یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه بهترین دستگاه عرقگیر صنعتی را بخریم؟

دستگاه عرقگیر صنعتی یکی از تجهیزات بسیار گران قیمت و مهم بوده که همه تولید کنندگان عرقیجات گیاهی به آن نیاز خواهند داشت. در حال حاضر مصرف بسیار زیاد عرقیجات گیاهی و گلاب، باعث شده تا تولید عرق های گیاهی به یک بیزینس موفق و پر درآمد تبدیل شود. تولید این محصولات در کیفیت و تناژ بالا تنها با خرید بهترین دستگاه عرقگیر ممکن است. امروزه مدل های بسیار زیادی از دستگاه های تقطیر صنعتی به تولید رسیده و در فروشگاه موجود هستند. انتخاب بهترین عرق گیر در میان مدل های بسیار زیاد، قطعا برای خریداران چالش برانگیز است. اما ما در این مطلب قصد داریم این چالش را برای شما حل کرده و در انتخاب بهترین دستگاه تقطیر، به شما کمک کنیم. از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید. برای مشاوره حرفه ای از خرید تا راه اندازی با شماره 09150300077 و یا 09152000335 تماس بگیرید.

بهترین جنس دستگاه عرقگیر صنعتی کدام است؟

یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین دستگاه عرقگیر صنعتی، توجه به جنس آن است. لازم است بدانید که جنس این دستگاه ها می تواند به طور مستقیم در مزه و بوی عرقیجات گیاهی تاثیر بگذارد. بنابراین انتخاب درست جنس این دستگاه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر برای خرید دستگاه تقطیر صنعتی به فروشگاه ها مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این محصولات در مدل های فلزی، استیل، شیشه ای، مسی و... طراحی و تولید شده اند. در این بین سوال پیش می آید که بهترین جنس دستگاه عرقگیر کدام است؟

بهترین جنس دستگاه عرقگیر صنعتی

برای پاسخ به این سوال بهتر است در مورد متریال مختلف مورد استفاده در دستگاه عرقگیر توضیحاتی را بیان کنیم. در سالهای گذشته شاید اکثر افراد مس را بهترین انتخاب برای دستگاه عرق گیر می دانستند. اما بر اساس تحقیقات انجام شده مس تحت دمای بالای و حرارت از خود واکنش نشان داده و این واکنش می تواند در ترکیبات عرقیجات موثر باشد. بدون شک این اتفاق می تواند کیفیت و حتی سلامت محصولات گیاهی را کاهش دهد. در حال حاضر بهداشتی ترین و بهترین جنس برای دستگاه تقطیر، استیل است که در برابر حرارت بالا کاملا مقاوم بوده و هیچ واکنشی را از خود نشان نمی دهد. در نتیجه شما می توانید عرقیجات گیاهی را با خلوص و کیفیت بالا تولید کرده و از این طریق به کسب و کار خود رونق بدهید.

معرفی انواع دستگاه عرق گیر صنعتی

برای خرید دستگاه عرق گیر، بهتر است پیش از هر اقدامی، با انواع این دستگاه آشنا شوید. همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده که ممکن است طرز کار با آن ها متفاوت باشد. همچنین هر یک از دستگاه های عرقگیر دارای قابلیت های متفاوتی هستند. به طور کلی این تجهیزات در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

دستگاه عرق گیر تک لایه

می توان گفت که این مدل از ابتدایی ترین مدل های عرق گیر بوده که توسط گاز شهری کار می کند. این دستگاه بر خلاف مدل های جدید، از بخش خنک کننده برخوردار نبوده و از طریق یک لوله از دستگاه خارج می شود. قیمت دستگاه عرق گیر تک لایه نسبت به مدل های دیگر ارزان تر است.

دستگاه عرقگیر دو لایه

دستگاه تقطیر دو لایه یک نمونه پیشرفته تر از مدل قبلی بوده که دارای سرد کننده نیز می باشد. مهم ترین قابلیت این دستگاه که آن را نسبت به مدل تک لایه متمایز می کند، داشتن یک لوله بلند برای خروج مایع بوده که باعث شده تا عرقیجات در زمان عبور از آن، سرد شوند. در حال حاضر این دستگاه محبوبیت بیشتر نسبت به مدل تک لایه دارد. دستگاه تقطیر دو لایه می تواند به خوبی عملیات جدا سازی عرقیجات را انجام دهد. این محصول در صنایع دارو سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید دستگاه عرق گیر

دستگاه تقطیر برقی

دستگاه عرق گیر برقی، توسط برق شهری کار کرده و برا تولیدات کم تر و محدودتر مناسب است. این دستگاه می تواند در مدت زمان کمتری عرقیجات گیاهی را تولید کند. همچنین دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است. اما مقدار کمتری از عرقیجات را می توان با این دستگاه تولید کرد.

چطور بهترین دستگاه عرقگیر صنعتی را پیدا کنیم؟

تنها زمانی می توانید بهترین دستگاه عرق گیر را خریداری کنید که به نکاتی برای انتخاب توجه داشته باشید. فرقی نمی کند که شما به دنبال چه مدل دستگاهی هستید، در هر صورت توجه به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، به شما کمک خواهد کرد.

حجم عرقگیر و نوع آن

اولین و مهم ترین ویژگی دستگاه عرق گیر، حجم آن است. این که شما نیاز به تولید چه میزان عرقیجات در روز دارید، می تواند در انتخاب دستگاهی با حجم مناسب موثر باشد. خوشبختانه دستگاه های تقطیر در ظرفیت های مختلفی تولید شده اند. بنابراین شما برای انتخاب هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

جنس دستگاه عرق گیر

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم، بهترین جنس برای دستگاه تقطیر استیل ضد زنگ بوده و جنس های دیگر ممکن است در طعم و بو محصولات تاثیرگذار باشند. به همین خاطر نیز توجه داشته باشید که دستگاه عرق گیر صنعتی حتما از جنس استیل باشد.

سیستم گرمایشی

برای انتخاب بهترین مدل دستگاه تقطیر نیاز است تا نوع سیستم گرمایشی را نیز مد نظر داشته باشید. چرا که در عرق گیر از سیستم های گرمایشی برقی، گازی یا المنت استفاده می شود.

قیمت دستگاه تقطیر

در صورتی که شما از قبل بودجه خود را برای خرید عرق گیر مشخص کرده باشید، محدوده انتخابات شما کوچک تر شده و می توانید متناسب با بودجه خود بهترین نوع دستگاه عرقگیر را خریداری کنید.

خرید دستگاه عرقگیر از فروشگاه گام صنعت

بهترین دستگاه عرقگیر را از کجا بخرم؟

برای راحتی کار خود در خرید بهترین دستگاه عرقگیر صنعتی، می توانید بهترین فروشگاه ها را پیدا کنید. این روزها خرید اینترنتی باعث شده تا افراد بتوانند تمامی محصولات حتی محصولات صنعتی را نیز به صورت آنلاین خریداری کنند. به منظور تهیه بهترین مدل دستگاه عرقگیر می توانید به فروشگاه گام صنعت مراجعه کنید. این مجموعه دارای سالیان زیادی سابقه در زمینه فروش دستگاه های عرقگیر صنعتی بوده متنوع ترین مدل ها را در فروشگاه خود جای داده است. همچنین کارشناسان گام صنعت می توانند برای انتخاب راحت تر عرقگیر به شما مشاوره دهند.

جمع بندی

دستگاه عرقگیر صنعتی یکی از تجهیزات بسیار مهم بوده که قیمت بالایی دارد. بنابراین باید در انتخاب آن دقت کرد. در این مطلب به طور کامل در مورد انتخاب بهترین دستگاه عرق گیر شما را راهنمایی کردیم.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TgvvQsrB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه