یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معایب و مزایای پرده ورتیکال

7 ماه پیش ( 1402/9/15 )
 

آگاهی از معایب و مزایای پرده ورتیکال، خرید را برای شما آسان خواهد کرد. با این روش شما با تمامی جوانب یک پرده آشنا می شوید و دست به انتخاب درست تری می زنید.

پرده ورتیکال چیست؟

این مدل پرده را با نام پرده عمودی نیز می شناسند. ساختار پرده ورتیکال تا حدی شبیه به پرده لوردراپه است. از این مدل پرده در محیط های مختلف خانه و اداره استفاده می کنند. برای پرده مدارس و دانشگاه ها نیز این مدل بسیار مناسب است.

پرده ورتیکال به همراه یک بند، جمع یا باز می شود. با تغییر نوارهای آن می توانید پرده را کاملا باز کنید. همچنین با بستن پرده، امکان استفاده از سایه روشن آن برای دریافت نور طبیعی وجود دارد.

پرده ورتیکال

مزایای پرده ورتیکال

هر مدل پرده ای دارای مزایا و معایبی می باشد. این نوع نیز از بقیه مستثنی نیست. مزایای پرده ورتیکال موجب شده اند که افراد زیادی طرفدار آن باشند.

  1. مدل پرده به گونه ای طراحی شده است که نیاز به زیرپرده نداشته باشید. زیرپرده ها باعث می شوند که محیط از بیرون دید نداشته باشد. پرده ورتیکال ساختار جمع شوندگی دارد. با تغییر درجه لایه ها قسمت روشن پرده نمایان می شود. هنگامی که پرده را به صورت کامل باز کنید، نور و حریم شخصی محیط حفظ می شود.
  2. از مزیت های دیگر پرده عمودی این است که می توانید رنگ پرده را با دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید. رنگ بندی این مدل فراوان است.
  3. پرده های ورتیکال برای انواع فضاها با هر پنجره ای مناسب هستند. می توانید پرده پذیرایی، اتاق خواب یا اداره خود را، مدل عمودی انتخاب کنید. برای در ورودی بالکن نیز می توانید از این پرده استفاده نمایید.
  4. ماندگاری پرده بالاست. در صورتی که نگهداری خوبی از پرده خود داشته باشید، سال های سال این پرده را خواهید داشت. منظور از نگهداری، شستشوی مداوم پرده نیست. گردگیری پرده، ساده ترین روش مراقبت از آن است زیرا مانع پوسیدگی پارچه می شود.
  5. پرده عمودی از ظاهری زیبا برخوردار است. این پرده برای دکوراسیون مدرن بیشتر پیشنهاد میشود.

مزایای پرده ورتیکال

معایب پرده ورتیکال

هر مزیتی، معایبی را نیز به همراه دارد.

  1. ممکن است شستشوی پرده کمی دشوار باشد. البته این مسئله قابل حل است زیرا با گذشت زمان، ترفندهای آن را میآموزید.
  2. در صورت استفاده نامناسب و عدم مراقبت کافی، احتمال پاره شدن بند جمع کننده پرده، وجود دارد. این اتفاق زمانی می افتد که با زور و بدون دقت پرده را جمع یا باز کنید.
  3. نصب پرده نیاز به متخصص دارد و برای افراد عادی زحمت بیشتری خواهد داشت.
  4. هزینه پرده ورتیکال از پردههای معمولی گران تر است. باید بدانید که میان پرده عمودی ساده و طرح دار اختلاف قیمت وجود دارد. هر چه پرده طرح متنوعی داشته باشد، گران تر خواهد بود.
  5. پرده عمودی جنس به خصوصی دارد و شما در این مورد محدودیت خواهید داشت زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب جنس پارچه ندارید. بلکه صرفا می توانید رنگ یا طرح پرده را انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن معایب و مزیت های پرده ورتیکال، متوجه این موضوع خواهید شد که آیا متناسب با نیازهای شما هست یا خیر.

خرید پرده عمودی

خرید پرده عمودی

پرده های ورتیکال توسط سازنده، تولید می شود. شما باید اطلاعات دقیقی از سایز و ابعاد پنجره ها داشته باشید.

برای خرید می توانید به فروشگاه پرده ادریس مراجعه نمایید. پرده ادریس سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع پرده های ورتیکال دارد.

آشنایی با پرده ادریس

این مجموعه 15 سال در زمینه پرده فعالیت کرده است. امکان خرید حضوری و غیر حضوری از آن وجود دارد. خرید غیرحضوری از پرده ادریس با دیگر فروشگاه ها متفاوت است. اگر توانایی مراجعه نداشته باشید، متخصصان مجموعه نمونه پارچه ها و طرح های پرده را به محل مورد نظر شما می آورند. در این حالت شما می توانید از نزدیک و بدون دغدغه محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید.

از مزیت های پرده ادریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازهگیری پنجره ها در منزل
  • نصب پرده در محل
  • یکبار شستشوی پرده پس از خرید
  • در صورتی که سفارشات شما بیش از 5 میلیون تومان باشد، ارسال آن را مجموعه عهدهدار می شود
  • تضمین قیمت و کیفیت

باید بدانید که خدمات پرده ادریس به صورت رایگان در اختیار همه مشتریان قرار می گیرد.

برای اطلاع از زمان باز شدن فروشگاه برای مراجعه حضوری با شماره های زیر تماس بگیرید.

02155867998

02155882770

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید پرده به صورت کاملا رایگان با متخصصان مجموعه، با شماره های 09123035178 یا 09120355753 تماس حاصل نمایید. 

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Dr5STX3m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه