جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حوله تن پوش با کیفیت از کجا بخریم

شاید به نظر برسد خرید حوله حمام ساده باشد، به اینصورت که اندازه و مدل مورد نیاز خود را تعیین کنید، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس به فروشگاه مورد اطمینان بروید و حوله ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. اگر خوش شانس باشید، حوله ای نرم و با کیفیت خواهید داشت، اما اگر به نکات مهم هنگام خرید حوله توجه نکنید، ممکن است حوله انتخابی شما پس از مدت کوتاهی ویژگی های خود را از دست بدهد.

انتخاب حوله حمام مناسب می تواند تفاوت زیادی در تجربه دوش گرفتن روزانه شما ایجاد کند. حوله های حمام در دو نوع مختلف ساده و تن پوش، در انواع جنس، طرح و رنگ یافت می شوند، در این مقاله درباره خرید حوله تن پوش با کیفیت خواهیم گفت.

راهنمای خرید حوله تن پوش

با وجود گزینه های متنوع در بازار هر حوله تن پوش دارای ویژگی های متنوعی خواهد بود، ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام یک بهترین نوع حوله تن پوش هستند.

انتخاب حوله های حمام با کیفیت می تواند فرآیندی طولانی باشد بزرگ ترین یا گران ترین حوله همیشه بهترین نیست و ممکن است پس از چند بار استفاده از آن کیفیت روزهای اول را نداشته باشد، هنگام خرید حوله تن پوش به سه فاکتور مهم توجه کنید:

  • کاربرد حوله تن پوش
  • سایز حوله تن پوش
  • جنس حوله تن پوش

که در ادامه هرکدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.

کاربرد حوله تن پوش

حوله تن پوش، شبیه یک لباس بلند است که برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. حوله تن پوش در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد تا بعد از شنا، فرد بتواند بدن خود را خشک کرده و از سرما جلوگیری کند. حوله تن پوش می تواند در ساحل برای پوشش بدن بعد از شنا و ساعت های طولانی استراحت در ساحل استفاده شود.

حوله تن پوش معمولاً به عنوان یک لباس بلند مورد استفاده قرار می گیرد و به شما امکان انجام کارهایی از قبلی خشک کردن موها و لباس پوشیدن سر فرصت را بدون نمایان شدن بدنتان می دهد.

سایز حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش

سایز حوله تن پوش ممکن است متنوع باشد و بسته به تولیدکننده و نوع حوله، اندازه ها متفاوت باشند. با این حال، برخی از سایزهای رایج حوله های تن پوش عبارتند از:

حوله تن پوش بزرگ:

حوله های تن پوش بزرگ معمولاً با توجه به سایز ابعادی در حدود اندازه های زیر دارند:

سایز (M): عرض شانه 45 سانتیمتر - قد حوله 115 سانتیمتر

سایز (L): عرض شانه 50 سانتیمتر - قد حوله 125 سانتیمتر

سایز (XL): عرض شانه 52 سانتیمتر - قد حوله 135 سانتیمتر

سایز (2XL): عرض شانه 55 سانتیمتر - قد حوله 145 سانتیمتر

حوله تن پوش کودک:

حوله های کوچک تری مخصوص کودکان در ابعاد مختلف برای سنین 6 تا 12 سلب به صورت زیر موجود هستند:

سایز 80: مناسب برای 6 تا 8 سال - عرض شانه 36 سانتیمتر - قد حوله 80 سانتیمتر

سایز 90: مناسب برای 8 تا 10 سال - عرض شانه 38 سانتیمتر - قد حوله 90 سانتیمتر

سایز 100: مناسب برای 10 تا 12 سال - عرض شانه 40 سانتیمتر - قد حوله 100 سانتیمتر

جنس حوله استخری

حوله استخری اغلب از جنس های نرم و جاذب آب مثل پنبه یا میکروفایبر تولید می شود. این جنس ها برای خشک کردن بدن بعد از حمام مناسب هستند.

حوله های پالتویی از جنس نخ پنبه معمولاً نرم و بدون پرزدهی هستند. همچنین نخ پنبه درصد جذب آب بالایی دارد و احساس لطافت و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

در کنار جنس خوب، همچنین حوله پالتویی، باید در طول زمان با مراقبت مناسب و شستشو بتواند خواص خود را حفظ کند، بنابراین در هنگام خرید حوله تن پوش به برچسب محصول توجه کنید.

نکات مهم برای حفظ دوام حوله تن پوش

برای حفظ دوام حوله تن پوش و افزایش عمر مفید حوله، می توانید از روش مراقبتی نوشته شده روی برچسب محصول استفاده کنید اما به هر حال بهتر است نکات زیر را در برای حفظ دوام حوله تن پوش رعایت کنید:

  • حوله تن پوش را در دمای 40 درجه با آب ولرم بشویید.
  • از مواد نرم کننده ملایم و مخصوص حوله ها در هنگام آب کشی استفاده کنید تا نرمی و خواص آن حفظ شود. اما مراقب باشید، استفاده زیاد از نرم کننده ممکن است باعث ایجاد لایه های زیادی روی حوله شود و خصوصیات جذب آب آن را کاهش دهد.
  • از مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید. استفاده از مقدار زیاد مواد شوینده ممکن است روی فیبرهای حوله تن پوش اثر بگذارد و هرگز از مواد سفید کننده برای حوله های رنگی استفاده نکنید.
  • برای حفظ لطافت، حوله را در نور مستقیم آفتاب خشک نکنید.

با رعایت این نکات، می توانید دوام و کیفیت حوله تن پوش خود را حفظ کنید.

بهترین مارک حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش از لایکو

مطمئن شوید که حوله نرم و از جنس با کیفیت مناسبی تولید شده باشد. اغلب حوله های نخ پنبه با الیاف با کیفیت بالا و جذب آب خوبی دارند.

برخی از مارک های محبوب حوله تن پوش ایرانی شامل برندهای لایکو، برق لامع، هنر و... می شوند. برای انتخاب در بین برندهای حوله تن پوش، به نظرات و بازخوردهای مشتریان توجه کنید، همچنین اطمینان از اعتبار و معتبر بودن فروشگاه، محصولات با کیفیت و شرایط معقول خرید از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام انتخاب یک فروشگاه آنلاین مد نظر قرار دهید.

خرید حوله تن پوش از لایکو

گروه لایکو به آدرس https://www.laicogroup.com/fa/ از سال 1371 تاسیس شده است تا گام بزرگی در زنجیره کالای حمام بردارد. با توجه به تنوع بسیار قابل ملاحظه دستگاه های رنگرزی و چاپ موجود در این شرکت و با بهره بردن از تکنولوژی روز اروپا این شرکت علاوه بر تامین نیازهای مجموعه، بخشی از محصولات خود را نیز به صورت مستقیم به بازارهای بزرگ صنایع نساجی ایران عرضه می نماید و تلاش دارد تا با عرضه کالای حمام با کیفیت و متناسب با استانداردها و معیارهای روز جهان در جهت اعتلای نام و نشان ساخت ایران قدم بردارند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xdiUlgGG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه