جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین دوره mba در ایران

6 ماه پیش ( 1402/10/14 )
 

کسانی که به دنبال بهترین دوره mba در ایران هستند، حتما به خوبی این موضوع را می دانند که داشتن اطلاعات و دانش تئوری کافی نیست، بلکه سیستم آموزش می بایست مهارت محور باشد. دوره های مهارت محور سبب می شود تا نگرش مدیریتی در شخص بیشتر شود. همینطور بتواند تکنیک های اصولی و البته به روز برای برطرف کردن چالش های موجود را انتخاب نماید. در کلاس های mba به واسطه اساتیدی خبره و با تجربه، مفاهیم اساسی علم مدیریت در کنار برنامه ریزی درست مدیریتی، بازاریابی و همینطور امور مالی پوشش دهی خواهد شد. حال سوال اینجاست که چطور بهترین و اصولی ترین دوره mba در ایران را شناسایی و انتخاب کنیم؟

بهترین دوره mba در ایران

راهنمای انتخاب بهترین دوره mba در ایران

دوره های mba در ایران بسیار گسترده هستند. بسیاری از موسسه ها در این زمینه فعالیت می کنند اما سوال اینجاست که چرا تنها برخی از دوره ها به عنوان "بهترین" شناخته می شوند؟ اولین و مهمترین فاکتوری که می بایست در انتخاب بهترین دوره mba در ایران در نظر گرفته شود اساتیدی هستند که آموزش این دوره ها را بر عهده می گیرند. البته نوع آموزش، اخلاق، صبر در تفهیم مباحث و سطح علمی اساتید و هم چنین سوابق اجرایی از مشخصه های بارزی است که سعی شده مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

  

قطب مدیریت ایران

این روزها وضعیت کسب و کار و اقتصاد جهانی به نسبت سال های قبل تغییرات زیادی دارد. این موضوع سبب رقابت بیشتر سازمانها می شود. از سوی دیگر کسانی که در رشته مدیریت تحصیل کرده اند علاقه به یادگیری این مباحث در حول محور پروژه ای و شاخص های عملی دارند. بنابراین وجود بهترین دوره mba در ایران کمک می کند تا دانش تخصصی در کنار مهارت کاربردی بتواند یک نگرش مدبرانه در شخص ایجاد نمایند. دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به عنوان قطب مدیریت ایران شناخته شده است.

وقتی صحبت از بهترین دوره mba در ایران می شود یعنی مجموعه کلاس هایی که از روشهای نوین آموزشی دنیا استفاده می کنند. در این کلاس ها از جدیدترین تکنیک و سرفصل های کاربردی علم مدیریت کمک گرفته می شود. کادر اساتیدی که در نظر گرفته شده است کاملاً آنالیز شده اند. همینطور سطح تجربه و سواد افراد مورد تایید کامل قرار گرفته اند. وجود بستر مناسب برای یادگیری اصولی مدیریت سازمانی سبب می شود تا کسانی که دانش آموخته رشته مدیریت هستند، بتوانند سریعتر وارد بازار کار شوند. این افراد می توانند به نوعی در حین آموزش، تجربه کاری کسب نمایند.

راهنمای انتخاب بهترین دوره mba در ایران

خدمات بهترین دوره ام بی ای برای دانشجویان و افراد جویای کار

در بهترین دوره mba در ایران یک سری خدمات مهم و جدید در نظر گرفته شده است تا دانشجویان و کسانی که جویای کار هستند بتوانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند. حتی اگر پست مدیریتی خوبی دارید شرکت در این دوره ها کمک می کند تا ترفیع بگیرید و گام مثبتی در مسیر شغلی خود داشته باشید:

1-    امکان شرکت در جلسات به صورت آنلاین و حضوری: سیستم آموزش mba آنلاین یکی از خدماتی است که به تازگی در مرکز آموزش های کاربردی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران اضافه شده است. وجود سیستم mba آنلاین کمک می کند تا کسانی که مشغله کاری دارند و شرایط حضور در کلاس ندارند به راحتی به صورت آنلاین متصل شوند. هر چند شرکت در کلاس های حضوری در یادگیری بهتر شما نقش پر رنگ تری دارد. همچنین تعامل با اساتید به صورت حضوری برای دانش پذیران مفیدتر خواهد بود.

2-    دریافت گواهینامه معتبر: پس از پشت سر گذاشتن کلاس آموزش mba برای شما گواهینامه mba معتبر همراه با مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می شود تا ورود به کار به بهترین شکل میسر شود. 

3- دسترسی راحت و اختصاصی به ویدئوهای آموزشی : کسانی که در کلاسهای آموزشی ام بی ای آنلاین شرکت می کنند، دارای یک پنل کاربری در سایت هستند. همچنین فایلهای آموزشی با یک لایسنس اختصاصی در اختیار آنها برای همیشه قرار می گیرد. در سیستم جدید ام بی ای آنلاین به شما این امکان داده می شود تا مباحث ویدیویی را مشاهده و برای تکرار و تمرین بیشتر، مجدداً بتوانید آن را هر چند بار که بخواهید، ببینید.

خدمات بهترین دوره ام بی ای برای دانشجویان و افراد جویای کار

بهترین اساتید دوره mba

 دکتر رضا تهرانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و همینطور مدیر گروه مدیریت مالی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران است. این استاد توانسته در حوزه مدیریتی مالی دو فصلنامه تحقیقاتی معتبر را به رتبه برساند.

یکی دیگر از اساتیدی که در بهترین دوره mba در ایران به عنوان مدرس فعالیت می کند، دکتر سعید شهبازمرادی است. دکتر شهبازمرادی در پرونده مدیریتی و اجرایی خود 17 سال مشاوره تخصصی و عملیاتی در نظام استراتژیک و مدیریت منابع انسانی را پشت سر گذاشته است. او سابقه 14 سال تدریس مستمر دوره های حرفه ای مدیریت MBA،Post DBA، DBA دارد. او همینطور 18 سال به صورت مستمر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تدریس کرده است.

کسانی که به دنبال بهترین دوره mba در ایران هستند قطعاً نام دکتر آراسب احمدیان به گوششان رسیده است. استاد احمدیان دانش آموخته دانشگاه کمپین آلمان و بوردو فرانسه است. او توانسته به واسطه مفاهیم و سیستم های مدیریت و برنامه های استراتژیک، شیوه های نوین مدیریتی را کشف کند. نحوه آموزش این استاد با سایر اساتید متفاوت بوده و کاملاً برای رفع نیاز روز فعالیت می کند.

دکتر صادق سپندارند از دیگر اساتیدی است که به واسطه سیستم آموزشی "مدیریت استراتژیک" توانسته رتبه خوبی در بهترین دوره mba در ایران کسب نماید. اخلاق خوب و صبر بالای دکتر سپندارند زبانزد بسیاری از افراد است.

کلاس های دکتر علی صادقین به واسطه تکنیک های جدیدی که در مبحث اقتصاد و اقتصاد بین الملل به کار می برد یک انتخاب هوشمندانه در دوره های مدیریتی محسوب می شود.

 

دوره ام بی ای آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از افراد نمی دانند که آیا دوره mba انلاین برایشان مناسب است یا خیر؟ دوره آنلاین mba برای کسانی که علاقه به ایجاد و توسعه کسب و کارهای جدید دارند اما زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری ندارند یک برگ برنده محسوب می شود. مثلاً مدیران سطوح مختلف ارگان های دولتی و خصوصی می توانند به راحتی در دوره مدیریت ام بی ای آنلاین شرکت نمایند. رشته ام بی ای در نگاه اول کاملاً تئوری به نظر می رسد؛ اما حقیقت چیز دیگریست! تا در این مسیر قدم برندارید و پروژههای عملی را تجربه نکنید نمی توانید به عنوان کادر مدیریتی فعالیت داشته باشید.

این دوره علاوه بر دانشجویانی که علاقه زیادی به مهارت آموزی دارند، برای صاحبان کارخانجات و همینطور بنگاه های صنعتی نیز بسیار ارزشمند است. حقیقت این است که اگر شما به دنبال اخذ مدرک مدیریت کسب و کار یا همان ام بی ای معتبر هستید، با شرکت در بهترین دوره mba در ایران این امر برای شما به راحتی محقق خواهد شد. این دوره ها کمک می کنند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن حوزه کاری مورد نظر خود را پیدا کنید.

ثبت نام در دوره ام بی ای دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

ثبت نام در دوره ام بی ای

 در صورتی که قصد شما اخذ مدرک ام بی ای است می بایست در دوره های mba که توسط دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود، شرکت کنید. افرادی که مدرک کارشناسی دارند نیز امکان شرکت در این دوره ها را خواهند داشت. برای اینکه مشخص شود کدام دوره برای شما بهتر است توان و قابلیت های شما مورد بررسی قرار می گیرد. مصاحبه اولیه صورت می گیرد. همینطور رزومه شما نیز بررسی می شود. این موارد مشخص می کند که چطور می بایست مسیر آموزش را طی کنید و موفق شوید. اعتبار مدرک ام بی ای صادر شده از سوی دانشگاه تهران کاملاً تضمین شده است.

 

چرا دانشکدگان مدیریت دانشکده تهران؟

  1. ایجاد ارتباطات عمیق و پایدار: وجود محیط آموزشی مناسب، باعث بالا رفتن سطح یادگیری تا چند برابر می شود. شبکه سازی از مهمترین مهارت های عملیاتی است که خوشبختانه در بهترین دوره mba در ایران به آن پرداخته شده است. انجام کارهای تیمی حتی در سیستم آموزش آنلاین کمک می کند تا مشکلی در یادگیری ایجاد نشود.
  2. پشتیبانی اساتید: شرایطی در نظر گرفته شده است تا دسترسی به اساتید برای داوطلب آسان باشد. به این ترتیب پس از اتمام دوره، دانش پژوه به راحتی می تواند مشکلات خود را برطرف سازد.

 

هوشمندانه تصمیم بگیرید

با توجه به دوره های آموزشی بسیار متنوع در مراکز ام بی ای در ایران، انتخاب بهترین دوره نیاز به بررسی دقیق اساتید، شرایط آموزش و همینطور ارزیابی محیط و طرح درس دارد. خوشبختانه شرایطی فراهم شده است تا بتوانید در بهترین دوره mba در ایران که در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود، شرکت کنید. با ورود به سایت http://www.fmut.ir می توانید پروسه ثبت نام را پشت سر بگذارید. تمامی سرفصل ها به صورت کاملاً شفاف معرفی شده است. از سوی دیگر اگر سوالی دارید می توانید با شماره 0218833317 ارتباط بگیرید. اگر تجربه کاری ندارید، دانشجو هستید و یا مدت هاست به دنبال کار مرتبط با رشته تحصیلی مدیریتی می گردید، شک نداشته باشید که با شرکت در یک دوره مدیریتی به راحتی می توانید مهارت آموزشی مورد نیاز را پیدا کنید. از یاد نبرید که به طور کلی سطح آموزشی در این دوره ها متغیر است و هر شخص بر اساس نیاز خود اقدام به مهارت آموزی خواهد کرد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lP48l6E6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه