یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه، 4 آذر 1402، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را آغاز کرد. با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ اما با توجه به اینکه نرخ دلار در روز گذشته به میزان بسیار جزئی افزایش داشت، احتمالاً در ساعات آینده نوساناتی در بازار خودرو صورت بگیرد.

 قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می کند. قیمت خودرو های داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

قیمت خودروهای داخلی امروز وضعیت آرامی را تجربه کردند

کوییک دنده ای S از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال 350 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس سایپا به شمار می رود که پس از صعود 7 میلیونی، روی کانال 592 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو پارس LX TU5 از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 627 میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX EF7 بنزینی با مدل 1401 که سال گذشته توقف تولید شد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت 545 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xZwCL9cq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه