یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش سایت پرگاس آهن از مهمترین بخش هایی که دولت توجه خاصی به آن دارد بخش ساخت و ساز می باشد که مصالح مختلفی نیز در آن به کار می رود که مصالح فلزی به کار برده شده در این صنعت جنس ویژه ای دارد که نسبت به کاربردش در این بخش در قسمت های مختلف صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این مصالح ساختمانی پروفیل آلومینیمی می باشد که به جز در صنعت ساخت و ساز در صنایع خودروسازی و سایر صنایع نیز استفاده زیادی از این مصالح می برند.در این مقاله سعی داریم شما را با مفهوم پروفیل آلومینیوم و نبشی آلومینیومی، انواع کاربرد و مزایای آن آشنا کنیم.

نکات ضروری قبل از خرید نبشی پروفیل

نکات ضروری قبل از خرید پروفیل آلومینیوم

بررسی برند های موجود در بازار،چون از این محصول برندهای مختلفی در بازار موجود است و قیمت برند ها با هم تفاوت دارد بررسی برند ها و قیمت آن ها از ضروریات می باشد.برای خرید و مشاهده لیست قیمت پروفیل آلومینوم به مرکز فروش پرگاس آهن مراجعه فرمایید.

با توجه به نیاز خود به محصول آن را خریداری کنید،همانطور که می دانید محصولات آلومینیومی در بازار به دو دسته ساختمانی و صنعتی تقسیم بندی می شوند مانند ناودانی و نبشی ها،پس با توجه به نیاز خود و طبق دسته بندی ها محصول خود را خریداری کنید.

اگر محصول را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه میخواهید بعضی از شرکت های تولید محصولات سفارشی را به اندازه دلخواه مشتری تولید می کنند. پروفیل های آلومینیومی به صورت فابریک و درجه یک یا به صورت بازیافت و تبدیل شده از ضایعات موجود می باشند. پروفیل آلومینیومی در ضخامت های ۳ تا ۱۰ میلیمتری و طول ۳، ۴ و ۶ متری در بازار وجود دارند. 

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیومی

وزن پایین و استحکام بالا اصلی ترین مزیت این محصول می باشد.این محصول در معرض هوا و رطوبت دچار خوردگی نمی شود و این مزیت و ویژگی می باشد که پروفیل آلومینیومی نسبت به آهن دارد.برای تبدیل دمای بالا،بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت درب و پنجره از پروفیل آلومینیومی استفاده می شود و به خاطر رنگ روشن و زیبایی که دارد ظاهر کار مرتب و تمیز تر می باشد.این محصول ضد زنگ می باشد و نیازی به پوشش هایی مثل گالوانیزه کردن برای افزایش مقاومت ندارد.

استاندارد و کارخانه های پروفیل آلومینیوم

تولیدی های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند اما بزرگترین کارخانه تولید کننده پروفیل آلومینیوم ، پروفیل ساوه و نیکان می باشد که حوزه فعالیتشان در زمینه پروفیل ساختمانی،صنعتی و لوله می باشد.از دیگر برند های مطرح در این حوزه می توان به آلومینیوم پیمان،پروفیل آلومینیوم آکپا، صنایع آلومینیوم آبسکون و رول نوین نام برد.مهمترین نکته در مورد پروفیل آلومینیومی آلیاژ به کار رفته در آن می باشد که این آلیاژ بسته به نوع استفاده از آن متفاوت می باشد،متغییر بودن آلیاژ ها بر انعطاف پذیری، مستحکم بودن، عدم واکنش با هوا، کیفیت سطحی محصول اثر میگذارد. مشخص ترین و اصلی ترین آلیاژ مورد استفاده آلیاژ ۶۰۶۳ می باشد و به این دلیل پرکاربردترین  است که سختی آن بعد از روند حرارتی و کیفیت سطح اش پس از تولید پروفیل آلومینیوم مناسب است. 

نبشی آلومینیومی چیست؟

نبشی یکی از انواع پروفیل ها می باشد که گاهی فولادی یا آلومینیومی یا گالوانیزه و پلاستیکی است که کاربرد و استفاده اصلی آن در ساخت و ساز است.سطح مقطع آن به صورت دو ضلع عمود برهم می باشد که هم به صورت ترکیبی و با استفاده از وسایل و سازه های دیگر و هم انفرادی در در پروژه های عمرانی ساختمانی و صنعتی استفاده می شود.

بهترین کارخانه های نبشی آلومینیوم

بهترین کارخانه های نبشی آلومینیوم

از نبشی ها در بسیاری از سازه های صنعتی و پروژه های ساختمانی استفاده می شود و در کشور ایران محدودیتی در تولید نبشی وجود ندارد و خوشبختانه شرکت های زیادی دست به تولید این مقطع پرکاربرد زده اند:

کارخانه فولاد ناب تبریز،یکی از برترین تولیدکنندگان نبشی در کشور ایران به شمار می رود که نبشی های ۳۰ الی ۱۲۰ میلی متر، ناودانی ۸۰ الی ۱۶۰ میلی متر، تیرآهن ها از ۱۲۰ الی ۱۶۰ میلی متر به طول ۱ تا ۱۲ متر را تولید می کند.

کارخانه ذوب آهن اصفهان،برترین محصولات این شرکت می توان به نبشی، تیرآهن بال نیم پهن موازی، تیرآهن بال پهن موازی، میلگرد، ناودانی، شمش های ساختمانی و تیرآهن بال باریک شیبدار نام برد.

کارخانه فولاد سازان سپاهان،محصولات این کارخانه کیفیت بالایی دارند و از برترین محصولاتش می توان به نبشی، پروفیل های مختلف، زهوار، لوله های فولادی، پروفیل زد و قوطی فولادی اشاره کرد و در ابعاد ۳۳ میلی متر الی ۴۰ میلی متر و با ضخامت ۴ میلی متر تا ۲.۵ میلی متر تولید می شوند.

کارخانه فولاد شکفته مشهد،از بهترین و قدیمی ترین تولید کننده نبشی می باشد که برترین محصولاتش نبشی، ناودانی و مقاطع خاص می باشد و بر طبق استاندارد بین المللی DIN IN اروپا، استاندارد ملی ISIRI 13968-1 و استاندارد GOST 8510 کشور روسیه تولید و روانه بازار می شود.

کارخانه فولاد کوهپایه،از تولیداتش می توان به نبشی بال مساوی، نبشی بال نامساوی، ناودانی، سپری، چهارگوش و ریل جرثقیل اشاره کرد و نبشی های بال مساوی این کارخانه در سایزهای L20*20*3 تا L*60*60*5 که دارای وزن ۸۸ تا ۴۲.۵ کیلوگرم متغیر می باشند تولید می شوند و نبشی های بال نامساوی این شرکت در اندازه های L30*20*3 تا L50*30*5 و در وزن های ۱۲.۱ تا ۹۶.۲ کیلوگرم تولید می شوند.

نکات مهم قبل از خرید نبشی آلومینیوم

نبشی ها در انواع مختلف و در جنس و اشکال گوناگون تولید می شوند و انتخاب نوع مناسب نبشی باید با توجه به نیازهای خاص پروژه انجام شود یعنی با توجه به ویژگی ها و کاربردهایش باید انتخاب و خریداری شود.حجم و اندازه نبشی،اندازه دقیق نبشی ها باید با نیازهای پروژه مطابقت داشته باشند،اگر نبشی ها کوچک تر از ابعاد مورد نیاز باشند، قدرت تقویتی آن ها کاهش می یابد و ساختمان در معرض خطر قرار می گیرد و اگر بزرگتر باشد باعث هدر رفتن منابع مالی و زمانی می شود.

بررسی کیفیت نبشی و استاندارد آن،نبشی ها نقش مهمی در پایداری ساختمان ها دارند به همین دلیل انتخاب مواد با کیفیت و مقاوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است،در هنگام خرید نبشی ها، باید به دقت به کیفیت و استاندارد مواد مورد استفاده در تولید آنها توجه کنید.

  • وزن نبشی،انتخاب نبشی با وزن مناسب می تواند به پایداری و استحکام ساختمان کمک می کند.
  • قیت نبشی،عواملی مانند مواد اولیه، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل و برند محصول بر تعیین قیمت نهایی موثر است.
  • شرکت تولید کننده نبشی،انتخاب برندهای معتبر و مورد تایید می تواند به تضمین کیفیت و قوام نبشی ها کمک کند،برندهای معتبر از استاندارد های بالایی بهره مند هستند و انتخاب برند معتبر می تواند به اطمینان از کیفیت و مقاومت ساختمان شما کمک کند.

قیمت و نحوه خرید نبشی و پروفیل

قیمت و نحوه خرید نبشی و پروفیل آلومینیوم

بعد از خرید و ثبت سفارش از فروشگاه نسبت به اندازه و ابعاد و حجم محصول مورد تقاضا اگر اندازه سفارش معمول و متعارف نباشد بایستی پروفیل ها برش داده شوند و توسط لیفتراگ یا جرثقیل ها به آدرس خواسته شده مشتری ارسال گردد.در تعیین قیمت پروفیل آلومینیوم باید به دو فاکتور روش تولید و آلیاژ به کار رفته در ساخت آن توجه کرد چون این دو عامل در کیفیت محصول و تعیین قیمت نهایی آن بسیار موثر می باشد.

پروفیل آلومینیوم به صورت کیلویی فروخته می شود و از این رو اطلاع از قیمت هر کیلو از این محصول پیش از خرید ضروری است.قیمت نبشی آلومینیوم به قیمت روز ورق آلومینیوم بستگی دارد و نوسان نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت آن می گذارد و فرآیند تولید، کیفیت ساخت و قیمت مواد اولیه آن بر قیمت نبشی آلومینیوم اثر می گذارد.

پرگاس آهن از تامین کنندگان نبشی های در تمام ضخامت و طول بدون محدودیت در میزان سفارش در اختیار شما قرار می دهد.شما می توانید به صورت روزانه با مراجعه به سایت پرگاس آهن از آخرین به روز رسانی های منتشر شده در سایت اطلاع کسب کنید و برای استعلام قیمت می توانید با شماره تماس شرکت پرگاس آهن pergasahan.com تماس بگیرید

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OY0YieqC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه