یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نصب چمن مصنوعی در حیاط مدرسه

امروزه مدرن سازی فضای مدرسه ها در اولویت بسیاری از مدیران مدارس تهران قرار گرفته است. ایجاد امکانات بی شمار رفاهی و درسی در مدارس، عاملی مهم در جهت رسیدن به این هدف است. استقبال از نصب چمن مصنوعی در حیاط مدرسه، قدمی مهم در جهت مدرن سازی محیط مدارس به حساب می آید. چمن های مصنوعی فضای مدرسه را چشم نواز، روح بخش و حرفه ای نشان می دهند؛ همچنین به والدین اثبات می شود که امنیت و راحتی فرزندان آن ها در حین فعالیت و بازی در مدرسه به خوبی فراهم خواهد شد. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا شما را با فرصت های ویژه ای که با نصب چمن مصنوعی در مدرسه فراهم می شوند، بیشتر آشنا کنیم.

 

چرا نصب چمن مصنوعی در مدارس مهم است؟

امروزه والدین از مدارس مدرن و به روز استقبال زیادی می کنند. یکی از راه های مدرن تر و حرفه ای تر به نظر رسیدن مدارس، نصب چمن مصنوعی در حیاط مدرسه است. این امر نگرش مثبت والدین را نسبت به مدرسه شما بیشتر خواهد کرد؛ چراکه چمن های مصنوعی در زیبایی و خاص به نظر رسیدن فضای مدرسه تاثیر بسزایی دارند.

چمن مصنوعی مدرسه

از طرفی، بسیار مهم است که دانش آموزان در فضای مدرسه در امنیت کامل، بازی و فعالیت کنند. چمن های مصنوعی یکی از عوامل مهم در حفظ این امنیت خواهند بود؛ اینگونه دانش آموزان بدون اینکه آسیبی ببینند، به راحتی می توانند روی چمن بدوند و بازی کنند. احساس امنیت والدین و دانش آموزان، باعث افزایش استقبال از ثبت نام در مدرسه شما خواهد شد.

 

مزایای استفاده از چمن مصنوعی در مدارس

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، آن دسته از مدارس تهران که حیاط خود را با چمن مصنوعی پوشانده اند، عموما بیشتر مورد توجه والدین و دانش آموزان قرار می گیرند. زیبایی فضای مدرسه و القای احساس امنیت به والدین و دانش آموزان، دو عامل مهمی است که از ضرورت نصب چمن مصنوعی در مدارس خبر می دهد. از طرفی هم چمن مصنوعی با فضای زیبایی که در حیاط مدارس ایجاد می کند، در نشاط و احساس راحتی دانش آموزان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. از دیگر مزایای نصب چمن مصنوعی در مدارس، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

احتیاج به مراقبت کمتر و صرفه جویی در هزینه

نصب چمن مصنوعی در حیاط مدارس، به منزله صرفه جویی در هزینه و وقت کارکنان مدرسه است. با نصب چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی، انجام چمن زنی، از بین بردن علف های هرز و کنترل آفات از لیست وظایف شما حذف خواهد شد. همچنین این امر به کاهش هزینه های جاری مدارس کمک بسیار زیادی خواهد کرد. صرفه جویی در مصرف آب هم عامل مهم دیگری است که با نصب چمن مصنوعی، میسر خواهد شد. شما دیگر لازم نیست هر روز چمن های مصنوعی را آبیاری کنید. نگهداری از چمن مصنوعی بسیار آسان است و در عین حال هم به زیبایی محیط مدرسه کمک بسیار زیادی می کند.

 

حفظ امنیت دانش آموزان در مدرسه

یکی از دغدغه های مهم و اساسی والدین و مسئولان مدارس، حفظ امنیت دانش آموزان در طول حضور در مدرسه است. چمن مصنوعی مدرسه ، دارای سطحی بادوام است که هنگام تجمع زیاد و بازی دانش آموزان، مقاومت و ماندگاری بالایی از خود نشان می دهد. در مقایسه با چمن طبیعی، چمن مصنوعی از سطح مقاومت بسیار بیشتری برخوردار است. سطح چمن مصنوعی هرگز شکسته و دچار فرسایش نمی شود؛ همچنین از لیز خوردن و افتادن دانش آموزان جلوگیری خواهد کرد. این امر باعث می شود که دانش آموزان با خیال راحت، بازی و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

چمن مصنوعی مدرسه

حفظ سلامت دانش آموزان

برای عده ای، چمن های طبیعی و استشمام بوی علف های تازه، دل انگیز و باشکوه است. با این وجود، هستند افرادی که از استشمام بوی علف های طبیعی دچار حساسیت خواهند شد. گرفتگی و آبریزش بینی، عطسه های مکرر و… می تواند در اثر مواجه با علف های طبیعی در مدرسه باشد؛ این امر می تواند روی سلامت برخی از دانش آموزان تاثیر بگذارد. به همین دلیل، نصب چمن مصنوعی فرصتی عالی است تا از بروز حساسیت هایی که عامل آن ها علف و گیاهان طبیعی است، جلوگیری شود. خوشبختانه چمن های مصنوعی گرده تولید نمی کنند؛ همچنین از مواد ضد حساسیت ساخته شده اند و همین امر، خیال شما را از بابت هرگونه مشکلی راحت خواهد کرد.

 

مناسب برای دانش آموزان دارای معلولیت

بدون شک در مدارس، دانش آموزانی وجود دارند که دارای معلولیت های حرکتی هستند. چمن های طبیعی ناهمواری، شن و سنگ دارند که مانع از حرکت درست این دانش آموزان خواهند شد؛ اما چمن های مصنوعی یک سطح ثابت و مناسب برای دانش آموزانی که از صندلی چرخ دار استفاده می کنند، فراهم می کنند. این موضوع باعث می شود که دانش آموزان به راحتی در حیاط مدرسه، حرکت و متناسب با توانایی های خود، بازی کنند. نتیجه این امر هم تعامل اجتماعی بیشتر دانش آموزان معلول با دیگر دانش آموزان خواهد بود؛ همچنین در افزایش اعتماد به نفس این دانش آموزان نیز تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

 

پاکیزه و حرفه ای به نظر رسیدن مدرسه

چمن های طبیعی به راحتی کثیف می شوند. روزهای بارانی که از راه برسند، وضعیت بدتر هم خواهد شد! در این شرایط و در صورت زمین خوردن دانش آموزان، چمن های طبیعی لکه های زیادی را روی لباس آن ها ایجاد می کنند. در مقابل، چمن های مصنوعی به طور طبیعی تمیز و به دور از هرگونه حشره و گل و لای خواهند بود. این چمن ها از عناصری که باعث لکه دار شدن لباس فرم دانش آموزان می شوند، جلوگیری می کند. در مجموع چمن های مصنوعی جلوه ای زیبا، پاکیزه و منحصربه فرد را به فضای مدرسه هدیه خواهند داد.

 

انعطاف پذیری و نصب سریع

با چمن های مصنوعی، دیگر نیازی نیست ماه ها منتظر بمانید تا یک فرش چمنی نرم و ضخیم در حیاط مدرسه ایجاد شود. این چمن ها به راحتی قابل نصب خواهند بود و در عرض چند ساعت، فضای دلخواه شما را در مدرسه ایجاد خواهند کرد. علاوه بر این، چمن های مصنوعی قابلیت رول شدن دارند؛ به همین دلیل، هر زمان که نیاز داشتید، می توانید آن ها را باز یا بسته کنید. چمن مصنوعی را می توانید به هر نقطه از مدرسه که می خواهید، منتقل و آن را نصب کنید. این انعطاف پذیری باعث می شود که دانش آموزان بتوانند در محیط های مختلفی از مدرسه بازی کنند.

 

ویژگی های منحصر به فرد چمن های مصنوعی چمنزار

کاربرد چمن مصنوعی تنها در زیباسازی محیط خلاصه نمی شود. در مدارس، فضایی وجود دارد که مختص ورزش هایی همچون فوتبال و... است. نصب چمن مصنوعی فوتبال در مدارس نیز با استقبال بسیار زیادی روبه رو است.

 

این امر باعث می شود که دانش آموزان در کمال امنیت، ورزش خود را انجام دهند؛ همچنین از آسیب هایی که بر اثر ورزش روی چمن طبیعی ایجاد می شوند، جلوگیری خواهد شد. فروشگاه چمنزار یک گزینه عالی برای خرید چمن های مصنوعی در مدارس است. ما در چمنزار، چمن های مصنوعی مناسب مدارس را با ویژگی های زیر عرضه می کنیم:

  • ثبات در برابر اشعه UV؛
  • ارتفاع و تراکم بالای چمن مصنوعی؛
  • ماندگاری زیاد؛
  • استفاده از الیاف مرغوب؛
  • جلوگیری از لغزش و افتادن دانش آموزان؛
  • مقاومت بالای چمن مصنوعی در برابر سرما و گرما؛
  • و... .

 

مدرن سازی فضای مدارس با چمنزار

با خرید چمن مصنوعی، می توانید فضای کسل کننده مدرسه را به یک فضای زنده، پویا و زیبا برای دانش آموزان تبدیل کنید و از طرفی هم، به عنوان مدرسه ای مدرن به نظر برسید. در این مطلب، ما تلاش کردیم شما را با کاربردها و مزایای نصب چمن مصنوعی در مدارس آشنا کنیم. البته مسلما چمن های مصنوعی کیفیت های مختلفی دارند؛ به همین دلیل، در انتخاب یک فروشگاه معتبر، باید دقت لازم را به خرج دهید.

ما در چمنزار، بیش از دو دهه است که با مدارس شاخص در تهران، همکاری های موفقیت آمیزی داشته ایم. تمام تلاش ما این است که با کیفیت ترین چمن های مصنوعی را به مشتری های خود عرضه کنیم. مفتخریم که اعلام کنیم 40 مدرسه در 6 استان، از چمن های مصنوعی چمنزار استفاده می کنند. از مزایای سفارش از مجموعه ما در چمنزار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از متریال و مواد باکیفیت؛
  • نصب چمن مصنوعی در مدرسه؛
  • امکان خرید حضوری و آنلاین؛
  • ارائه چمن های مصنوعی در تنوع های مختلف؛
  • ارائه گارانتی و ضمانت نامه.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به سایت چمنزار مراجعه کنید و پس از بررسی نمونه محصولات و خدمات، با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5D6PBibN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه