شرکت پاکشوما فعالیت خود را از سال 1354 شروع کرد. این برند از بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران به شمار می رود. پنج گروه اصلی محصولات پاکشوما عبارتند از: یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و کولر گازی.

این شرکت بیش از 700 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد که به تسهیل دریافت خدمات مشتریان این برند منجر شده است.

انتخاب تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی پاکشوما در کرج سال هاست در این زمینه فعالیت می کند. این مرکز در سه گروه محصول، از محصولات پاکشوما ارائه خدمات تخصصی دارد؛ در نتیجه شما می توانید برای سرویس دوره ای و تعمیرات یخچال فریز، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی خود از خدمات انتخاب تعمیر استفاده کنید.

انتخاب تعمیر با درک اهمیت حضور به موقع تکنسین ها در محل و انجام هر چه سریعتر تعمیرات، به صورت 24 ساعته در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با انتخاب تعمیر تماس گرفته و درخواست تعمیر یا سرویس دوره ای خود را ثبت کنید.

اگر علت تماس شما با این مرکز تعمیرات دستگاه باشد، می توانید از مشاوره رایگان با متخصصین انتخاب تعمیر، استفاده کنید. در صورتی که نیاز به اعزام تکنسین و کارشناس فنی باشد در نزدیکترین زمان ممکن تکنسین های انتخاب تعمیر به محل اعزام خواهند شد تا به رفع مشکل بپردازند.

نمایندگی محصولات پاکشوما در شهر کرج

نمایندگی محصولات اسنوا در کرج

اسنوا یک برند ایرانی است که سالهاست خود را در بازار لوازم خانگی به خوبی معرفی کرده است. محصولات اسنوا تنوع بسیار زیادی دارند؛ از یخچال و فریزر گرفته تا تلویزیون، اجاق گاز و حتی محصولات دکوراتیو!

نکته قابل توجه درباره محصولات اسنوا این است که هرچند گروه های محصول اسنوا تنوع بسیار زیادی دارند، با این حال کیفیت هر یک از این گروه ها هم حفظ شده است. مرکز انتخاب تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی اسنوا در کرج به ارائه خدمات تعمیری برای لباسشویی، یخچال، ظرفشویی و ماکروفرهای تولید شده توسط این برند موفق ایرانی می پردازد.

انتخاب تعمیر با مشاوره رایگان و حضور به موقع و سریع در محل به تسهیل روند تعمیرات کمک می کند و از سوی دیگر به عنوان نمایندگی برند اسنوا در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصل برند استفاده خواهد کرد.

تکنسین های انتخاب تعمیر به خوبی با محصولات اسنوا آشنایی دارند و می توانند با تسلط کافی به مشخصات فنی دستگاه های این برند و مشکلات رایج در تعمیرات هرکدام، به بهترین شکل ممکن به تعمیر محصولات شما بپردازند.

لازم به ذکر است که علاوه بر تماس تلفنی می توانید با مراجعه به وبسایت انتخاب تعمیر و پر کردن فرم آنلاین هم از خدمات این شرکت خوشنام استفاده کنید.

نمایندگی محصولات اسنوا در کرج

نمایندگی محصولات دوو در کرج

دوو یکی از محصولات خارجی در بازار ایران است که با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده خود توانسته جایگاه خود را در میان خانوارهای ایرانی تثبیت کند. این برند یک برند کره ای است که در سال 1967 تأسیس شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمینه فعالیت اولیه این برند در حوزه نساجی بوده است.

امروزه محصولات اصلی برند دوو را می توان در گروه های یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، تهویه مطبوع، جارو برقی و لوازم جانبی دسته بندی کرد.

مرکز انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی دوو در کرج به ارائه خدمات در حوزه لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزهای برند دوو می پردازد. هنگامی که از محصولات یک برند خارجی استفاده می کنید، دسترسی به قطعات اصلی آن برند، تضمین کننده طول عمر دستگاه و تعمیر بهینه آن خواهد بود.

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی برند دوو در صورت لزوم به تعویض قطعه، از قطعات اصلی برند استفاده می کند تا طول عمر و کیفیت دستگاه شما حفظ شود. از سوی دیگر تکنسین های انتخاب تعمیر به خوبی با لوازم برند دوو آشنایی دارند و در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن به عیب یابی و تعمیر دستگاه می پردازند.

نمایندگی محصولات دوو در کرج

ارائه گارانتی تعمیر، تضمین کننده کیفیت خدمات

نکته ای که مرکز انتخاب تعمیر را از دیگر نمایندگی های مجاز سه برند پاکشوما، اسنوا و دوو متمایز می کند، این است که انتخاب تعمیر پس از انجام تعمیرات دستگاه شما و تست آن در حضور خودتان، به شما گارانتی 8 ماهه تعمیرات ارائه می کند.

بر اساس این گارانتی اگر تا مدت مذکور مجدداً دستگاه شما دچار ایرادی شود، تکنسین های انتخاب تعمیر بدون دریافت هزینه در سریعترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما خواهند پرداخت. ارائه این گارانتی هم به ایجاد حس اعتماد بین انتخاب تعمیر و مراجعه کنندگان به این مرکز کمک می کند و هم این اطمینان را برای مشتریان به وجود می آورد که تعمیرات دستگاه آن ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

با ارائه گارانتی تعمیر دیگر هیچ نگرانی از بابت خرابی چندین و چندباره دستگاه، آسیب رسیدن به آن و صرف هزینه های بالا نخواهید داشت. ارائه این گارانتی نشانگر اطمینان از کیفیت خدمات و در اولویت بودن رضایت مشتریان و تعمیر تخصصی لوازم خانگی و افزایش عملکرد و طول عمر آن ها، در مرکز انتخاب تعمیر است.

جمع بندی

تنها در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاهتان نیست که نیاز به مراجعه به نمایندگی دارید، بلکه برای پیشگیری از بروز هرگونه خرابی و بهبود عملکرد دستگاه بهتر است که در موعدهای مشخص، با مراجعه به نمایندگی لوازم خانگی نسبت به سرویس دوره ای دستگاه های خود اقدام کنید.

در اینجاست که پیدا کردن نمایندگی مجاز تعمیرات تخصصی برند مورد نظر اهمیت زیادی پیدا می کند. خصوصاً یافتن نمایندگی که در دسترس باشد و بتواند به سرعت نسبت به پاسخدهی به نیازهای مشتریان اقدام کند. در نتیجه با استفاده از خدمات تخصصی تعمیرات انتخاب تعمیر در کرج می توانید از بابت دریافت خدمات تخصصی و با کیفیت آسوده خاطر باشید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wdcWEbWQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه