جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ورزش کردن یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که تضمین کننده سلامتی تمامی افراد است. به این ترتیب بسیاری از خانم های ورزشکار ممکن است با چالش های متعددی مواجه باشند که یکی از آن ها خوشبو بودن در حین ورزش و پس از آن است.

به همین علت است که انتخاب یک عطر خوشبو و مناسب برای ورزش یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بسیاری از خانم های ورزشکار با آن مواجه هستند. بنابراین در ادامه ضمن بررسی چند فاکتور مهم برای انتخاب عطر به معرفی چند مورد از بهترین عطرهای زنانه برای ورزشکاران خواهیم پرداخت.

عطرهای ماندگار برای خانم های ورزشکار

نکات مهم در انتخاب عطر برای خانم های ورزشکار

باتوجه به موارد ذکر شده، توجه به برخی نکات در هنگام انتخاب عطر مناسب در هنگام ورزش، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از مهم ترین آن ها می‎توان به میزان ماندگاری عطر، قیمت ادکلن زنانه، رایحه آن و... اشاره کرد.

ماندگاری عطر

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب عطر برای خانم های ورزشکار باید در نظر گرفته شود، ماندگاری عطر است. به دلیل فعالیت های بدنی زیادی که در طول روز انجام می دهند، عطری با ماندگاری بالا و قابل اعتماد را باید انتخاب کنند. عطری که تا حد امکان در طول روز بر روی پوست ثابت بماند و بدون نیاز به تمدید آن برای مدت زمان طولانی باقی بماند.

نوع رایحه

علاوه بر موارد ذکر شده، رایحه عطر نیز باید با سلیقه و پوست خانم های ورزشکار سازگار باشد. به این منظور یک عطر تند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد، زیرا بوی نسبتا برجسته ای دارد و در طول تمرینات شما انرژی و شور و نشاط را افزایش می دهد. از طرفی، عطرهای خنک نیز پوست را تا حد بسیار زیادی خنک نگه می دارد و در فعالیت های هوازی، بوی نامطبوع را کنترل می کند. البته لازم به ذکر است که غلیظ بودن بوی عطر باعث آزار و اذیت افراد دیگر در باشگاه یا فضاهای ورزشی می شود.

ترکیبات عطر

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام انتخاب عطر مناسب بایستی مورد توجه قرار بگیرد، ترکیبات عطر است. به صورت کلی بهتر است عطر دارای ترکیباتی همچون گل های تابستانه، مرکبات، طبع چوب های خاص و... باشد که رایحه ای ملایم و طبیعی را به مخاطب ارائه دهد. همچنین ترکیباتی که باعث ایجاد حس تازگی و انرژی می شوند نیز گزینه بسیار مناسبی هستند.

قیمت عطر

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب عطر بایستی مورد توجه قرار بگیرد، قیمت عطر است. البته این فاکتور با توجه به اینکه عطر ممکن است از برندهای مختلفی انتخاب شود، بسیار متغیر است. بنابراین با توجه به برند عطر، ممکن است قیمت آن نیز متفاوت باشد.

4 عطر محبوب زنانه مناسب خانم های ورزشکار

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، در ادامه به بررسی برخی از بهترین و مناسب ترین عطرها برای خانم های ورزشکار خواهیم پرداخت.

عطر Chloé Eau de Toilette

این عطر برند کلویی، یک عطر زنانه است که توسط خانه مد Chloé ارائه شده است. رایحه این عطر گلی و خنک است که برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. ترکیب رایحه این عطر شامل گل مریم، گل سنبل، گل درخت پرتقال، گل رز، چوب صندل و عنبر است. این ترکیب گلی به عطر احساس تازگی و نشاط می بخشد در حالی که چوب صندل و عنبر حس رمانتیک و دلنشینی را به آن افزوده است. همچنین ماندگاری عطر کلویی نیز نسبتا مناسب است و بیش از 8 ساعت در روز بوی خود را حفظ می کند.

عطر پاکو رابان المپیا (paco rabanne OLYMPEA)

عطر پاکو رابان المپیا یک عطر زنانه است که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. رایحه اولیه این عطر به شکل ماندارین و زعفران شروع می شود که به ترکیب رایحه شیره هلو، یاسمن، چای سفید و گریپ فروت به سرعت تبدیل می گردد. ماندگاری این عطر بسیار خوب و قابل توجه است و برروی پوست تا ۸ تا ۱۰ ساعت می ماند. همچنین، پخش بوی المپیا نیز بسیار قوی است و در فاصله ای ۱ تا ۲ متری قابل تشخیص است.

عطر المپیا در کل رایحه شیرین، شاداب و معتدلی دارد که با ترکیب غالب گل و مرکبات، برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است. رایحه زنانگی و شادابی عطر المپیا، آن را به یک انتخاب عالی برای جشن ها و میهمانی های شبانه تبدیل می کند.

عطر Calvin Klein Eternity for Women

عطر کالوین کلین یک عطر کلاسیک و زنانه است که با نت های میانی گلی و میوه ای ترکیب شده است و بوی شاداب و معتدلی را به ارمغان می آورد. ترکیب رایحه های آن شامل گل یاسمن، پرتقال، سنبل، نارنگی، گل رز و بنفشه است.

این ترکیب باعث می شود بوی خنک و نیمه شیرینی را تجربه کنید که مناسب برای مصرف روزانه و همچنین فعالیت های ورزشی خواهد بود. همچنین ماندگاری این عطر نسبتا مناسب است و در حدود 6 الی 8 ساعت روی پوست دوام می آورد. پخش بوی آن هم متناسب با یک عطر روزانه است و برای استفاده در محیط های ورزشی توسط زنان ورزشکار گزینه بسیار مناسبی است.

عطر Chanel No. 5

عطر Chanel No. 5 یکی از عطرهای معروف برند شنل است و به عنوان یکی از عطرهای افسانه ای این صنعت شناخته می شود. این عطر برای اولین بار در سال ۱۹۲۱ توسط گابریل کوکو شنل، بنیانگذار برند شنل، معرفی شد و تا به امروز همچنان در میان سراسر جهان مورد محبوبیت و استقبال قرار می گیرد.

رایحه عطر شنل ترکیبی از گل های سفید مانند یاسمن، نرگس، مشک و گل سنبل است. به علاوه، ماندگاری عطر Chanel No. 5 بسیار بالاست و معمولا تا ۸ الی ۱۰ ساعت روی پوست ماندگاری دارد. این عطر قدرت پخش بوی قابل توجهی نیز دارد و حتی در فاصله های دور نیز قابل شناسایی است. این خصوصیات باعث می شود که شخصی که این عطر را استفاده کند، به راحتی مشخص شود و بر جلب توجه دیگران تأثیر بگذارد.

4 عطر محبوب زنانه مناسب خانم های ورزشکار

جمع بندی

همان طور که در ابتدای متن نیز ذکر شد، ایجاد رایحه خوشبو و مناسب پس از ساعت های ورزش کردن یکی از اصلی ترین چالش هایی است که خانم های ورزشکار با آن مواجه هستند. به همین منظور شناخت عطر یا ادکلنی که بتواند این موضوع را کنترل کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در متن بالا ضمن بررسی مهم ترین فاکتورها برای انتخاب عطری با رایحه و ماندگاری مناسب برای استفاده پس از ورزش، به معرفی چند مورد از معروف ترین و باکیفیت ترین عطرها برای این کاربرد پرداخته شد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jiUFNjwt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه