شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه بدون دردسر از دبی خرید کنیم؟

دبی را می توان یکی از قطب های اصلی تجارت، نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان دانست. این روزها دبی تبدیل به دروازه ورود کالاهای خارجی به ایران شده است. البته نمی توان نقش سیاست گذاری های امارات و سهولت حمل ونقل بار از دبی به ایران را در علاقه مندی تجار و بازرگانان به تجارت با دبی انکار کرد.

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد تجارت با دبی را دارند، یا خریدهای خود را از دبی انجام می دهند این است که بدانند از چه راهی می توانند یک خرید بدون دردسر از دبی داشته باشند و از چه روشی بار خود را از دبی به ایران ارسال کنند. شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس، بهترین راه حل برای این افراد است تا بتوانند با خاطری آسوده، خریدی مطمئن از دبی داشته باشند. با ما همراه باشید تا با بهترین روش های ارسال بار از دبی به ایران آشنا شویم.

ارسال بار از دبی به ایران

ارسال بار از دبی به ایران به روش های متنوعی امکان پذیر است. جدول زیر به صورت کلی این روش ها و کاربرد هر یک را به شما نشان می دهد:

پست سفارشی

برای ارسال بسته های کوچک و سبک

پست اکسپرس هوایی

بسته های کوچک، سرعت و هزینه بیشتر از پست سفارشی

حمل ونقل هوایی

بسته های سنگین و بزرگ با هزینه بیشتر

حمل ونقل زمینی

بسته های سبک و متوسط با هزینه نسبتاً کم

حمل دریایی

بسته های بزرگ و سنگین، بازه طولانی و هزینه کم

 

با توجه به اهداف خود و میزان باری که دارید می توانید هر یک از این روش ها را برای ارسال بار خود از دبی به ایران انتخاب کنید.

البته لازم به ذکر است که اگر درباره روش ارسال بار خود از دبی به ایران مطمئن نیستید، می توانید با کارشناسان سامان اکسپرس تماس بگیرید. سامان اکسپرس در مشاوره تلفنی رایگان خود شما را برای انتخاب بهترین و اقتصادی ترین روش ارسال بار، با توجه به میزان و ماهیت بار شما، راهنمایی می کند.

کارگو دبی یکی از روش های پرطرفدار در میان راه های متنوع ارسال بار از دبی به ایران است. این روش نسبت به ارسال زمینی و دریایی سرعت بسیار بیشتری دارد.

حمل بار از دبی به ایران به کمک لنج نیز یکی دیگر از راه های مبادله کالا میان ایران و دبی است. ناگفته پیدا است که این روش بیشتر برای تجار و بازرگانان اهمیت پیدا می کند که محموله باری آن ها وزن زیادی دارد و سرعت تحویل محموله چندان مهم نیست.

ارسال بار از دبی به ایران

ارسال بار از دبی به ایران شرایط و مقررات خاصی دارد که عدم رعایت آن ها می تواند ضرر و زیان مالی زیاد برای فرد به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل توصیه ما این است که در این پروسه از یک شرکت پست بین المللی کمک بگیرید.

سامان اکسپرس به عنوان بهترین شرکت پست بین المللی در ایران با بیش از 15 سال تجربه، بهترین انتخاب برای انجام خدمات ارسال بار از دبی به ایران است. همه مراحل قانونی و اداری لازم برای ارسال بار از دبی به ایران توسط سامان اکسپرس با رعایت قوانین گمرکی و استانداردهای بین المللی انجام می شود.

دبی به عنوان یکی از مراکز تجارت بین المللی، دارای ارتباطات حمل ونقل قوی با کشور ایران است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا به سهولت به کالاهای جدید دسترسی پیدا کنید و آن ها را با قیمت رقابتی به بازار ایران عرضه کنید. در حال حاضر، با بهره گیری از انواع خدمات حمل ونقل هوایی، ممکن است کالاها به سرعت بیشتری به مقصد ارسال شوند. علاوه بر این، همان طور که پیشتر اشاره شد، دبی با داشتن زیرساخت های حمل ونقل پیشرفته، امکان حمل بارهای با حجم و وزن بالا را به شکل مؤثری فراهم کرده است.

با کارگو دبی بیشتر آشنا شوید!

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، کارگو دبی یکی از روش های پرطرفدار در میان راه های متنوع ارسال بار از دبی به ایران است. این روش نسبت به ارسال زمینی و دریایی سرعت بسیار بیشتری دارد. ارسال بار به صورت کارگو از دبی به دو شیوه دریایی و هوایی انجام می شوند. کارگو دریایی نسبت به کارگو هوایی ارزان تر است اما واضح است که مدت زمان لازم برای تحویل بار در روش دریایی به نسبت روش هوایی طولانی تر است.

انتخاب میان این دو روش کاملاً به شرایط محموله بار و انتخاب های تجار بستگی دارد. در مواردی که سرعت تحویل مرسوله در اولویت است روش کارگو هوایی بهترین انتخاب است. با این حال برخی از کالاها در لیست ممنوعه کارگو هوایی هستند و سخت گیری های بیشتری برای ارسال بار به روش کارگو هوایی وجود دارد به همین دلیل گاهی افراد کارگو دریایی را ترجیح می دهند.

در نهایت این نکته را هم نباید فراموش کرد که ترخیص کالا از گمرک فرودگاه نسبت به ترخیص بار تجاری در گمرک های بندری، ساده تر است. با توجه به شکل گیری کارگو دبی به ایران، در بندرهای جنوبی، اگر شهر مقصد شما مسافت زیادی با شهرهای جنوبی ایران دارد، باید هزینه لازم برای انتقال بار از بنادر جنوبی تا مقصد مورد نظر خود را هم در نظر بگیرید و نهایتاً میان کارگوی دریایی و هوایی انتخاب کنید.

اصلی ترین مزیت کارگو هوایی به نسبت کارگوی دریایی سرعت آن است. در کارگو هوایی، بار نهایتاً 3 روز بعد از ارسال، تحویل گرفته می شود.

یکی از فواید حمل کالا از دبی به ایران به روش هوایی، پوشش هزینه های حمل ونقل ثانویه است. در واقع شما می توانید بار تجاری خود را بدون نیاز به هزینه جداگانه، برای حمل بار از بندر به مقصد موردنظر، مستقیماً در گمرک فرودگاه مقصد خود تحویل بگیرید. ترخیص کالاها در گمرک فرودگاه بسیار ساده است.

ارسال بار از دبی به ایران با کارگو دبی

البته نباید این نکته را هم از خاطر ببرید که هزینه گمرک به روش هوایی برای بارهای سنگین و بزرگ به صرفه نیست. از طرف دیگر، حمل بار به روش هوایی به دلیل زمان کوتاه تر ارسال و سخت گیری های فرودگاه، ریسک آسیب دیدن به بار را کاهش می دهد، به خصوص برای بارهای لوکس و گران قیمت!

چرا شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس؟

شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس، باسابقه طولانی و به عنوان نخستین شرکت پست بین المللی ایرانی، با نمایندگی های فراوان در سراسر جهان، به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه پست بین المللی در ایران شناخته می شود. این شرکت با تمرکز بر نیازهای واردکنندگان، صادرکنندگان، تجار و شرکت های تولیدی و صنعتی، خدمات متنوعی از جمله حمل بار، ترخیص کالا از گمرک، واردات و صادرات و ارسال مدارک به خارج از کشور را با سرعت و کیفیت بالا ارائه می دهد.

مهم ترین خدماتی که سامان اکسپرس به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از:

  • حمل درب به درب
  • خدمات انبارداری
  • پست سریع
  • پرداخت حواله ارزی
  • واردات و صادرات کالا
  • ترخیص فوری و یکروزه کالا

 

اگر هنوز درباره روش ارسال بار خود از دبی به ایران و یا خدمات مورد نیاز خود مطمئن نیستید، همواره می توانید با سامان اکسپرس 02140885160 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان این شرکت برای انتخاب بهترین و اقتصادی ترین روش ارسال بار، استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iigmRSqq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه