یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

به گزارش فرصت امروز به نقل از افکارنیوز، حسین حسینی در گفت وگو در خصوص وضعیت قیمت خودرو در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خودرو ثابت است. از فروردین ماه سال جاری که قیمت خودرو کاهشی بود، این وضعیت ادامه داشت.

پیش بینی قیمت خودرو تا پایان سال

وی افزود: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه خرید و فروش خودرو زیر قیمت بازار انجام می شود، عنوان کرد: اگر فردی خودروی خود را زیر قیمت بازار بفروشد، ممکن است به فروش برسد، در غیر این صورت در بنگاه ها خرید ندارد و مصرف کننده ها نیز اندک هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی شود و عرضه و تقاضا یکی نیست و در نتیجه بازار راکد است. از ابتدای سال خرید و فروش خودرو ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: مصرف کننده ها نیز منتظر واردات خودرو هستند. همچنین در هفته ۳ تا ۴ نمایشگاه خودرو همکاران تعطیل می شوند زیرا اجاره ملک افزایش پیدا کرده و دیگر توان پرداخت ندارند.

پیش بینی قیمت خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲

سنجری، کارشناس ارشد صنعت خودرو درباره پیش بینی قیمت خودرو تا پایان سال جاری می گوید: به نظر می رسد در ادامه سال و در صورت تحقق اهداف واردات، بیش از آنچه در ۶ ماه نخست اتفاق افتاد، می توان به کوچک شدن بیشتر حباب قیمت در بازار خودرو، به ویژه در خودروهای خارجی امیدوارتر شد. کاهش بیشتر فاصله عرضه و تقاضای واقعی خودرو بیم جهش قیمت را از بین می برد.

البته موضوع قیمت به نوسان قیمت ارز و نرخ تورم عمومی کشور نیز وابستگی زیادی دارد. بنابراین اگر همه پارامترهای اقتصادی و نیز رخدادهای سیاسی آنچنان که در حال حاضر پیش بینی می شود، روندی پایدار داشته باشند. قطعا قیمت خودرو در بازار افزایش نخواهد یافت و حتی در برخی از مدل ها کاهش بیشتر دور از انتظار نخواهد بود.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت نیز به تازگی اعلام کرده است: با رایزنی ها و تلاش هایی که با دولت به ویژه معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت، مشکل تامین ارز برای واردات خودروهای نو و کارکرده در مسیر حل و فصل شدن قرار گرفته است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mKn16R9T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه