شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی سرویس استعلامی خلافی در سایت باما

جریمه نقدی برای تخلفات رانندگی، یک روش بازدارنده در تمامی کشورهای جهان است. پلیس راهور برای هر جریمه، نسبت به میزان اهمیت و حادثه ساز بودن آن، نرخ مشخصی را تعیین می کند. اکثر تخلفات رانندگی، با دوربین ها ثبت می شوند. اما افسران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اگر راننده ای را در حال تخلف ببینند، جریمه می کنند.

تمامی تخلفات برای هر خودرو ثبت شده و مبلغ آن بیش تر می شود. مالکان خودروها باید توجه داشته باشند که میزان خلافی آن ها از سقف مبلغ سه میلیون تومان فراتر نرود. زیرا خودروهایی با خلافی سه میلیون تومان و بیش تر، توسط پلیس توقیف خواهند شد. بنابراین رانندگان و مالکان خودروها، باید از میزان خلافی خود باخبر باشند.

برای استعلام خلافی ماشین، نیازی نیست به دفاتر پلیس +10 و یا پلیس راهور مراجعه کنید. استعلام خلافی به صورت غیرحضوری انجام می شود و آنقدر ساده است که بیش تر از چند دقیقه زمان نمی گیرد.

برای گرفتن خلافی خودرو، روش های متعددی وجود دارد. مالک خودرو می تواند از کد دستوری USSD استفاده کند و یا به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک دهد. در این روش ها، خلافی تجمیعی خودرو در اختیار مالک قرار می گیرد و می توان از کل مبلغ خلافی باخبر شد و شناسه پرداخت را نیز دریافت کرد.

روش غیراینترنتی دیگری نیز برای استعلام خلافی خودرو وجود دارد و آن هم تماس با شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸ و اعلام کد VIN خودرو است. اپراتور تلفنی، خلافی خودرو را به مالک اعلام می کند و قابل پرداخت است.

اما اگر قصد دارید جزئیات خلافی خودرو خود را مشاهده کنید و از زمان و مکان آن باخبر باشید، باید روش های اینترنتی را انتخاب کنید. مرجع اصلی استعلام خلافی برای انواع وسیله نقلیه، سایت راهور 120 است که انواع خدمات را ارائه می دهد. در این سایت می توانید مشخصات خودرو خود را وارد کرده و تمام خلافی ها را با جزئیات مشاهده کنید. البته باید بدانید که سایت راهور 120، چندان به روز نیست و خلافی های 24 تا 48 ساعت اخیر را نشان نمی دهد. بنابراین ممکن است خلافی کامل صفر نشود.

استعلام و پرداخت خلافی خودور در باما

در این میان، سایت ها و اپلیکیشن های معتبری نیز وجود دارند که خدمات استعلام خلافی و پرداخت آن را ارائه می دهند. سایت باما با نشانی bama.ir یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش خودرو است که به تازگی سرویس استعلام خلافی خودرو و موتورسیکلت را راه اندازی کرده است. در این سایت می توانید علاوه بر خرید و فروش خودرو، خبرهای تازه روز را نیز مشاهده کنید.

راه اندازی سرویس استعلام خلافی در باما، باعث شده تا کاربران به راحتی بتوانند خلافی خودرو خود را مشاهده کنند. کاربران می توانند حتی با پلاک خودرو نیز استعلام خلافی بگیرند. البته در این صورت تنها مبلغ کلی و خلافی تجمیعی به آن ها نشان داده می شود. اگر کد ملی مالک خودرو و شماره موبایل وی را وارد کنید، می توانید تمامی مشخصات و جزئیات مربوط به هر خلافی را مشاهده کنید. در این روش می توانید هر خلافی را به صورت جداگانه و انتخابی پرداخت کنید. تمام سوابق حاصل از استعلام خلافی خودرو، در پروفایل کاربران باما ذخیره می شود و نیازی به استعلام دوباره نیست. امکان پرداخت نیز برای کاربران باما فراهم شده است، تا به راحتی بتوانند خلافی خودرو خود را پرداخت کنند.

همان طور که اشاره شد، برای استعلام خلافی در باما، نیازی نیست که کد VIN و یا کارت خودرو را در اختیار داشته باشید. هزینه استعلام خلافی خودرو و یا موتورسیکلت در باما، بسیار ناچیز بوده و تعرفه آن از سوی قانونگذاران تعیین می شود. بنابراین عوامل و مسئولان این سایت در قیمت گذاری نرخ استعلام خلافی دخیل نیستند.

شرایط استعلام خلافی موتورسیکلت در باما نیز دقیقا مشابه مراحل مربوط به خودروست و می توان جزئیات خلافی را مشاهده و یا خلافی را به طور تجمیعی پرداخت کرد.

پشتیبانی سایت باما، بسیار قوی بوده و همواره پاسخگوی سوالات و ابهامات کاربران است تا آن ها را برای استعلام خلافی خودرو راهنمایی کند.

این پلتفرم تخصصی حوزه خودرو، قصد دارد تا سرویس ها و خدمات خود را گسترش دهد تا نیازهای کاربران در بازار خودرو رفع شود.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LtHVxyUD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه