یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید اولین خمیر دندان تخصصی لمینت و کامپوزیت توسط برند میسویک

لمینت و کامپوزیت از جمله روش های متداول برای از بین بردن شکاف میان دندان ها، لکه های عمیق روی دندان و در کل زیباتر کردن ظاهر و ترمیم دندان ها هستند. اما خوب است بدانید که مراقبت و نگهداریِ درست از این روکش ها، برای ماندگاری طولانی مدت آنها بسیار ضروری است. به این ترتیب، افرادی که روی دندان های خود لمینت و روکش کامپوزیت دارند باید هر روز دندان ها و روکش روی آنها را مسواک بزنند و نخ دندان بکشند. اما با این حال، توجه به این نکته مهم است که برخی از خمیردندان ها می توانند باعث ایجاد خراش هایی روی لمینت و روکش روی دندان ها شوند. کاری که بسیاری از خمیر دندان های سفیدکننده با دندان های لمینت و کامپوزیت شده می کنند.

اکثر خمیر دندان های سفیدکننده دارای موادی هستند که می توانند سطوح روکش های دندان را خراش دهند. این در نهایت باعث می شود که لایه لمینت و کامپوزیتِ روی دندان ها درخشش طبیعی خود را از دست بدهد. حتی در بدترین حالت، خراش های به وجود آمده روی سطح روکش دندان ها می توانند محلی برای جمع شدن آلودگی، غذا و دیگر مواد شوند. اینجاست که خمیر دندان های تخصصی وارد بازی می شوند و باید از این مدل محصولات برای تمیز کردن و مراقبت از دندان های خود استفاده کرد.

با توجه به اینکه تا به حال خمیر دندانی تخصصی برای دندان های لمینت و کامپوزیت شده در ایران وجود نداشت، مراقبت از این دندان ها کمی سخت بود. خبر خوب این است که، میسویک اولین و بهترین خمیر دندان لمینت و کامپوزیت را تولید و روانه بازار کرده است و این یعنی، مراقبت از این مدل دندان ها راحت تر و اصولی تر ار قبل خواهد شد.

خمیر دندان میسویک: اولین خمیر دندان تخصصی لمینت و کامپوزیت در ایران

میسویک از برندهای شناخته شده در تولید محصولات بهداشت دهان و دندان است و تا به امروز، بسیاری از محصولات این برند خصوصا خمیر دندان های آن، در میان بهترین های بازار بوده اند. میسویک نبودِ محصولی تخصصی برای مراقبت از دندان های لمینت و کامپوزیت شده را برطرف کرده و محصولی باکیفیت و کاربردی را تولید کرده است.

این محصول فاقد مواد ساینده است و به همین خاطر برای افرادی که دارای دندان های حساس هستند، بهترین گزینه به شمار می آید. علاوه بر این، در این خمیر دندان خبری از رنگ دانه و اسکراب نیز نیست. خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک، به عنوان خمیر دندانی ملایم شناخته می شود و از دندان ها در برابر فرسایش ناشی از غذاها و نوشیدنی های اسیدی محافظت می کند. علاوه بر این، این محصول به خوبی و سرعت بالا با همه عوامل مضر دندان همچون میکروب ها، باکتری های مضر دهان و پوسیدگی مبارزه می کند. در نهایت باید عنوان کرد که خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک باعث تقویت مینای دندان، جلوگیری از لک شدن دندان های دارای روکش و همچنین باعث افزایش طول عمر لمینت و کامپوزیت در دندان ها می شود.

افزایش عمر دندان ها و روکش روی آنها با خمیر دندان میسویک

با اینکه روکش دندان ها مانند لمینت و کامپوزیت در برابر حفره مقاوم تر هستند، اما با این حال، ساختار زیرین دندان ها هنوز هم آسیب پذیر است. خمیر دندان لمینت و کامپوزیت میسویک به محکم و سالم ماندن دندان ها کمک می کند و در نهایت عمر روکش های روی دندان را افزایش می دهد. با توجه به اینکه در زمان پوسیدگی دندان حتما باید روکش روی آن را برای درمان بردارید، بنابراین توصیه می کنیم که از این خمیر دندان تخصصی برای سالم نگه داشتن دندان ها و روکش روی آنها استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s0iZJGuQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه