یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فعالان بازار نیز بر این عقیده اند که بازار خودرو همچنان جذابیت بالایی برای سرمایه گذارانی که قصد حفظ قدرت خرید پول خود را دارند، است و تا زمانی که تورم مهار نشود، این وضعیت پابرجا خواهد بود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، حالا بسیاری می پرسند آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟ کارشناسان به استناد تورم ریالی معتقدند قیمت خورو همچنان روندی افزایشی را طی می کند خصوصا آنکه برنامه تولید خودرو نیز عقب تر از اهداف تعیین شده است.

آینده بازار و قیمت خودرو چه خواهد شد؟

طی ۷ ماهه امسال حدود ۵۶۶ هزار و ۳۱۱ دستگاه انواع محصول سواری و وانت تولید شده است این در حالی است که بر اساس هدف گذاری وزارت صمت قرار بود امسال در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود.

اگر قرار بود تا پایان سال ۱.۷ میلیون خودرو تولید شود باید ماهانه بالغ بر ۱۴۱ هزار دستگاه تولید می شد اما طبق آمار ماهانه میانگین ۸۰ تا ۸۱ هزار دستگاه خودرو تولید شده است.

به این ترتیب فعالان بازار نیز بر این عقیده اند که بازار خودرو همچنان جذابیت بالایی برای سرمایه گذارانی دارد که قصد حفظ قدرت خرید پول خود را دارند و تا زمانی که تورم مهار نشود، این وضعیت پابرجا خواهد بود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q4A0l8ue
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه