جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرخ کن بدون روغن بدون شک جزو بهترین لوازم برقی آشپزخانه شناخته می شود. این دستگاه با بهره گیری از جریان هوای گرم، فرآیند سرخ کردن غذا را انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه، غذاها به شکلی کاملا سالم سرخ می شود.

غذاهای سرخ کردنی به دلیل داشتن طعم فوق العاده، از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار هستند. این غذاها با قرارگرفتن داخل حجم زیادی از روغن، سرخ شده، که این نوع روش طبخ، باعث از بین رفتن خواص مواد غذایی می شود. بنابراین سالم ترین روش برای سرخ کردن غذاها، استفاده کردن از دستگاهی به سرخ کن بدون روغن است.

راهنمای خرید بهترین مدل سرخ کن بدون روغن بازار

قیمت سرخ کن بدون روغن در بازار ایران

قیمت سرخ کن بدون روغن بستگی به فاکتورهای بسیار مختلفی از جمله برند سازنده و امکانات دستگاه دارد. سرخ کن های ساخته شده در شرکت های معروف، به دلیل داشتن کیفیت و امکانات ویژه، قیمت گران تری نسبت به مدل های معمولی دارند.

قیمت سرخ کن بدون روغن موجود در بازار

گران ترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار قیمتی 10 تا 30 میلیون تومانی دارند.

ارزان ترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار قیمتی 2 تا 4 میلیون تومانی دارند.

توجه داشته باشید قیمت ها می توانند دچار تغییر شوند بنابراین بهترین روش برای مشاهده قیمت های بروز، مراجعه کردن به فروشگاه های حضوری و آنلاین معتبر خواهد بود.

مزایا و معیایب

مزایا سرخ بدون روغن

سرخ کن های بدون روغن نیز همچون دیگر دستگاه های پخت و پز آشپزخانه دارای مزایا و معایبی است. در همین قسمت به مزایا و معایب این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

مزایا سرخ کن بدون روغن

سرخ کردن غذا بدون مصرف روغن

سرخ کردن غذا بصورت کاملا سالم

سرخ کردن غذا با حفظ مواد مغذی

سرخ کردن غذا به شکلی سریع

سرخ کردن غذا بصورت یکنواخت

سرخ کردن غذا بدون ایجاد بوی نامطبوع

معایب سرخ کن بدون روغن

قیمت و هزینه بالا

مصرف برق بالا

ظرفیت پخت محدود

نظافت و نگهداری

هنگام خرید سرخ کن بدون روغن باید با توجه به مزایا و معایب آن مدلی مناسب را برای پخت غذاها انتخاب کرد.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن بازار

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن بازار از تنوع مدلی بسیار بالایی برخوردار است. برندهای معروف ایرانی و خارجی بسیاری این دستگاه را تولید می کنند که بهترین آنها دارای امکانات فوق العاده ای برای استفاده هستند.

برخی از بهترین مارک های سرخ کن بدون روغن موجود در بازار عبارتند از: فیلیپس، پارس خزر، گوسونیک، تفال، شیائومی، نینجا و مباشی از جمله برترین های بازار به شمار می روند.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن بازار

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن را برندهای مختلفی تولید می کنند. این برندها، سرخ کن هایی بسیار باکیفیت را برای سرخ کردن مواد غذایی تولید می کنند. بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن موجود در بازار علاوه بر داشتن امکانات بالا از برنامه های پخت متنوعی برای طبخ غذا بهره می برند.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن عبارتند از

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل pro 4l

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY801D

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل مدل AF300

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

قیمت سرخ کن بدون روغن در بازار ایران

ظرفیت دستگاه

سرخ کن بدون روغن از لحاظ میزان ظرفیت به چندین مدل متنوع تقسیم میشود. هر کدام از این دستگاه ها، بر اساس میزان ظرفیت خود، می توانند غذاها را سرخ کنند. بنابراین هنگام خرید با توجه به میزان استفاده و تعداد نفرات خانواده اقدام به انتخاب مدلی مناسب کنید.

برای خانواده های 2 نفره یک دستگاه کوچک با ظرفیت 1 تا 2 لیتر می تواند بسیار مناسب باشد.

برای خانواده های متوسط 3 تا 4 نفره یک دستگاه سرخ کن با ظرفیت 3 تا 5 لیتر انتخاب مناسبی خواهد بود.

برای خانواده های پرجمعیت 5 نفره و بیشتر به سراع دستگاهایی با ظرفیت 5 لیتر به بالا بروید.

میزان توان دستگاه

سرخ کن بدون روغن برای سرخ کردن انواع غذاها از گرمایش خود استفاده می کند. قدرت این گرمایش بستگی به میزان توان دستگاه دارد. بنابراین هر چه توان دستگاه بالاتر، قدرت و سرعت طبخ غذا نیز به شکلی سریع و یکنواخت انجام میشود. میزان توان سرخ کن های بدون روغن را بر حسب وات محاسبه می کنند.

ایمن بودن

دستگاه سرخ کن بدون روغن، از لحاظ ایمنی باید کاملا استاندارد ساخته شده باشد. وجود سیستم های ایمنی در سرخ کن ها، آنها را تبدیل به مدل هایی فوق العاده کارآمد و ایمن برای استفاده می کند. قطع کن خودکار از جمله سیستم های ایمنی است که هنگام داغ شدن بیش از اندازه دستگاه فعال می شود و اقدام به خاموش کردن سرخ کن می کند.

داشتن برنامه های پخت

مجهز بودن سرخ کن های بدون روغن به برنامه های پخت متنوع، به کاربران این امکان را می دهد تا علاوه بر سرخ کردن غذاها، بتوانند با روش های دیگری نظیر گریل یا بخارپز کردن نیز، غذاهایی خوشمزه را طبخ نمایند.

سبد نچسب

ظرف یا سبد قرار گرفته در داخل دستگاه نیز، باید علاوه بر داشتن کیفیت بالا، جنسی نچسب داشته باشد. این ویژگی مانع از چسبیدن مواد غذایی به داخل سبد می شود و شستشوی سبد پس از اتمام پخت غذا به شکل کاملا آسان انجام خواهد شد.

داشتن تایمر

تایمر یک قابلیت بسیار کاربردی است که به فرد امکان تنظیم زمان سرخ شدن غذا را می دهد. با تنظیم کردن تایمر، دستگاه بصورت کاملا خودکار اقدام به طبخ غذا می کند و پس از پایان یافتن مراحل پخت، دستگاه با ایجاد آلارم صوتی، شما را از اتمام روند طبخ غذا مطلع می کند.

برای خرید بهترین مدل سرخ کن بدون روغن می توانید به وبسایت نیو خانه مراجعه کنید. نیوخانه یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه نقد و بررسی لوازم برقی آشپزخانه است که روزانه تعدادی زیادی از محصولات را با بررسی دقیق در داخل رسانه خود منتشر می کند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zQQavg7t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه