شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت

ولتاژ برق همواره با نوسان همراه است. نوسان ولتاژ موجب آسیب رسیدن به دستگاه های الکتریکی مختلف می شود. به همین دلیل است که استفاده از تثبیت کننده ولتاژ مانند استابلایزر برای محافظت از دستگاه های حساس بسیار اهمیت دارد. استابلایزرها می توانند ولتاژ ورودی را بر اساس ولتاژ استاندارد هر دستگاه تنظیم کنند. این دستگاه ها در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شوند. با خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت می توانید از تجهیزات الکتریکی خود محافظت کنید.

استابلایزرها و کاربرد آن در صنعت

استابلایزرها و کاربرد آن در صنعت

ساوا الکت - https://savaelect.com/ از بهترین فروشگاه های آنلاین جهت خرید تجهیزات الکتریکی به شمار می رود. تمام دستگاه های الکتریکی برای راه اندازی نیاز به ولتاژ خاصی دارند. غیر استاندارد بودن ولتاژ دستگاه های الکتریکی موجب کاهش طول عمر و عملکرد آن ها می شود. به این ترتیب، احتمال آسیب رسیدن به دستگاه های الکتریکی وجود دارد. از استبلایزرها برای تنظیم ولتاژ دستگاه های الکتریکی مختلف استفاده می شود.

با خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت از دستگاه های الکتریکی خود در برابر نوسان برق محافظت کنید. استابلایزرها می توانند نوسان ولتاژ به وجود آمده را جبران کنند. به این ترتیب، دستگاه الکتریکی بر اساس ولتاژ استاندارد تعریف شده شروع بکار می رود. به طور کلی، تثبیت کننده های ولتاژ و استابلایزرها مانع از آسیب رسیدن به تجهیزات مختلف در اثر نوسانات شدید ولتاژ می شوند.

آشنایی با انواع استابلایزرها

آشنایی با انواع استابلایزرها

استابلایزرها دارای انواع مختلفی هستند. هنگام خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت حتماً باید بهترین گزینه را با توجه به شرایط کاری انتخاب کرد. به طور کلی، استابلایزرها را می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد:

  • استاتیکی
  • سروو
  • رله ای

هر یک از این تثبیت کننده های ولتاژ دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. استابلایزرهای سروو به عنوان یکی از قوی ترین انواع تثبیت کننده های ولتاژ شناخته می شوند. از آن ها می توان با خیال راحت در بخش های مختلف صنعت استفاده کرد چراکه سرعت و قدرت بالایی دارند. در مقابل، استابلایزرهای رله ای بیشتر برای مصارف خانگی طراحی و ساخته شده اند. البته، نمونه هایی از استابلایزرهای رله ای در صنایع نیز بکار می روند.

اگر به دنبال یک تثبیت کننده بسیار قدرتمند هستید، استابلایزرهای استاتیکی را پیشنهاد می کنیم. این استابلایزرها دارای سرعت تثبیت ولتاژ بسیار بالایی هستند و طیف وسیع تری از ولتاژ را تنظیم می کنند. به طور کلی، استابلایزرهای استاتیکی به عنوان بهترین و قدرتمندترین نوع از تثبیت کننده های ولتاژ شناخته می شود. به همین دلیل است که کاربرد گسترده ای در مصارف صنعتی و خانگی دارند. در مجموع، انتخاب و خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت باید با توجه به شرایط کاری باشد.

تفاوت بین استابلایزرهای ایرانی و خارجی

تفاوت بین استابلایزرهای ایرانی و خارجی

برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع استابلایزر تک فاز یا سه فاز در داخل و خارج از کشور فعالیت دارند. اگر قصد خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت دارید، باید به معیارهای مختلفی توجه کنید. از مهم ترین معیارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب استابلایزر
  • نشانگرهای استابلایزر
  • سیستم تاخیر زمان تثبیت کننده ولتاژ
  • استابلایزر دیجیتالی
  • عملکرد و سرعت استابلایزر

از مهم ترین برندهای خارجی تولیدکننده استابلایزرهای تک فاز و سه فاز می توان به گلداستار کره، ولتاک ژاپن، امگا و دلتا اشاره کرد. این برندها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و با قیمت مناسبی در ساوا الکت به فروش می رسند. از سوی دیگر، ضمانت آن ها نیز در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مناسب هستند.

بسیاری از تثبیت کننده های ولتاژ این سایت ازنظر کیفی جزو برترین استابلایزرهای خارجی به حساب می آیند. در نتیجه، خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت و انتخاب به خود شما بستگی دارد. در هنگام خرید استابلایزرها حتماً باید به خدمات پس از فروش توجه کرد. به این نکته توجه داشته باشید که استابلایزرهای بسیاری از برندهای بازار بدون خدمات پس از فروش و ضمانت نامه به فروش می رسند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت استابلایزرها

اگر اقدام به خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت کرده باشید، حتماً متوجه تفاوت قیمت ها با یکدیگر شده اید. قیمت استابلایزرها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فناوری مورد استفاده در استابلایزرها

استابلایزرهای قدیمی از نوع رله ای بوده اند در حالی که استابلایزرهای جدید، سروو موتور هستند. خطای استابلایزرهای رله ای در تنظیم ولتاژ برق بیشتر است (حدود 3 درصد). اگر به دنبال یک استابلایزر با درصد خطای کمتر در تنظیم سطح ولتاژ هستید، سروو موتورها گزینه بهتری خواهند بود که البته قیمت بالاتری هم دارند.

قدرت استابلایزر

قدرت تثبیت کننده های ولتاژ از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت محسوب می شود. هر چه قدرت استابلایزرهای تک فاز یا سه فاز بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد بود. به عبارت دیگر، توان دستگاه تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی دارد.

تک فاز یا سه فاز بودن استابلایزر

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت هنگام خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت می توان به تک فاز یا سه فاز بودن آن اشاره کرد. استابلایزرهای سه فاز با برق سه فاز کار می کنند و برای مصارف صنعتی یا تجاری بکار می روند. از استابلایزرهای تک فاز برای تنظیم ولتاژ منازل مسکونی استفاده می شود. قیمت استابلایزرهای سه فاز بیشتر از استابلایزرهای تک فاز است.

کیفیت قطعات استابلایزر

هر چه کیفیت استابلایزر بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. خرید استابلایزرهای باکیفیت موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود.

علاوه بر موارد بالا، برند تولیدکننده و کشور سازنده استابلایزرهای تک فاز و سه فاز نیز بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند.

خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت

فروشگاه اینترنتی ساواالکت از معتبرترین مراکز خرید و فروش انواع تجهیزات الکتریکی محسوب می شود. این فروشگاه سال هاست در زمینه توزیع انواع تجهیزات الکتریکی از بهترین برندهای دنیا تجربه دارد. از مهم ترین محصولات آن می توان به استابلایزر تک فاز و سه فاز اشاره کرد. فروشگاه ساواالکت به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. جهت استعلام قیمت آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید.

خدمات پس از فروش و کیفیت عالی استابلایزرهای این فروشگاه باعث شده اند تا مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، با خیال راحت می توان از اصالت و کیفیت تجهیزات الکتریکی ارائه شده در این فروشگاه اطمینان خاطر پیدا کرد. بنابراین، با خرید آنلاین انواع استابلایزر از ساواالکت از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/93lcbVKi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه