یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو در سراشیبی کاهش

7 ماه پیش ( 1402/9/15 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 15 آذر 1402، بازار خودروی کشور این روزها در سراشیبی کاهش قیمت قرار دارد و با توجه به اخبار منتشر شده در هفته جاری مبنی بر بازگشایی مجدد سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو و واردات خودرو به کشور در برخی موارد شاهد افزایش قیمت مقطعی و در اکثر موارد شاهد کاهش قیمت خودروها در بازار هستیم. آنچه که در بازار خودروی امروز شاهد آن بودیم ثبات قیمتی محصولات داخلی و مونتاژِی است و پیش بینی می شود این روند در صورت ثبات شرایط سیاسی و اقتصادی همچنان در روزهای آینده ادامه پیدا کند.

قیمت خودرو امروز تغییراتی نسبت به روز گذشته ندارد و صرفا شاهد کاهش قیمت محصولات خودروسازان در بازار بوده ایم.

قیمت خودرو در سراشیبی کاهش

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در بازار با روز گذشته تفاوت چندانی ندارد و اکثر محصولات خودروسازان دولتی جاده مخصوص با ثبات قیمت در بازار مواجه هستند، تنها دو خودرو ساینا S دنده و پارس سال با موتور XU7P  نسبت به روزگذشته با دو میلیون تومان افزایش قیمت در بازار معامله شدند.

در مورد گرانی خودروی ساینا باید به توقف تولید آن در آبان ماه اشاره کرد که موجب کاهش موجودی این خودرو در بازار شده و می تواند موجب افزایش قیمت این خودرو در روزهای شود. اما در خصوص کاهش قیمت خودروهای داخلی، خودرو پژو 207 دنده ای کاهش قیمت 5 میلیون تومانی را نسبت به روزگذشته در بازار تجربه کرد و در نهایت 649 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

در ادامه خودروی محبوب و پرفروش ایران خودرویی ها یا همان پارس LX TU5 با چهار میلیون تومان کاهش قیمت سرانجام با قیمت 642 میلیون تومان در میان خریداران و فروشندگان قیمت گذاری شد، در انتها نیز خودروی رانا پلاس پانارومیک با کاهش قیمت دو میلیون تومانی به قیمت 360 میلیون تومان در بازار آزاد خودرو رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

اما در بازار خودروهای مونتاژی اگر از افزایش قیمت 10 میلیون تومانی خودروی هایما S7 نسبت به روزگذشته چشم پوشی کنیم شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی در این بخش نبوده ایم، خودروی هایما S7 در بازار خودروی امروز نهایتا با قیمت 1290 میلیون تومان در بین مشتریان معامله شده است.

در ادامه قرار گیری قیمت خودروهای مونتاژِ در سراشیبی کاهش قیمت باید به خودروی کی ام سی J7 اشاره داشت که صدرنشین کاهش قیمت خودروها در بازار است و با 13 میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روزگذشته با 1425 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شده است. دیگر خودروهای مونتاژِی که با کاهش قیمت در بازار مواجه شده اند فردا SX5 و آریزو 6 پرو هستند که هر کدام به ترتیب با 3 و 8 میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روزگذشته در بازار روبرو گشته اند که نهایتا به ترتیب با 1170 میلیون تومان و 1325 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده اند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5wKqyEzz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه