جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه برای سرمایه گذاری و افزایش دارایی ها و همچنین جلوگیری از افت ارزش آن ها با راه ها و پیشنهادات زیادی مواجه می شویم.

در دنیای اقتصاد امروز و با توجه به نوسانات ارز و تورم در کشور، بسیاری از ما نگران از دست دادن سرمایه و کاهش ارزش پول و پس اندازهای خود هر چند ناچیز هستیم و همیشه به دنبال یک راهی برای جلوگیری از این اتفاق ما در سایه دو دهه تجربه در طراحی و اجرای انواع پروژه های ویلایی اعم از ویلاهای مدرن و کلاسیک، نظارت بر اجرا، مشارکت در ساخت، بازسازی، طراحی ویلای مدرن و محوطه سازی به اعضای تیم و مشاوران شرکت مدرن ویلا پیوستیم. با تکیه بر مهندسین توانمند در تیم طراحی و اجرای خود موفق به کسب درصد بالایی از رضایت کارفرما شده اند.

طراحی ویلای مدرن

شرکت مدرن ویلا (https://modernvillaco.com)  متشکل از بهترین، مجرب و با استعداد در رشته های معماری و عمران، فارغ التحصیل از دانشگاه برند دولتی تهران بوده و از سال 1387 در زمینه های مختلف طراحی به این فعالیت ها پرداخته است. این فعالیت را به عنوان متخصص کامل ویلاسازی آغاز کردیم.

مفتخریم که علاوه بر مشتریان، عزیزان، افراد شناخته شده در زمینه های مختلف، ورزش، صنعت و همچنین جامعه پزشکی کشور ما را انتخاب کرده و به این خانواده اعتماد کرده اند. با توجه به تجربه و شهرت درخشان ما، امروز با اطمینان کامل خرید ملک و ساخت و ساز را برای سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک به شما توصیه می کنیم.


خرید ملک و ساخت ویلا راهی مطمئن برای حفظ ارزش پول شماست

شرکت مدرن ویلا

در ایران خرید ملک در هر صورت می تواند به رشد سرمایه 100 درصدی و سود منجر شود. هر جایی که زمین، ویلا، باغ و املاک قدیمی به مرور زمان رشد کرده است و شما می توانید علاوه بر سرمایه اصلی خود، سودی را نیز به دست آورید.

حالا اگر تصمیم به خرید ویلا یا حتی طراحی ویلا و ساختن آن برای حفظ سرمایه داشته باشید، دو پرنده را با یک سنگ کشته اید. چیزی که امروزه به خصوص در بین ساکنان تهران و شهرهای بزرگ بسیار رایج شده است، خرید ویلا یا ساخت ویلا در اطراف تهران و نزدیک محل سکونت خود است که این تصمیم را سرمایه گذاری و مکانی برای رفاه بیشتر می دانند. و برای خود و خانواده شان آرامش دارند.

اما کاری که ما در ویلاهای مدرن انجام می دهیم این است که رسیدن به این هدف را برای شما آسان و بدون دردسر می کنیم.

یکی از ویژگی هایی که ویلا مدرن را از سایر شرکت های معماری و اجرایی متمایز می کند، داشتن تیمی کامل و متخصص در تمامی امور از صفر تا صد توسعه ویلا است که در تمامی مراحل این مسیر و روند سازنده آن را همراهی می کنند.

به عبارت دیگر، یک تیم چند منظوره با دانش و مهارت کافی در تمامی زمینه ها، ضمن اجرای همکاری و پروژه، بدون تولید کم و حذف از ابتدا، شما را به بهترین نحو راهنمایی می کند. از تهیه ابزار و مصالح ساختمانی و در نهایت تامین امکانات رفاهی و مصالح لازم در فضاهای داخلی ویلا، شما را با صرف هزینه کمتر و کمتر به مقصد نهایی و آرزوی خود به نهایت رضایت می رساند.


طراحی ویلا را با کمترین هزینه ممکن کرده ایم

طراحی ویلا را با کمترین هزینه ممکن کرده ایم

برای طراحی و ساخت ویلا در مواقعی که سرمایه و بودجه شما در حد متوسط و محدود است، پیشنهاد می شود تا از شهرک ویلایی غافل نشوید و حتما سری به ویلاهای واقع در شهرک های ویلایی یا زمین های موجود در قطعات مختلف این شهرک ها بزنید.

از جمله معروف ترین و محبوب ترین شهرک ویلایی اطراف تهران، شهرک جهان ویلا (مسعودیه) واقع در جاده قدیم قزوین (جاده ۳۲) در جاده سعید آباد و در حدود یک کیلومتری پمپ بنزین تهراندشت می باشد.

 

سبک های طراحی ویلا که ما در آن خبره ایم

سه سبک اصلی و رایج در طراحی ویلا وجود دارد که عبارتند از:

سبک طراحی مدرن ویلایی

سبک کلاسیک طراحی ویلا

سبک طراحی ویلایی تلفیقی

هر یک از سبک ها با توجه به سلیقه مشتری استفاده می شود. ابتدا سبک مدرن را توضیح می دهیم. که کمتر با آن آشنا هستند

 

سبک طراحی ویلای مدرن

دوری از طبیعت یکی از ضروریات زندگی در شهرهای بزرگ امروزه است.

محیط اطراف ویلا و پارک سرسبز اطراف، انتخاب مناسبی برای تجربه یک زندگی آرام در خارج از محیط شهر است. در سبک طراحی ویلایی مدرن و مجلل سعی کنید با توسعه نما در جهات مختلف لحنی یکنواخت و یکنواخت ایجاد کنید و فضا در ساختمان یکنواخت، جادار و بزرگ به نظر برسد.

با استفاده از فرورفتگی روی پوسته ویلا، نمای دوبعدی به سه بعدی مبدل می شود و سایه ای روی نما ایجاد می کند، مخصوصاً زمانی که بازشو مانع از باز شدن آن می شود. در ویلاهای مدرن چیزی جز اصول زیبایی شناسی بصری مانند تعادل، ثبات، تعادل، تناسبات، ترکیب رنگ های جذاب پیدا نمی کنید.

 

سبک طراحی ویلای کلاسیک

در طراحی ویلاهای کلاسیک سنتی بر خلاف ویلاهای مدرن از رنگ های خنثی زیادی استفاده می شود. به آرامی احساس عزت، نظم، امنیت و قدرت ایجاد می کند.

رنگ های خنثی مورد استفاده در طراحی ویلاهای کلاسیک شامل مشکی، سفید، قهوه ای شیری، برنزی و طلایی است.

 

سبک طراحی ویلایی تلفیقی چیست؟

در طراحی سبک های طراحی ویلا، سبک ترکیبی یا تلفیقی ویلا را نمی توان با هیچ عنصر و شکل هندسی تعریف کرد و با توجه به نامی که به آن داده شده، از ترکیب چند سبک به دست آمده است. در سبک اضافه شده، دستیابی به یک اتاق نشیمن زیبا با تمام ارزش ها دشوارتر خواهد بود.

ترکیب عناصر کامپوزیت می تواند بسیار زیبا و خاص باشد مگر اینکه توسط طراحان متخصص انجام شود. این می تواند یک فاجعه بصری و همچنین خطا در محاسبه استاندارد و استفاده صحیح از ساختمان باشد.

در این سبک دست بازی برای ایده پردازی و شکوفایی خلاقیت دارید و با استفاده از این سبک در طراحی ویلا حتی میتوان سبک های جدیدی خلق کرد و ویلایی متفاوت مناسب خاص پسندان به وجود آورد.

آزادی عمل در دکوراسیون و گلچین کردن ویژگی های دلخواه از هر سبک طراحی و عدم پیروی از قوانین دست و پاگیر و سخت گیرانه در این سبک رواج دارد.

 

فعالیت شرکت مدرن ویلا چیست؟

فعالیت شرکت مدرن ویلا چیست؟

شرکت مدرن ویلا (modernvillaco.com) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با طراحی، نظارت و اجرای انواع ویلا، مشارکت در ساخت، بازسازی ساختمان با بهره مندی از مهندسین متخصص و توانا در رشته های معماری و عمران از بهترین دانشگاه های دولتی در تهران کار خود را آغاز نمود و در مدت کوتاهی توانست با تلفیق تخصص و تجربه اعتماد مشتریان خود را جلب نموده و ضمن توسعه خدمات خود به مشتریان، به رشد قابل توجهی در کیفیت و کمیت پروژه های اجرا شده دست پیدا کند. مدرن ویلا با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب، طراحی و ساخت پروژه های ویلایی گوناگون در شمال کشور و اقصی نقاط ایران را به عهده گرفته و موفق شد که پروژه های گوناگونی را طی این سال ها به اتمام برساند.

اجرای پروژه های متعدد و متنوع از قبیل طراحی و اجرای انواع ویلا، طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا کلاسیک، دکوراسیون داخلی ویلا، بازسازی انواع ویلا، تغییر نقشه های ساختمانی ویلا در تهران و شهرستان های دیگر اسباب رشد و پیشرفت شرکت فنی و مهندسی مدرن ویلا را فراهم آورد و همین امر سبب افزایش انگیزه مدیران، کارمندان و تکنسین های شرکت در جهت ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات خود گردید، شرکت فنی و مهندسی مدرن ویلا با پشتوانه سال ها تجربه و استفاده از علم روز دنیا و نرم افزارهای جدید و به روز مهندسی موفق به طراحی و اجرای پروژه های کم نظیر ویلایی در سراسر کشور شده است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GRx10fWm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه