شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی و ساخت یک دستگاه مدرن به نام ماشین لباسشویی یکی از بزرگ ترین کمک های تکنولوژی به زندگی انسان به حساب می آید. نظافت یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی هر شخص است که یکی از مهم ترین بخش های آن، شست و شوی روزانه لباس هاست.

اما حال تصور کنید چیزی به نام ماشین لباسشویی اختراع نمیشد! مطمئنا ساعات زیادی از زندگی روزمره ما فقط به شستن لباس ها اختصاص می یافت. این کار علاوه بر اتلاف وقت، مطمئنا خستگی و آسیب های زیادی برای مهره های کمر و گردن ما به دنبال داشت.

چرا برای مردم خرید لباسشویی ال جی اولویت دارد؟

خوشبختانه سال های زیادیست که این کالای استثنایی در خدمت زندگی بشر قرار داشته و هر روز مدل های جدیدتری از آن روانه بازار می شود. بدون شک انتخاب برند این کالا، جزو ابتدایی ترین مراحل خرید آن به حساب می آید. هر برند ویژگی و امکانات منحصر به فردی را برای محصولات خود در نظر می گیرد.

طبق تحقیقاتی که در این سال های اخیر انجام شده است، درصد قابل توجهی از خریداران ترجیح می دهند که یکی از مدل های برند ال جی را تهیه کنند. در واقع این برند پرطرفدار در موارد متعددی به عنوان اولویت خیلی از افراد در نظر گرفته می شود. دلیل اصلی این موضوع، سابقه درخشانیست که شرکت بزرگ ال جی در پیشینه خود دارد.

به جرات می توان گفت پیدایش رقبای قوی برای فروش محصولات این برند هیچ مشکلی به وجود نیاورده و تغییر خاصی در میزان مشتریان ثابت آن ایجاد نکرده است. این موضوع بیان گر این است که کمپانی ال جی راه درستی را در پیش گرفته و پرقدرت عمل می کند.

تمامی محصولات ال جی از فروش عالی برخوردارند اما این میان همگی آن ها ماشین لباسشویی ال جی حرف اول را می زند. بیشتر افراد ترجیح می دهند برای خرید این کالای مهم ریسک نکرده و برند قابل اطمینانی نظیر ال جی را انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

صفر تا صد علت محبوبیت ماشین لباسشویی ال جی

اگر حتی فقط آمار یک هفته فروش مراکز کالای خانگی را ارزیابی کنید متوجه خواهید شد درصد زیادی از آن به قیمت لباسشویی ال جی تعلق دارد . این آمار گاهی به قدری بالاست که شما را شگفت زده خواهد کرد. اما چه چیزی باعث این میزان از محبوبیت شده است؟

  • بهره مندی از قدرت مندترین موتور

بی تردید موتور هر کالای برقی به عنوان مهم ترین بخش های آن در نظر گرفته می شود. هماهنگی تمام چرخه شست و شو بر عهده موتور دستگاه بوده و به همین دلیل می توان گفت موتور، رکن اصلی لباسشوییست. حتی یک اختلال بسیار کوچک در بخش موتور کل کارکرد دستگاه را بهم می زند.

یک خرابی ساده در این قسمت، هزینه های بالای تعمیر را به دنبال آورده و در بسیاری موارد حتی امکان تعمیر نیز ندارد. کمپانی ال جی سالیان سال امتحان خود را از لحاظ قدرت موتور پس داده و با بهره گیری از علم متخصصین برتر جهان، قوی ترین موتور را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

  • لرزش و صدای بسیار کم

محل زندگی هر فرد یک مکان برای آرامش و استراحت روانی او به حساب می آید. هر گونه سر و صدای آزار دهنده می تواند تمام این آرامش را به هم ریخته و موجب به خوردن نظم زندگی افراد شود. بعضی از ماشین های لباسشویی هنگام شست و شو لرزش و صدای غیر قابل تحملی را ایجاد می کنند.

همه ساله مصرف کنندگان زیادی بنا به همین دلیل برای تعویض لباسشویی خود اقدام می نمایند. ال جی با کمک جدیدترین تکنولوژی ها توانسته این مشکل بزرگ را حل کرده و دستگاهی با حداقل صدا تولید نماید. با وجود این ویژگی شما می توانید حتی در زمان استراحت اعضای خانواده، به شست و شوی لباس ها بپردازید.

  • وجود چندین برنامه مختلف برای شست و شو

اگر تمایل دارید لباس های شما علاوه بر تمیزی، دوام زیادی نیز داشته باشند حتما باید به دما و زمان شست و شوی آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال دمایی که برای شستن لباس های کتان باید در نظر بگیرید با دمای مخصوص لباس های پنبه ای تفاوت زیادی دارد.

سازندگان لباسشویی ال جی برای این موضوع مهم نیز راه حلی اندیشیده اند. در واقع با مشاهده یکی از مدل های این برند متوجه خواهید شد که چرخه شست و شوی گسترده ای داشته و حتی نام انواع پارچه بر بدنه آن درج شده است. بنابراین به راحتی می توانید برنامه مخصوص به جنس پارچه را انتخاب کرده و با مناسب ترین دما به نظافت لباس ها بپردازید.

 

از برند ال جی چه می دانید؟

اولین منشا تاسیس کمپانی ال جی در کشور کره جنوبی قرار دارد. در واقع کیفیت بالا و محصولات بی نظیر این شرکت باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی، نمایندگی های زیادی از آن در سراسر جهان تاسیس شود. البته باید بدانید که ماشین لباسشویی جزو اولین تولیدات این برند نبوده است.

جالب است که موسسان این شرکت علاوه بر کیفیت بالای تولیدات خود، به زیبایی ظاهری آن ها نیز توجه ویژه ای دارند. همین امر زمینه ساز رونق بالای خرید محصولات ال جی شده است. تمام قطعات داخلی و بیرونی لباسشویی های ال جی از بهترین متریال روز ساخته می شود.

ظرفیت دیگ مدل های مختلف این برند معمولا بین ۶ الی ۱۲ کیلو گرم بوده که به خوبی از پس پاسخگویی به نیازهای مختلف خانواده بر می آید. یکی از ویژگی های مثبت تولیدات ال جی این است که به سنسورهای بسیار دقیقی برای تشخیص وزن لباس مجهز هستند. این ویژگی جهت انتخاب درست زمان شست و شو و همچنین حجم آب مورد نیاز اهمیت زیادی دارد.

اگر قصد خرید لوازم خانگی ال جی را دارید در صورت امکان بهتر است پیشرفته ترین مدل های آن را تهیه کنید. این مدل ها امکاناتی مانند عیب یابی خودکار، قفل کودک، بخارشو و کارکرد لمسی دارند.

 

مراقب لباسشویی های تقلبی باشید!

همان طور که می دانید مدت هاست این برند پرطرفدار در کشور ما با تحریمات زیادی روبرو شده است. متاسفانه این تحریم ها و گرانی بیش از حد لوازم خانگی دست به دست هم داده اند تا آمار فروش اجناس تقلبی را در کشور بالا ببرند. بنابراین دقت و ریزبینی زیاد یکی از مهم ترین شرایط خرید محصولات ال جی محسوب می شود. به طور کلی مهم ترین نکات تشخیص نمونه اصل از تقلبی عبارتند از:

  • به هیچ عنوان کالای بدون بسته بندی را تحویل نگیرید. شرکت ال جی هیچ یک از تولیدات خود را بدون بسته بندی مخصوص روانه بازار نمی کند؛ در نتیجه این مهم یکی از اصلی ترین نشانه های کالای تقلبیست.
  • به شماره سریال روی جعبه لباسشویی دقت کنید. این شماره حتما باید با شماره درج شده روی بدنه کالا یکسان باشد؛ در غیر این صورت جای هیچ اعتمادی به آن وجود نخواهد داشت.
  • حتی الامکان شماره سریال کالای خریداری شده را در وبسایت اصلی این شرکت تطابق دهید؛ این گزینه یکی از راه های مفید اطمینان از اصل بودن کالاست.

 

مقایسه قیمت ها و ویژگی های مختلف ماشین لباسشویی در خرید به شما کمک بزرگی می کند. مسلما مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف، کار وقت گیر و سختی تلقی می شود؛ اما خوشبختانه یک مجموعه معتبر به نام برندچی شرایط آسانی برای خریداران فراهم کرده است.

با مراجعه به وبسایت برندچی می توانید فیلترهای مربوط به لباسشویی مورد نظرتان را فعال کرده و در زمانی کوتاه با لیست کاملی از فروشندگان آن روبرو شوید. با مطالعه دقیق این لیست می توانید اجناس این فروشندگان را ارزیابی کرده و از نظر قیمت و کارایی، بهترین نمونه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این وبسایت مطالب آموزشی زیادی را برای مراجعه کنندگان آماده کرده که مطالعه آن ها به انتخاب هر چه بهتر شما کمک شایانی می کند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bm4SgnMc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه