یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نصب شیشه حمام یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون حمام به شمار می رود. این امر زمانی اهمیت پیدا می کند که، فضای سرویس بهداشتی بسیار کوچک باشد. در این صورت، یک دوش می تواند به تنهایی یک حمام را کامل کند. البته نصب شیشه حمام در سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ نیز، بسیار رایج شده است. در سرویس های بهداشتی، به منظور جداکردن قسمت حمام از این روش استفاده می شود؛ به طوری که، از انواع حمام شیشه ای برای ایجاد فضایی جذاب و منحصر به فرد در حمام استفاده می کنند.

راهنمای نصب شیشه حمام با کمترین قیمت

انواع شیشه حمام

انواع شیشه حمام شامل موارد زیر است:

شیشه حمام بدون فریم

یکی از انواع شیشه های حمام، نوع فریم لس آن ها است. در این نوع شیشه ها، فریم مشخصی وجود ندارد که با ضخامت ۸ میلی متر انتخاب می شوند. در این نوع پارتیشن بندی، اطراف شیشه ها به سکوی سنگی یا سرامیکی متصل می شود. از مزایا این نوع شیشه حمام می توان به قابلیت نصب در زوایا مختلف حتی زاویه ۱۳۶۵ درجه، اشاره کرد. همچنین، از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخودار است. امکان تمیزکردن راحت آن ها به دلیل نبود فریم نیز وجود دارد.

حمام شیشه ای فریم دار

این نوع شیشه ها با ضخامت ۶ میلی متری و فریم های آلومینیومی با ضخامت ۲ میلی متر تولید می شوند. امکان تهیه آن ها در رنگ بندی های متنوع نیز وجود دارد. آب بندی مناسب، استحکام بالا و تنوع قابل توجه از ویژگی های این نوع شیشه ها به شمار می رود. امکان استفاده از شیشه های مات برای حفظ حریم خصوصی نیز وجود خواهد داشت.

انواع حمام شیشه ای

ویژگی های شیشه حمام

در حال حاضر، نصب شیشه در حمام یکی از روش های مدرن و جذاب به شمار می رود. این امر موجب می شود تا نیازی به تمیزکردن فضای بزرگ نباشد؛ چرا که با کمک­گرفتن از این روش، بخار و قطرات آب به بخش مشخصی محدود می شوند. برای این کار، از شیشه های مختلف باکیفیت و کارایی بالا استفاده می شود.

به طور کلی، شیشه حمام از جنس نشکن است که با نام شیشه سکوریت نیز شناخته می شود. از این شیشه ها به عنوان جدا کننده فضای حمام استفاده می شود. با این کار، زیبایی فضای حمام چندین برابر می شود. همچنین، شیشه های نصب شده از پاشیدن قطرات آب در محیط جلوگیری می کنند. شیشه هایی که برای نصب در حمام انتخاب می شوند، باید دارای ویژگی های خاصی باشند. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای پارتیشن های شیشه ای در حمام، از شیشه هایی با ضخامت ۸ الی ۱۰ سانت استفاده می شود.
  • این نوع شیشه ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. در صورت شکستن آن ها، به قطعات کوچک و صیقلی تبدیل می شوند. این امر، احتمال آسیب به افراد را کاهش می دهد.
  • شیشه های سیکوریت، در برابر رطوبت و گرما نیز مقاوم هستند.
  • یکی دیگر از ویژگی های این شیشه ها، امکان ایجاد تنوع بالا در آن ها است. شما می توانید از انواع حکاکی شده، مات یا رنگ آمیزی شده آن ها بهره بگیرید.
  • شیشه های سیکوریت به گونه ای تولید می شوند که در برابر ساییدگی و خراشیدگی مقاوم هستند. از این رو، برای استفاده های روزانه بهترین گزینه به شمار می روند.

مکان مناسب برای نصب کابین شیشه حمام

مکان مناسب برای نصب کابین شیشه حمام

امروزه، نصب کابین شیشه ای حمام بسیار رایج شده است. بهترین گزینه برای حمام های کوچک، کابین های شیشه ای با وان های گرد هستند. اگر حمام شما فضای زیادی دارد، کابین های مربع و مستطیل شکل نیز بسیار مناسب خواهند بود. درب های کابین شیشه ای حمام را می توانید به صورت کشویی یا تاشو نصب کنید. این امر به برخی نکات و در انتها به سلیقه شما بستگی دارد.

در صورتی که، قصد دارید از درب های تاشو یا لولایی بهره بگیرید، بهتر است به فضای بیرونی آن دقت کنید. باید فضای مناسبی برای باز و بسته­شدن درب ها وجود داشته باشد. نصب این نوع کابین ها در حمام های کوچک بسیار جذاب خواهد شد.

در برخی از مواقع، حمام به صورت مربعی و درب آن در وسط یکی از دیوار ها قرار گرفته است. در این هنگام، کابین باید در گوشه ای از حمام و در کنج نصب شود. امکان نصب آن در امتداد دیوار های چپ و راست نیز وجود دارد. نصب کابین های شیشه ای در حمام های مستطیل شکل، دارای شرایط خاصی است. در این نوع حمام ها، کابین در طول دور ترین دیوار نصب می شود.

به عبارت دیگر، آن را در دور ترین نقطه نسبت به ورودی نصب می کنند. نکته مهم این است که، در صورتی که درب ورودی از وسط دیوار باز می شود، بهتر است که در انتخاب یک گوشه مناسب دقت به خرج دهید؛ چراکه این پارتیشن بندی های شیشه ای، بهترین جایگزین برای حمام های معمولی هستند.

خرید حمام شیشه ای با کیفیت

ابزار موردنیاز نصب شیشه حمام

برای نصب شیشه حمام، به ابزار های مختلفی نیاز است. این ابزار ها برای داشتن روند نصب ماهرانه، به شما کمک می کنند. توصیه می شود پیش از شروع انجام مراحل نصب، این ابزار را تهیه کنید. اگر قصد دارید تمام مراحل را با دقت بالا و دقیق انجام دهید، خرید تمام تجهیزات باید انجام شود.

  • اتصالات لوله مناسب را باتوجه به حمام تهیه کنید.
  • ابزاری مانند پیچ گوشتی و مته نیاز است.
  • داشتن یک چاقوی تیز، میتواند در نصب موثر باشد.
  • انواع اتصالات مانند لوله، شلنگ و سیفون را باتوجه به فضای مورد نظر خود تهیه کنید.
  • نوار اندازه گیری و نشانگر از دیگر ابزار های مورد نیاز به شمار می روند.

جعبه های ابزار هر کابین شیشه ای حمام با توجه به عوامل مختلفی انتخاب می شود. یکی از مهم ترین این عوامل، مدل کابین ها است. محل قرار گیری این جعبه بالا یا پایین دوش است که به ترتیب از پایه نصب می شود. هنگامی که قصد دارید کف این شیشه ها را نصب کنید، ممکن است تا با شکاف هایی مواجه شوید. برای جبران این فضا های خالی می توانید از چسب سیلیکونی کمک بگیرید.

یکی از نکاتی که باید رعایت شود، فاصله تا سقف است. در زمان خرید، توجه داشته باشید که فاصله میان سقف کابین و حمام، ۲۵ سانتی متر باشد. البته این مقدار، حداقل و کم ترین مقداری است که باید رعایت شود. در بسیاری از حمام ها، تجهیزاتی برای قرار دادن حوله، آویز و لباس ها ایجاد می شوند. شما می توانید با استفاده از پیچ و مهره های مخصوص، این تجهیزات را بر روی شیشه ها نیز نصب کنید. یکی دیگر از نکات مهم، بررسی دستگیره است. پس از اینکه دستگیره را نصب کردید؛ باید آن را بررسی کنید.

خرید حمام شیشه ای با کیفیت

خرید حمام شیشه ای با کیفیت و اورجینال، به یکی از چالش های افراد تبدیل شده است. همچنین، توصیه می شود تا این تجهیزات را از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری کنید. مجموعه تتراجام با توجه به اهمیت این موضوع، بستری را برای خرید محصولات با کیفیت ایجاد کرده است. سایت فروشگاهی این مجموعه بستری مناسب برای سفارش و خرید انواع شیشه های حمام است. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به این سایت، انواع محصولات را بررسی کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین، امکان دریافت مشاوره از متخصصان این مجموعه وجود دارد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PA2XbRjP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه