شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از دستگاه های یو پی اس بهترین راهکار در مقابل قطعی و مشکلات برق است و می توانند برای ادامه فعالیت کسب وکارهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه یو پی اس برای فعالیت خود نیاز به باتری ups دارد و این باتری نیز دارای طول عمر مشخصی می باشد. باتری یو پی اس را برندهای مختلف ایرانی تولید می کنند و با توجه به اینکه واردات باتری خارجی بسیاری از کشورها ممنوع است، خیلی از خریداران این باتری به سراغ برندهای ایرانی می روند. اگر شما هم این تصمیم را دارید، لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی برترین سازندگان باتری یو پی اس در ایران بپردازیم.

معرفی برترین سازندگان باتری یو پی اس در ایران

باتری یو پی اس، نوعی منبع تغذیه ثانویه محسوب می شود و کاربرد آن در مواقعی است که برق قطع شده است یا دارای اختلال می باشد. از باتری یو پی اس در سازمان ها و کسب و کارهای مختلفی استفاده می شود و با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد، شرکت های ایرانی مختلفی این باتری را تولید می کنند.

در صورت تمایل به خرید باتری یو پی اس، لازم است با برترین سازندگان این باتری در ایران آشنا شوید که عبارتند از :

باتری یوفو

اولین برند معروف تولید کننده باتری یو پی اس که می خواهیم معرفی کنیم، شرکت آکوباتری است که باتری یوفو را تولید می کند. باتری یوفو با مشخصات برجسته ای که دارد، تبدیل به یکی از پرفروش ترین باتری ها در بازار ایران شده است.

از این باتری می توان برای تامین برق مورد نیاز سیستم های برق خورشید، تجهیزات پزشکی، تجهیزات بیمارستانی، سیستم های نظارتی، سیستم های بانکی، سیستم برق اضطراری و ... استفاده کرد.

اگر در میان باتری های یو پی اس ایرانی به دنبال باتری هستید که مقاومت درونی پایدار و قابل ملاحظه ای داشته باشد و ولتاژ و جریان دهی آن بالا باشد، باتری یوفو بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

باتری یوفو

باتری سپاهان

برای معرفی برترین سازندگان باتری یو پی اس در ایران، باتری ups سپاهان را نیز معرفی می کنیم. شرکت صنعتی سپاهان از بزرگ ترین تولید کنندگان باتری یو پی اس در کشور محسوب می شود و از باتری های این شرکت می توان در مواردی همچون تامین برق آسانسور، برق اضطراری ساختمان ها، برق مورد نیاز سیستم های بانکی، برق سیستم اطفاء حریق و ... استفاده کرد.

باتری های یو پی اس سپاهان از برخی مشخصات برخوردارند مانند طول عمر بالا، قیمت مناسب، مقاومت خوب در مقابل شوک و لرزش و محدوده وسیع دمای قابل استفاده. همچنین باتری های این برند ایرانی، نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند و این مزیت باعث صرفه جویی در هزینه های نگهداری از باتری ها می شود. شما از شرکت صنعتی سپاهان می توانید باتری یو پی اس را در آمپرهای 42، 65 و 100 تهیه کنید.

باتری سپاهان

باتری زیکو

اگر برای خرید باتری یو پی اس به دنبال یک باتری ایرانی با کیفیت هستید، باتری زیکو هم می تواند مورد انتظار شما باشد. این باتری از تولیدات شرکت آکوباتری و از نوع خشک سیلد اسید است. از باتری یو پی اس زیکو برای تامین برق ویلچر برقی، برق اضطراری بیمارستان ها، دیتاسنترها، تجهیزات پزشکی و درمانی، موتور شارژی و ... استفاده می شود. این باتری علاوه بر با کیفیت بودن و کارایی بسیار بالا، قیمت مناسبی هم دارد.

باتری سیولکس

از تولیدات جدید شرکت سپاهان باتری، باتری یو پی اس سیولکس است که در تولید آن از تکنولوژی الکترولیت ژل استفاده شده است. این تکنولوژی مانع از نشت الکترولیت می شود و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. باتری یو پی اس سیولکس دارای طول عمر بالایی است و نیازی هم به تعمیرات و نگهداری ندارد.

دانسیته انرژی بالا، طول عمر خوب، دشارژ خود به خود اندک، مقاومت در برابر خوردگی ترمینال ها و ... از دیگر ویژگی هایی هستند که خرید باتری سیولکس را ارزشمند کرده اند.

باتری وست استار

وست استار یکی از برترین سازندگان باتری یو پی اس در ایران است و باتری های این برند از تقاضای زیادی برخوردار هستند. شما با خرید باتری ups وست استار، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا این باتری ها نیاز به نگهداری ندارند. طراحی مدرن، طول عمر مفید مناسب، کیفیت و عملکرد ایده آل در شرایط نامناسب و قیمت خوب، از ویژگی های باتری یو پی اس وست استار هستند.

باتری آلجا

باتری ups آلجا می تواند میان برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار بگیرد و تامین کننده بدون وقفه توان مورد نیاز باشد. این باتری را شرکت لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز با نام اختصاری آلجا، تولید می کند و قابل استفاده برای صنایع مخابراتی، لوازم الکترونیکی، صنایع نظامی، مراکز درمانی و صنایع پزشکی، آی تی، صنایع نفتی و ... هستند. برای خرید باتری یو پی اس از برترین سازندگان ایرانی می توانید برند آلجا را هم انتخاب کنید.

باتری فاران

صنایع الکترونیک فاران، انواع باتری و اتصالات، استابلایزر و یو پی اس را تولید می کند. فعالیت این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و کامپیوتری، از سال 1368 آغاز شده است و با داشتن تیم متخصص و فنی، با کیفیت ترین محصولات را در سراسر ایران عرضه می کند.

باتری ups فاران قابل استفاده برای مصارف عمومی، منابع تغذیه بدون وقفه، منابع تغذیه پشتیبان اضطراری، راه آهن، سیستم های امنیتی و ... می باشد.

از مشخصات باتری یو پی اس فاران می توانیم به چرخه های شارژ و دشارژ نسبتاً بهینه سازی شده، قابلیت نگهداری طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد، ساختار کاملا سیلد، بدون نشت الکترولیت و ... اشاره کنیم.

باتری فاران

باتری نیروسان

باتری های یو پی اس نیروسان نیز در لیست بهترین باتری های ایرانی قرار دارند. از باتری های این برند می توان برای سیستم های مخابراتی، سیستم های برق اضطراری، سیستم های برق خورشیدی، روشنایی اضطراری و ... استفاده کرد. باتری های یو پی اس نیروسان با قابلیت های خوبی که دارند، توانسته اند پرفروش شوند برخی از این ویژگی ها عبارتند از قابلیت شارژ و دشارژ به دفعات مکرر، عدم تولید گازهای مخرب، طول عمر مفید بالا، عدم نیاز به نگهداری و تعمیر، بدون نشت هرگونه اسید یا مایع درون باتری و...

سخن پایانی و نکات خرید باتری یو پی اس

پس از معرفی برترین سازندگان باتری یو پی اس در ایران، در ادامه می خواهیم به برخی نکات مهم خرید باتری یو پی اس اشاره کنیم تا شما خرید مناسبی داشته باشید. این نکات عبارتند از :

  • زمان پشتیبان گیری :برای خرید باتری ups باید به این موضوع توجه داشته باشید که زمان پشتیبان گیری باتری چگونه است و آیا باتری در هنگام قطعی برق، فعال خواهد بود؟ در واقع شما باید بتوانید که زمان استفاده از باتری را هنگام قطعی برق مشخص نمایید. مدت زمانی که باتری یو پی اس می تواند از دستگاه های متصل در هنگام قطعی برق پشتیبانی کند را بکاپ گفته می شود و حداقل زمان بکاپ هم زمانی است که برای خاموش کردن مناسب تجهیزات نیاز است.
  • ضمانت نامه باتری: برای خرید باتری ups از برندهای ایرانی حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که ضمانت نامه ارائه می کند تا از کیفیت باتری خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشید. با دریافت ضمانت نامه اگر مشکلی برای باتری پیش بیاید، می توانید به صورت رایگان آن را تعویض کنید.
  • ظرفیت باتری: در زمان خرید باتری ups باید به ظرفیت آن نیز توجه داشته باشید و هر چقدر که ظرفیت باتری بیشتر باشد، می توانید از آن برای مدت زمان طولانی تری جهت روشن نگهداشتن سیستم ها استفاده کنید.
  • قیمت :هزینه خرید باتری یو پی اس نیز عامل مهمی برای خرید است و بهتر است با مراجعه به مراکز معتبر، باتری را با قیمت مناسب تهیه کنید.
برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s3vXJ7bt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه