یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز،بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو و عرضه مستمر محصولات مازاد خودروسازان خصوصی و دولتی، همچنین فروش اقساطی خودروها توسط شرکت های تولیدکننده در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو در هفته جاری نهایتا منتج به عدم تمایل خرید مشتریان از بازار آزاد خودرو خواهد شد و بازار خودرو را از تکاپو خواهد انداخت.

قیمت خودرو امروز، شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲، با توجه به تعطیلی بازار خودرو در روز گذشته بدون هیچ تغییری باقی مانده است و باید منتظر ماند و دید که بازار خودروی کشورمان در اولین روز هفته چه واکنشی نسبت به اخبار و تحولات سیاسی موجود در چند روز اخیر نشان خواهد داد.

بازار و قیمت خودروهای داخلی بدون هیچ تغییری باقی ماند

خبری که به نقل از مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، در دو روز گذشته در رسانه ها منتشر شده است به بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو و عرضه مستمر محصولات مازاد خودروسازان خصوصی و دولتی، همچنین عرضه محصولات جدید شرکت های واردکننده خودرو در این بستر معاملاتی اشاره دارد، این اقدام در صورت تحقق برای ایجاد و القای آرامش در بازار خودرو می تواند امری مثبت به شمار بیاید.

خبر دیگری که در صورت عملیاتی شدن می تواند اثر مستقیم بر بازار خودرو و قیمت ها بگذارد، فروش اقساطی خودروها توسط شرکت های تولیدکننده در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو است که در نهایت خروجی هر دو خبر در صورت محقق شدن منجر به عدم تمایل خرید مشتریان از بازار آزاد خودرو خواهد شد و بازار خودرو را از تکاپو خواهد انداخت.

طبق آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو طی روزهای گذشته خودرو ساینا دنده ای، ارزان ترین سدان نارنجی پوشان جاده مخصوص با قیمت ۳۵۶ میلیون تومان و گران ترین محصول سایپا، خودرو شاهین G با قیمت ۵۹۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است.

همچنین کوییک R اتوماتیک ارزان ترین خودروی اتوماتیک موجود در بازار با قیمت ۴۶۵ میلیون و گران ترین خودروی اتومات ساخت داخل بازار، تارا V۲ اتوماتیک با قیمت ۷۶۰ میلیون تومان در این بازار معامله شده است. اما شرح قیمت ها در سبد محصولات آبی پوشان جاده مخصوص که در هفته گذشته بیشترین نوسان قیمت را در بازار به خود اختصاص دادند بدین شرح است؛ سمند سورن پلاس بنزینی در نهایت ۶۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای سقف فلزی ۶۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس دنده ای تیپ یک با ۶۴۵ میلیون تومان و پژو پارس با موتور TU۵ کمی ارزان تر از دنا پلاس دنده ای و با قیمت ۶۳۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شدند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T0aoel3E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه