جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا شما هم مغازه دمپایی فروشی دارید و همیشه برای خرید عمده سردرگم می شوید؟

دیگر نگران نباشید ما تحقیقات گسترده ای در زمینه مراکز پخش عمده دمپایی کرده ایم و محصولات آن ها از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کردیم تا بتوانیم بهترین مرکز را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

با ما در ادامه همراه باشید تا این مرکز معتبر را به ما معرفی کنیم.

 

تولید دمپایی مردانه با کیفیت بالا

 

تولید جدید انواع دمپایی مردانه

با توجه بررسی های ما در مورد کارخانه هایی که در شهرهای مختلف فعال هستند به این نتیجه رسیدیم که عمده کارخانه تولید دمپایی ارزان در قم است.

این کارخانه ها برای تولید دمپایی مردانه از طراحان متخصص استفاده می کنند و مدل های جدید را تولید و در بازار عرضه می کنند تا مششتریان در هنگام انتخاب بتوانند مطابق با نیز و سلیقه خود، یک مدل را انتخاب کنند.

دمپایی های مردانه به دو دسته تقسیم می شوند:

  • طبی
  • پلاستیکی

هر کدام از این دمپایی ها دارای مدل ها و رنگ های مختلفی هستند اما دمپایی پلاستیکی به دلیل مواد خاصی که دارد در قالب های مختلف می توان آن را شکل دارد بنابرای تنوع بیشتری دارد.

حال شما به عنوان یک مغازه دار باید توجه کنید که برای افزایش فروش و جذب مشتریان و تشویق آن ها به وارد شدن به مغازه باید مدل های جدید و متنوع را انتخاب کنید و در ویترین خود بگذارید.

 

دمپایی مردانه عربی ( مدل عمار)

 

بهترین دمپایی پلاستیکی دستشویی مردانه

بسیاری از شما در دستشویی خانه های خود و بقیه مشاهده می کنید که از دمپایی پلاستیکی دستشویی مردانه استفاده شده است و همیشه این سوال برای شما پیش می آید که چرا دمپایی مردانه؟

سرویس بهداشتی بسیاری از خانه ها کوچک است و نمی توان چند جفت دمپایی در سایز های مختلف در آن گذاشت به همین دلیل افراد فقط یک جفت دمپایی سایز مردانه در آن می گذارند تا سرویس شلوغ نشود.

معمولا خانواده ها دمپایی دستشویی را مناسب پای بزرگترین فرد خانواده که پدر می باشد می گیرند تا هم او بتواند آن را بپوشد و هم برای بقیه اعضای خانواده مناسب باشد.

استفاده از یک جفت دمپایی مردانه برای سرویس بهداشتی دو مزیت بسیار مهم دارد:

  1. در مکان فضای کمتری اشغال می شود.
  2. در هزینه هم صرفه جویی می شود.

 

بهترین دمپایی پلاستیکی دستشویی مردانه

 

میزان فروش دمپایی مردانه در بازار

بسیاری از آقایان که شغل های آزاد دارند ترجیح می دهند که در محل کار خود به جای کفش های خسته کننده از دمپایی های طبی که بسیار راحت هستند استفاده کنند.

همچنین آقایانی که در طول روز در محل کار خود مجبور هستند که کفش های رسمی بپوشند در خانه برای استراحت دادن به پای خود دمپایی می پوشند و به همین دلیل بازا فروش این دمپایی بسیار خوب است.

به صورت کلی برخی از عوامل ممکن است فروش دمپایی مردانه را تحت تاثیر قرار دهد که یکی از آن ها تغییر فصل است. در فصل تابستان میزان فروش دمپایی مردانه طبی و پلاستیکی بیشتر از فصل زمستان است.

در فصل زمستان به دلیل آب و هوای سرد افراد برای بیرون از خانه دمپایی نمی پوشند بنابراین میزان فروش کاهش پیدا می کند اما دمپایی های پولیشی که جنس گرمی دارند در این فصل از فروش خوبی برخوردارند.

 

حراج انواع دمپایی ارزان در قم

 

حراج انواع دمپایی ارزان در قم

با توجه به مشاهدات ما حراجی هایی در شهر قم برگذار می شوند که انواع دمپایی را در سایز ها و مدل های مختلف با قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار می دهند.

شما به عنوان یک مغازه دار اگر می خواهید که حاشیه سود بالایی کسب کنید باید برای خرید به این حراجی ها سر بزنید و دمپایی مردانه در قم را از نظر کیفیت مورد بررسی قرار دهید و پس از اطمینان خرید خود را انجام دهید.

در این قسمت می خواهیم مرکزی را معرفی کنیم که در مورد آن تحقیقات لازم را انجام دادیم و متوجه شدیم که انواع دمپایی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می کند.

نام این مرکز، شرکت رکاب است که سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش دمپایی دارد و با داشتن تیمی متخصص شما را راهنمایی می کند فقط کافی است یک بار با آن تماس بگیرید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/X4fmaeeD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه