یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲، تغییرات بسیار محدودی دارد و شرایط بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی، نسبت به روز گذشته با ثبات گزارش می شود.

نرخ دلار طی روزهای گذشته به زیر کانال ۵۱ هزار تومان بازگشته که همین امر، دلیلی بر ثبات و رکود در بازار خودروست. معاملات بازار به حدی کاهش یافته که طی چند هفته گذشته، اغلب خودروها تغییر قیمتی نداشته اند.

ادامه روند کاهشی قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار

بازار خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز، تغییرات چندانی ندارد؛ اما برخی از محصولات افت و خیز قیمتی ناچیزی را تجربه کرده اند.

پراید 131 با مدل ۱۳۹۹ یکی از ارزان ترین خودروهای قابل خریداری در بازار است که پس از هفته ها ثبات قیمتی، سرانجام پنج میلیون تومان ارزان شد و به نرخ ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

پراید 111 یکی دیگر محصولات ارزان قیمت سایپا به شمار می رود که همانند ۱۳۱، حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی داشته و با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژو 207i دنده دستی یکی دیگر از هاچ بک های محبوب بازار محسوب می شود که با افزایش دو میلیونی، به نرخ ۶۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب ترین خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان ارزان شد و به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0Ebr2M9o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه