جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نکات خرید هدایای سازمانی

6 ماه پیش ( 1402/10/12 )
 

هدایای سازمانی یکی از استراتژی های مؤثر در تبلیغات برند است، که باعث آگاهی از برند در بین مخاطبان می شود. چه صاحب یک کسب وکار نوپا باشید و چه سابقه زیادی داشته باشید، در هر صورت هدیه شرکتی، مناسب می تواند به صورت خلاقانه ای آگاهی از برند شما را بین عموم بیشتر کند به شرطی که بتوانید یک هدیه مناسب و جذاب انتخاب کنید.

نکات خرید هدایای سازمانی

هدیه ای ارزشمند و درعین حال کاربردی که بتواند به صورت منحصر به فردی پاسخگو نیاز کارمندان و پرسنل شما باشد و آن ها را تحت تأثیر قرار دهد.

 این هدیه می تواند کارمندان شما را برای ارائه بهتر کارها تشویق کند و همچنین انگیزه آن ها را برای انجام امور بیشتر کند. نتیجه همه این ها افزایش اعتبار برند شما، تعامل بهتر کارکنان با مشتریان و جذب آنها و در نهایت فروش و سود بیشتر خواهد بود.

در نتیجه باعث می شود که از آن به عنوان یک استراتژی مؤثر در تبلیغات یاد کرد و نباید هدیه های سازمانی را با هدیه های تبلیغاتی اشتباه بگیرید.

چرا باید در انتخاب هدایای سازمانی دقت کنیم؟

هدیه سازمانی باید با ارزش و شکوه شرکت شما مطابقت داشته باشد چرا که به عنوان نماینده ای مناسب از سمت برند شما عمل می کند. هدیه ای که انتخاب می کنید باید تاثیرگذاری مثبت روی گیرنده داشته باشد و در او احساس قدردانی و تشکر القا کند.

هدف اصلی هدیه دادن، حفظ رابطه با گیرنده است؛ بنابراین، باید در نظر داشته باشید که هدیه مناسب و قابل قبول برای گیرنده است که رابطه را حفظ می کند، پس باید ارزش بالایی داشته باشد. برای مثال: صنایع دستی، فیروزه کوبی، ظروف مسی و... می توانند گزینه ایده ای لوکس و ایده آلی باشند.

چرا باید در انتخاب هدایای سازمانی دقت کنیم؟

بیشتر بخوانید: برای دیدن تمامی پک های هدایای سازمانی وارد لینک شوید.

 در انتخاب هدیه، لازم است به جوانب استراتژیک هم فکر کنید و آن ها را با هدف های سازمان همسو کنید تا بتوانید یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

در صورت دادن هدایای غیر مناسب ممکن است ذهنیت کارکنان از شما خدشه دار شود و تأثیر عکس روی عملکرد آن ها داشته باشد. ازاین رو بهتر است قبل از انتخاب هدایای سازمانی تمامی جوانب را بسنجید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.

نکات مهم راهنمای خرید هدیه شرکتی

هدیه سازمانی یک نوع سرمایه گذاری هستند که می توانند سود زیادی را برای شما به ارمغان آورند. شما نباید انتخاب آن ها را دست کم بگیرید. برای آنکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید بهتر است قبل از هر اقدامی، نکات خرید هدیه شرکتی را در نظر بگیرید که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

1- ابتدا باید هدف خرید هدیه را مشخص کنید، آیا می خواهید همکاران خود را تشویق کنید، روابط سازمانی را تقویت کنید یا ارزش و مقام مشتریان و همکاران خود را به آن ها یادآور شوید؟ با مشخص کردن هدف است که می توانید یک انتخاب معقول داشته باشید.

2-بودجه خرید را مشخص کنید و سعی کنید از محدوده آن خارج نشوید. این به شما کمک می کند تا گزینه های مناسب تر و باکیفیت تر را پیدا کنید. شما ممکن است برای همه همکاران یا مشتریان خود هدیه سازمانی را تدارک ببینید پس باید حواستان به مدیریت و برنامه ریزی مالی آن هم باشد.

3- در نظر داشته باشید که هدایای سازمانی باید قابل استفاده و عملکرد مناسب داشته باشند. به علاوه، طرح و لوگوی سازمان شما نیز باید به طور جذاب و منحصربه فرد در هدایا نمایش داده شود. از این رو به فکر یک عنصر کارآمد با زیبایی بصری خیره کننده باشید که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. صنایع دستی یک نمونه از این هدایا است که تنوع بالایی دارد و بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید انتخاب کنید.

نکته: پک های سازمانی آقاجانی، تلفیقی از هنر و لوکس بودن صنایع دستی ایرانیان را نشان می دهد و همچنین این محصولات دکوراتیو و قابل استفاده می باشد.

4- قبل از خرید، بازار رقابت را برسی کنید و هدیه انتخابی خود را از فروشگاهی تهیه کنید که با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات خود را عرضه می کند. فراموش نکنید که لیبل قیمت یا نام فروشگاهی که از آن خرید کرده اید را از روی محصول بردارید. وجود لیبل یا فاکتور خرید و... که نشانه ای از قیمت کادو روی آن باشد جلوه مناسبی نخواهد داشت و ارزش هدیه شما را پایین می آورد.

در انتخاب هدیه، لازم است قوانین و مقررات محلی و سازمانی خود را رعایت کنید تا به مشکلات حقوقی یا اخلاقی نخورید. این قوانین برای هر برند و مجموعه ای با هم فرق می کند. اگر قرار است هدیه خود را به شریک ها و مشتریان خود در خارج از کشور هم ارسال کنید، باید به قوانین بین المللی هم دقت کنید.

5- سن مشتریان و کارکنان را هم در نظر بگیرید. برای مثال می توانید برای پرسنل جوان خود از انواع دیوارکوب ها و اکسسوری ها استفاده کنید که برای آن ها هیجان انگیز است درحالی که برای افراد باتجربه و سن بالا خرید یک عنصر کاربردی همچون ظروف هنری ارزش بیشتری خواهد داشت. بی شک شما یک شناخت کلی از کارکنان خود دارید و می توانید با در نظر داشتن روحیات و مشخصات اخلاقی آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

محصول و خدمات خود را نادیده نگیرید. اگر خوب فکر کنید احتمالاً می توانید یک هدیه متناسب با نوع خدمات و محصول خود ارائه دهید.

برای مثال: اگر یک شرکت صادر کننده زعفران دارید، قرار دادن محصول خودتان یعنی زعفران داخل یک جام مسی یا نقره و فیروزه کوبی شده می تواند بسیار لوکس و اعلا باشد. این در حالی است که برای شرکت عمرانی تنها یک ظرف نقره ای یا مسی گزینه بهتری خواهد بود.

انتخاب هدیه سازمانی برای مناسبت های خاص

انتخاب هدایای سازمانی مناسب برای مناسبت های خاص می تواند به عنوان یک راه برای نشان دادن ارزش و تقدیر از کارکنان، مشتریان یا همکاران شما باشد. در تقویم به دنبال این مناسبت ها باشید تا بتوانید هدیه مد نظرتان را در یک روز خاص و به یاد ماندنی به آن ها تقدیم کنید.

 از سری مناسبت هایی که می توانید به بهانه آن هدایای خود را تقدیم کنید می توان به سال نو، عید فطر و قربان، روز مهندس، روز پزشک، سالروز افتتاح و تأسیس شرکت و...اشاره کرد. اگر هنوز نتوانسته اید یک هدیه مناسب انتخاب کنید ما پیشنهادات هیجان انگیزی برای شما داریم که برخی از آن ها عبارتند از:

صنایع دستی

این محصولات با عشق و هنر و با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده اند. داشتن یک عنصر هنری در خانه هر ایرانی جز الزامات است و حال و هوای دیگری به خانه می بخشد. شما می توانید از انواع صنایع دستی به عنوان هدیه سازمانی استفاده کنید.

 این صنایع هم قیمت مناسبی دارند و هم از نظر ارزش معنوی بسیار بالا هستند. از طرفی اگر مشتریانی در خارج از کشور دارید می تواند یک المانی از ایران و هنر ایرانی باشد که در عین جذابیت همیشه یاد و خاطر همکاری با شما را برایش تازه می کند.

فیروزه کوبی

تا به حال ظروف فیروزه کوبی را کادو گرفته اید؟ این ظروف ظاهری بسیار شیک و اصیل دارند و همچنین بسیار کاربردی هستند. کارمندان و مشتریان شما می توانند در منزل و هم در دفتر کار از آن استفاده کنند.

تنوع ظروف فیروه کوبی بسیار زیاد است و می توانید با توجه به تعداد هدیه ها، بودجه و دیگر پارامترها انتخاب کنید. گلدان، شکلات خوری، شیرینی خوری، قندان و حتی تابلو و بشقاب دیوارکوب فیروزه کوبی شده می تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد.

ظروف فیروزه کوبی

بیشتر بخوانید: برای دیدن انواع ظروف فیروزه کوبی وارد لینک شوید.

لوازم خاتم کاری شده

یکی دیگر از گزینه های جذابی که برای هدیه سازمانی می توانید به سراغ آن بروید، لوازم خاتم کاری شده است که اصالت و زیبایی را همراه با هم دارند. این ظروف با هنر دست خاتم کاری شده اند و بسیار لوکس هستند. می توانید از انواع جعبه ها، گلدان، شمعدان و.. برای هدیه دادن استفاده کنید. مدل های ست آن ها نیز وجود دارد که بسیار دوست داشتنی هستند.

جعبه های هدیه

جعبه ای هنری که داخل آن یک کارت تبریک و تشویق تعبیه شده است می تواند یک ایده برای هدیه سازمانی باشد. در این ست می توانید پیام های مثبت و تشویق کننده به همراه هدایای کوچک قرار دهید که به همکاران در زمان های دشوار و استرس آور کمک می کند. این کارت ها می توانند به صورت دست ساز طراحی شده باشند و در یک جعبه زیبا قرار داده شوند.

 این هدیه نشان دهنده این است که سازمان به همکاران خود ارزش قائل است و در تلاش است تا آن ها را حمایت کند و به آن ها انگیزه بدهد. البته اگر محدودیتی از بابت هزینه ندارید، قرار دادن یک صنایع هنری و دستی داخل آن هم می تواند ارزش هدیه و حسن نیت شما را بیشتر کند.

لوازم دیجیتال

هدایای سازمانی الکترونیکی یا همان لوازم دیجیتال، یکی دیگر از گزینه های جذابی است که می توانید برای قدردانی و تشویق پرسنل از آنها استفاده کنید. پاوربانک، فلش مموری، هدفون، هندزفری، پد موس، اسپیکر و... برخی از نمونه های رایج است که طرفداران بسیار زیادی دارند و برای همه افراد با هر سنی قابل استفاده هستند.

کتاب

اگر جزو آن دسته از برندهای خوش شانس هستید که کارمندان شما اهل مطالعه هستند، هیچ چیز اندازه خرید کتاب های نفیس نمی تواند آن ها را خوشحال کند و سر ذوق بیاورد. با هدیه دادن کتاب می توانید یک عمل فرهنگی انجام دهید که کتابخوانی را هم رواج می دهد.

ست اداری

ست های اداری و مدیریتی انواع بسیار متنوعی دارند و جزو محصولات پر کاربرد و همچنین شیک ترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی هستند. این ست ها عناصر مختلفی را شامل می شود و انتخاب از بین آنها برعهده شما خواهد بود. می توانید یک ست از فلاسک، ماگ و جالیوانی داشته باشید یا یک ست از دفترچه یادداشت، تقویم، خودکار و کیف پول تهیه کنید. هرچقدر کادو شما خلاقانه تر و متفاوت تر باشد، تاثیر آن هم بیشتر خواهد بود.

ست محصولات چرمی

چرم همیشه در بین متریال های مختلف حرف اول را در زیبایی، ارزش و کیفیت می زند. شما می توانید یک کیف پاسپورتی چرمی را به همراه کیف کارت هدیه دهید. کیف اداری چرمی، کمربند و... هم میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. ناگفته نماند که چرم جزو هدایای گرانقیمت هم به حساب می آید.

مزایای خرید پک هدیه از شرکت آقاجانی

تمامی محصولات آقاجانی دارای شناسنامه اصالت محصول و ضمانت 10 ساله می باشد.

یکی از مزایای دیگر سایت آقاجانی وجود 90 نمایندگی فروش در سراسر کشور است. شما اگر قصد خرید حضوری محصولات این برند را دارید می توانید به این نمایندگی های فروش در سراسر کشور مراجعه کرده و بعد از آن اقدام به خرید کنید.

دقت نمایید که این نمایندگی های فروش حتی در خارج از کشور نیز فعالیت می کنند؛ بنابراین شما بدون محدودیت جغرافیایی می توانید از بهترین صنایع دستی برند آقاجانی خریداری نمایید.

البته سایت آقاجانی برای حمایت از مشتریان خود و کسانی که قصد خرید صنایع دستی نفیس و با ارزش ایرانی را دارند، شرایطی مهیا کرده است تا محصولات خود را به صورت شرایطی و اقساطی خریداری کنند.

لذا شما در صورتی که هزینه کامل برای خرید آنلاین محصولات صنایع دستی آقاجانی ندارید می توانید با مشاوران فروش آن صحبت کرده و از شرایط خرید قسطی محصولات خود مطلع شوید.

محصولات و صنایع دستی سایت فروشگاهی آقاجانی

در حال حاضر سایت اینترنتی آقاجانی محصولات دست ساز و صنایع دستی زیادی را تولید و عرضه می کند، بنابراین اگر به دنبال خرید محصول خاصی هستید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

محصولات و صنایع دستی سایت فروشگاهی آقاجانی

برای مشاهده و اطلاع از قیمت های تمامی محصولات فروشگاه صنایع دستی آقاجانی وارد لینک شوید.

در سایت صنایع دستی آقاجانی محصولات دکوراتیو و تزئینی زیادی وجود دارد که شما می توانید آن ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. حال در ادامه به چند مورد از محصولات این شرکت اشاره می کنیم.

  • آجیلخوری
  • آینه
  • بشقاب
  • بشقابپرنده
  • تخته نرد
  • تنگ
  • جام
  • دخل
  • سرویس شربتخوری
  • سرویس چایخوری
  • سماور
  • سنبلدان
  • سنگاب
  • سینی
  • شربتخوری
  • شمعدان
  • شکلات خوری
  • شیرینیخوری
  • قندان
  • لاله
  • پارچ
  • کاسه
  • کاسه لاله
  • کشکول
  • کشکول و بشقاب
  • کیک خوری
  • گالش استکان و لیوان
  • گز خوری
  • گلابپاش
  • گلدان

شما می توانید هر کدام از این محصولات را مطابق با پک هدیه سازمانی خود، با قیمت های متفاوتی خریداری کنید. البته به یاد داشته باشید که شما با هر بار خرید می توانید کیف پول خود را تا ۱۰ درصد شارژ کنید. این فرصت به شما اجازه می دهد که شما محصولات زیادی را از این سایت خریداری کنید.

جمع بندی

درست است که هدیه سازمانی به کارکنان انگیزه و انرژی آن ها را برای کار چندبرابر می کند؛ اما فراهم کردن فضایی آرامش بخش برای کار و مشارکت با آن ها می تواند تأثیر بسیار زیادی روی روحیه تیمی آن ها بگذارد.

شما می توانید برای قدردانی از زحمات آن ها هم از این هدیه ها استفاده کنید. فروشگاه آقاجانی با عرضه انواع لوازم هنری و صنایع دستی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

می توانید از بین محصولات فروشگاه هر تعداد هدیه ای که می خواهید انتخاب کنید تا به صورت بسته بندی شده با ظاهری بسیار لوکس و جذاب آن ها را تحویل بگیرید و به مشتریان و کارمندان پیشکش کنید.

پک های هدیه در سه نمونه جیر، چرم و پلکسی قابل سفارش هستند و همچنین هر محصول مطابق با ابعاد محصول جعبه اختصاصی دارد.

پک های سازمانی آقاجانی، تلفیقی از هنر و لوکس بودن صنایع دستی ایرانیان را نشان می دهد و همچنین این محصولات دکوراتیو و قابل استفاده می باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jepXfbxk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه