شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه 2 دی 1402، با توجه به آغاز اولین روز هفته و شروع نخستین روز کاری در زمستان، آرام و بدون تلاطم گزارش می شود. در هفته جاری می توان انتظار داشت کماکان بازار خودرو روند هفته های پیشین را در پی بگیرد و از این روی در صورت ثبات در سیاست گذاری های صنعت خودرو، شاهد نوسانات قیمتی محدودی در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را مانند روزهای گذشته تجربه می کند.

بازار و قیمت خودرو در خواب زمستانی

قیمت خودرو در بازار نسبت به روزهای گذشته هیچ گونه تغییری نداشته است، ارزان ترین خودروی سواری صفر موجود در بازار، کوییک معمولی همچنان با قیمت 348 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

تنها خودروی دوگانه سوز موجود در سبد محصولات گروه خودرو سازی سایپا یا همان ساینا S دوگانه سوز نیز مانند روزهای پایانی هفته گذشته همچنان با قیمت 385 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می شود.

پراید وانت 151، ارزان ترین خودرو کار و تجاری موجود در بازار آزاد نیز با قیمت 276 میلیون تومان در بین خریداران معامله می شود.

خودرو تارا اتوماتیک V2 لوکس ترین خودرو تولید داخل که در سبد محصولات ایران خودرو قرار دارد نیز با قیمت 763 میلیون تومان در بازار میان خریداران و فروشندگان مبادله می شود، پژو پارس سال نیز یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است که با قیمت 526 میلیون تومان در بازار داد و ستد می شود.

در گروه خانواده محصولات دنا، نسخه دنده ای با قیمت 650 میلیون تومان و نسخه اتومات توربو شارژ نیز با قیمت 810 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می شود. از جمله محصولاتی که دیگر در خطوط تولید خودروسازان قرار ندارند اما در بازار با ثبات قیمت مواجه هستند می توان به پژو 405 SLX، رنو تندر 90 پلاس دنده ای و پژو 206 V8 SD اشاره کرد که هر کدام به ترتیب با قیمت 530 میلیون تومان، 820 میلیون تومان و 550 میلیون تومان در بازار اعلام قیمت می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MSclAASn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه