جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: هفته آینده درباره روش های مختلف کاهش زیان خودروسازان تصمیم گیری می شود که یکی از راه ها فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، منوچهر منطقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت صمت موضوع فروش خودرو در حاشیه بازار را با توجه به صف طولانی خرید در سامانه یکپارچه عملی خواهد کرد گفت: وزارت صمت برای جبران زیان خودروسازان چند مسیر را تعیین کرده است.

تصمیم گیری نهایی بازار و قیمت خودرو، هفته آینده مشخص می شود

منوچهر منطقی افزود: افزایش تولید یکی از مسیرهایی بود که وزارت صمت تعیین کرد تا خودروسازان با فروش تولیدات خود در حاشیه بازار، زیان خود را جبران کنند.

وی با بیان اینکه وزارت صمت مسیر دوم را کمک گرفتن از شورای رقابت برشمرد گفت: تصمیم گیری نهایی برای اینکه کدام مسیر کمترین تاثیر را در بازار خودرو می تواند داشته باشد؛ هفته آینده مشخص می شود.

گفتنی است در روزهای گذشته خبری مبنی برتوافق خودروسازان داخلی با وزارت صمت برای (فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو، ۵ درصد زیر قیمت بازار) منتشر و همین خبر موجب افزایش قیمت خودرو در بازار شد.

وی همچنین گفت: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) در دولت نهایی شده و باید از سوی دولت ابلاغ شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SAhUoujq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه