یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به نقل از شرکت طراحی سایت تهران سایت، طراحی سایت فروشگاهی در نوع اختصاصی و وردپرس با قیمت بسیار ویژه با توجه به بودجه شما و کمک به کسب و کارها در این مجموعه به صورت محدود، اجرایی می شود. تهران سایت با فراهم آوردن شرایط ویژه برای متقاضیان طراحی سایت، بنابه نوع فعالیت آنلاین آن ها، طراحی سایت فروشگاهی را با قیمت فوق العاده استثنایی و تخفیف باورنکردنی به اجرا می رساند. برای اطلاعات جامع درباره میزان تخفیفات و شرایط ویژه شرکت تهران سایت، در ادامه با ما همراه باشید. برای دریافت خدمات طراحی سایت فروشگاهی با تخفیف محدود و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید.

 https://tehransite.com/website-types/store-site-design/

قیمت طراحی سایت فروشگاهی شکسته شد

سایت فروشگاهی چیست؟

بسیاری از کسب و کار های حضوری و غیر حضوری، در حال حاضر به دنبال فعالیت در فضای مجازی می باشند تا درآمدزایی خود را افزایش دهند. سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات و کالا های مختلف فروشگاه یا برند های خاص، طراحی می شود که تمامی محصولات در داخل آن ها، بارگذاری می گردد. لذا خرید و ثبت سفارش این محصولات، به واسطه مشتریان در سراسر کشور، کاملاً آنلاین انجام می گیرد و با یک درگاه پرداختی ویژه، امکان پرداخت هزینه خرید محصول، انجام پذیر می گردد.

سایت های فروشگاهی در مجموعه تهران سایت، از یک قالب یکسان برای تمامی مشاغل برخوردار نیستند. بلکه با تحقیق و بررسی نوع نیاز های سایت فروشگاهی برای فعالیت خاص، از بهترین هاست، دامنه، قالب های آماده و... جهت نتیجه دهی عالی در عرصه رقابتی آنلاین استفاده می شود. این امر، می تواند سبب سودزایی شما از فروش محصولات خود در عرصه آنلاین شود تا با رقبای خود، در یک راستا گام بردارید.

 

امکانات سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی برای داشتن فعالیت موفقیت آمیز در عرضه محصولات خود به مشتریان در نوع آنلاین، باید از امکاناتی برخوردار باشند تا ضمن ایجاد اعتماد برای مشتریان، سهولت مراحل خرید را امکان پذیر سازد. همچنین اقدامی برای ارائه خدمات پیش از فروش و پس از فروش باشد تا ارتباط مشتریان با مدیران فروش فروشگاه اینترنتی، بیشتر گردد.

امکاناتی که شرکت طراحی سایت تهران سایت، برای تمامی سایت های فروشگاهی برای کسب درآمد عالی و آینده کاری روشن اعمال می کند، به قرار زیر می باشند:

  • منوی جذاب با رابط کاربری آسان
  • نوار جستجو برای یافتن کالا های منحصر به فرد مشتریان
  • قرار دادن دسته بندی برای محصولات
  • بخش ارتباط با مدیران فروش به صورت تلفنی یا آنلاین
  • بخشی جداگانه برای جواب دهی به سؤالات متداول مشتریان
  • قرارگیری درگاه پرداخت بانک های مختلف برای سهولت پرداخت مشتریان
  • اعمال ریسپانسیو برای نمایش سایت در نمایشگر های گوشی همراه
  • ارائه متون، تصویر و ویدئو هایی از محصولات در قالب سئو، برای اطلاع دهی جزئیات محصول به مشتریان
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای مشتریان
  • ارائه بخشی برای پیگیری محصولات ثبت سفارشی و ارسالی
  • سرعت بالای سایت
  • ایجاد امنیتی بالا برای سایت جهت جلوگیری از هک و بدافزار ها
  • امکان ویرایش تصاویر و متون اعمال شده روی سایت توسط صاحبان سایت

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران سایت

در شرکت تهران سایت، اتخاذ تصمیمات مهم برای انتخاب روشی درست برای طراحی سایت فروشگاهی جذاب، با تمرکز روی قیمت مناسب انجام می گیرد. به عبارتی قیمت هایی که برای طراحی سایت فروشگاهی در این مجموعه، بیان می گردد، نسبت به کیفیت سایت طراحی شده، بسیار منصفانه می باشد.

در این راستا کارشناسان تهران سایت، با ارائه تخفیفاتی شگفت انگیز و محدود بر روی قیمت طراحی سایت فروشگاهی، شرایطی را به وجود آورده اند تا بسیاری از مشاغل آنلاین بتوانند، درآمدزایی را با منصفانه ترین هزینه از طریق سایت های آنلاین فروشگاهی به دست بیاورند. کسب رضایت و اعتماد مشتریان تهران سایت، اولین و مهمترین موردی است که در راستای تحقق اهداف مجموعه قرار گرفته است.

قیمتی که برای طراحی سایت فروشگاهی درنظر گرفته می شود، براساس نحوه استفاده از زبان های برنامه نویسی و قالب های مخصوص، بسیار متفاوت می باشد. تهران سایت با بهره گیری از بهترین روش برای طراحی سایت از جمله وردپرس، توانسته است موفقیت روزافزون سایت ها را در راستای تغییر قوانین زودهنگام گوگل، امکان پذیر سازد.

از این رو در شرکت تهران سایت، بازه قیمتی طراحی سایت فروشگاهی، از ۸ تا ۲۵ میلیون تومان، متغیر می باشد. قیمت پلن طراحی پایه سایت فروشگاهی با پشتیبانی شش ماهه ۸ میلیون تومان، پلن طراحی استاندارد با پشتیبانی دوازده ماهه ۱۰ میلیون تومان، پلن طراحی پیشرفته با پشتیبانی دوازده ماهه ۱۴ میلیون تومان و در آخر پلن طراحی اختصاصی با پشتیبانی دوازده ماهه، ۲۵ میلیون تومان می باشد. برای کسب اطلاعات ویژه طراحی سایت های موردنظر در مدت زمان متغیر، می توانید با کارشناسان این مجموعه، تماس بگیرید.

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

بسیاری از افرادی که خواهان استفاده از سایت فروشگاهی با هزینه ساده می باشند، کارشناسان تهران سایت، سایت فروشگاهی با وردپرس را پیشنهاد می دهد. این نوع سایت با داشتن سرعت عالی، هم ردیف با الگوریتم های گوگل می باشد و می تواند درآمد عالی را برای آنان به واسطه استفاده راحت مشتریان از سایت، فراهم آورد. قیمت های پایه طراحی سایت در مجموعه تهران سایت، برای سایت فروشگاهی وردپرس اعمال می گردد.

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

سایت های فروشگاهی اختصاصی، ضمن استفاده از وردپرس برای رابط کاربری فوق العاده جذاب و آسان سایت، امکان اختصاصی سازی را در آینده، مطابق با الگوریتم های جدید فضای مجازی دارا می باشد. این کار می تواند برای فروشگاه های بزرگ و برند، بسیار مناسب می باشد. لذا در مجموعه تهران سایت، هزینه مناسبی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی درنظر گرفته شده است که افراد می توانند بیشترین اطلاعات در این زمینه را با ارتباط گیری مستقیم با کارشناسان مجموعه تهران سایت به دست بیاورند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

چرا به سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

با گسترس تکنولوژی و افزایش جایگاه آن در زندگی انسان، میزان خرید آنلاین محصولات خوراکی و غیر خوراکی به صورت آنلاین افزایش یافته است. لذا در سایت های فروشگاهی، شرایطی ایجاد شده است که مشتریان، به خرید محصولات موردپسند دعوت می شوند، بدون آنکه فاصله جغرافیایی بین محل سکونت و محل فروش محصول درنظر گرفته شود.

به نقل از کارشناسان مجموعه تهران سایت، بسیاری از مراکز فروش خرده و عمده در سراسر کشور برای بهره مندی از امتیاز فروش آنلاین، می توانند با داشتن یک سایت فروشگاهی اختصاصی در گوگل و ارتقای آن به صفحه اول جستجوگر گوگل، درآمدی بسیار زیادتر از فروش حضوری محصولات داشته باشند.

بهره مندی از درآمد بالا در کنار صرفه جویی در زمان برای توضیح ویژگی های محصول برای مشتریان برای جلب اعتماد او جهت خرید، از امتیاز های عالی است که متوجه مراکز فروش آنلاین در سراسر کشور می شود.

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

در شرکت تهران سایت، کارشناسان درصدد برآورد هزینه کلی طراحی سایت فروشگاهی طبق شرایط مورد پسند مشتریان می باشند. این کار با اولین تماس با کارشناسان فروش، قابل دستیابی است. لذا شما می توانید برای داشتن یک سایت فروشگاهی ارزان اما کارآمد، با مجموعه تهران سایت، همکاری لازم را داشته باشید. برای شروع و آغاز زندگی کاری جدید با درآمد بی نظیر، از تخفیفات بی نظیر شرکت تهران سایت در این مدت زمان محدود، غافل نشوید و به این لینک مراجعه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8ZExxhK6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه