جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرفوری، قیمت خودرو امروز، یک شنبه، 17 دی 1402، نسبت به روز گذشته صعودی است. بازار خودروهای داخلی و مونتاژی به صورت یکپارچه افزایشی گزارش می شود؛ اما برخی از مدل ها نیز به چشم می خورد که تغییری نداشتند.

افزایش نرخ دلار آزاد تا نزدیکی کانال 51 هزار تومان در روز گذشته یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت خودرو از آغاز روند معاملات روز جاری است. از سوی دیگر خبر دریافت مجوز فروش خودرو با پنج درصد زیر قیمت حاشیه بازار، می تواند یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی افزایش قیمت باشد. البته که این خبر فعلاً به صورت رسمی تأیید نشده و اجرای آن در هاله ای از ابهام است.

قیمت خودروهای داخلی روند افزایشی در پیش گرفت

با توجه به قیمت های اعلامی وب سایت خرید و فروش، قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته صعودی گزارش می شود. قیمت خودروهای داخلی بازار غالباً صعودی است.

کوییک دنده ای R از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت؛ اما امروز 15 میلیون تومان گران تر شده و به نرخ 375 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که از هفته گذشته به کانال 600 میلیون تومان صعود کرده بود و امروز 11 میلیون تومان بالاتر و با 630 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می رود که 20 میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با 650 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو با صعود 23 میلیون تومانی به کانال 725 میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Rj9hSuHj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه