جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز؛ ایده های برای جلب رضایت افراد سازمان!

خرید هدیه تبلیغاتی برای شب عید سازمان، یکی از چالش های همیشگی است. این هدیه در عین حال که باید کاربردی باشد، باید زیبا و جذاب نیز باشد تا نظر افراد سازمان جلب شود. برای هدیه به افراد سازمان گزینه های بسیاری وجود دارد که از بین آن ها می توان به دسته گل یا کارت هدیه اشاره کرد. اما دسته گل پس از مدتی پژمرده می شود و کارت هدیه نیز در مدت زمان کوتاهی مصرف می شود. در نتیجه شما می توانید از هدیه هایی مانند تقویم رومیزی یا ست سررسید مدیریتی سفارشی با لوگوی شرکت استفاده کنید. 

برای خرید هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز که خاص و کاربردی باشند، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید. 

تقویم رومیزی و سررسید؛ بهترین هدیه سازمانی

اولین پیشنهاد در لیست هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز، تقویم رومیزی و سررسید است. تقویم رومیزی یکی از کاربردی ترین هدیه ها برای کارمندان تا مدیران محسوب می شود؛ زیرا به انجام برنامه ریزی های دقیق تر کمک خواهد کرد. علاوه بر این، اگر تقویم با طراحی اختصاصی باشد، جلوه خاصی به میز می بخشد. با خرید تقویم رومیزی سفارشی، شما می توانید شعار و لوگوی اختصاصی شرکت را روی این تقویم چاپ کنید. 

تقویم رومیزی برای انجام برنامه ریزی ها بسیار کاربردی است، اما می توان تقویم را در کنار سررسید هدیه داد. به این ترتیب افراد یک دفتر اختصاصی برای یادداشت کارهای روزانه و امور شرکت خواهند داشت که با تقویم ست است و جلوه بسیار زیبایی دارد. شما می توانید انواع سررسید در مدل های سیمی جلد سخت یا چرمی را در مدل های سفارشی را از گاموت خریداری کنید.

ست سررسید مدیریتی؛ یک هدیه کاربردی برای مدیران و کارمندان شرکت

ست مدیریتی انواع مختلفی دارد که از بین آن ها می توان به ست مدیریتی اسپرسو، پزشکی، اسپيكر و ماگ، کیف پول و جاکلیدی اشاره کرد. هرکدام از این ست ها در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارند. علاوه بر این، بهترین ست مدیریتی برای کادو به سازمان، ست مدیریتی سامسونت است. در این ست یک پاوربانک، ماوس بی سیم، کیف سررسید و خودکار وجود دارد که از جنس چرم مصنوعی هستند. 

از کیف سامسونت این ست مدیریتی نیز می توان به عنوان یک کیف کاربردی استفاده کرد. ست مدیریتی اسپرسو نیز گزینه ای بسیار خاص برای مدیران و کارمندان علاقمند به قهوه محسوب می شود که یک پک کامل برای دم کردن و نوشیدن قهوه است. شما می توانید ست مدیریتی و سررسید رقعی مناسب برای هدیه را از گاموت خریداری کنید.

ست سررسید و تقویم رومیزی؛ بهترین مورد در فهرست هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز

گلدان های کوچک رومیزی؛ با طرح تبلیغاتی یا لوگوی سازمان

استفاده از گل در محل کار، انرژی مثبت را افزایش می دهد و در عین حال جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد. یکی از موارد پیشنهادی در لیست هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز، گلدان های کوچک است. توجه داشته باشید که این مدل از گیاه ها باید آپارتمانی باشند تا نیازی به نور آفتاب نداشته باشند. از جمله گیاه های مناسب برای داخل آپارتمان آرالیا، آدنیوم، آگلونما و آلوئه ورا هستند. 

این گل ها معمولا در ابعاد کوچک هستند و به راحتی می توان آن ها را میز قرار داد. برای گلدان نیز می توانید از گلدان هایی با طرح تبلیغاتی شرکت استفاده کنید. برخی از مراکز چاپ سالنامه یا چاپ عکس روی ماگ و پازل، خدمات چاپ روی گلدان های آپارتمانی نیز ارائه می دهند. 

ماگ و زیرلیوانی؛ پیشنهادی عالی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز

اگر قصد دارید هدیه ای کاربردی و به یاد ماندنی برای اعضای تیم خود تهیه کنید، بهترین گزینه ماگ و زیر لیوانی است. ماگ و زیرلیوانی در طرح های سفارشی قابل خریداری هستند. برای تهیه هدیه ای خاص برای تیم خود، پیشنهاد ما خرید ست ماگ و سررسید است. برای مثال روی سررسید و ماگ، می توان لوگوی شرکت را چاپ کرد یا برای هر فرد یک ماگ شخصی سازی شده با اسم خریداری کرد. 

آجیل و شکلات؛ خوردنی های پرطرفدار و محبوب برای هدیه سال جدید

آجیل و شکلات، یکی از بهترین هدیه ها برای عید نوروز سازمان است. اگر قصد سفارشی سازی این هدیه را دارید، پیشنهاد می کنیم شیشه یا ظرف آجیل و شکلات را شخصی سازی کنید. برای مثال می توانید لوگوی شرکت را در قالب برچسب چاپ کرده و روی شیشه بچسبانید. به این ترتیب شیشه و ظرف هدیه تا سال ها برای کارمندان شما قابل استفاده خواهد بود. 

ست سررسید و تقویم رومیزی؛ بهترین مورد در فهرست هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز

در این مقاله فهرستی از هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز به شما پیشنهاد دادیم. تهیه این هدایا هزینه هنگفتی نخواهد داشت و در عین حال بسیار برای کارمندان جذاب خواهند بود. برای خرید سررسید و ماگ، توصیه می کنیم از لوگوی شرکت استفاده کنید تا یک کادوی تبلیغاتی و در عین حال کاربردی باشد. علاوه بر این، شما می توانید سررسید یا دفترچه یادداشت های سفارشی خریداری کنید. ست های مدیریتی نیز پیشنهادی بسیار جذاب هستند؛ زیرا کلیه اجزای این ست ها کاربردی است. برای مثال در ست مدیریتی سامسونت، این کیف بسیار کاربردی خواهد بود و برای جلسه های خاص بهترین گزینه محسوب می شود. 

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GBmgT5UI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه