یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کولر گازی ایستاده گری (GREE)، از جمله برندهای محبوبی است که می توانید در بازار بیابید. کولرهای گازی ایستاده گری به دلیل کارایی و عملکرد مناسبی که دارند، بهترین جایگزین برای کولرهای آبی و پنکه های رومیزی هستند. انتخاب بهترین کولر گازی ایستاده به دلیل برندهای متنوع موجود در بازار برای بسیاری از خریداران، دشوار می باشد. بسیاری از خریداران به دنبال تهیه و انتخاب بهترین کولری هستند که از قابلیت های چند منظوره جهت گرم و سرد کردن محیط برخوردار باشد. گری، جزو آن دسته از برندهایی است که با بهره گیری از تکنولوژی های برتر روز دنیا در تولید محصولات خود توانسته است به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

کولر گازی ایستاده گری

با خرید کولر گازی ایستاده گری می توانید به تمام آن چیزی که در رابطه با انتخاب یک سیستم تهویه مناسب برای محیط مدنظرتان است، دست یابید. این نوع کولرها دارای توان سرمایشی فوق العاده جهت خنک کردن محیط می باشند. لازم به ذکر است که شرکت گری علاوه بر تولید سیستم های تهویه در زمینه تولید سایر محصولات و تجهیزات خانگی نیز فعالیت می کند.

با توجه به تنوع مدل های کولر گازی ایستاده گری، انتخاب برای مشتریان بسیار دشوار می باشد. در این رابطه، حتما ویژگی ها و مشخصات مختلف کولرهای گازی ایستاده گری را بررسی کنید تا بتوانید با استفاده از نظرات مشتریان، بهترین تصمیم را جهت خرید بگیرید. لازم به ذکر است که مشاوره با کارشناسان نمایندگی کولر گازی ایستاده گری در شهرتان جهت خرید بهترین مدل می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

خرید کولر گازی ایستاده گری

مشخصات فنی کولر گازی ایستاده گری

قبل از خرید کولر گازی ایستاده گری، یک سری نکات مهم وجود دارد که باید در رابطه با آنها اطلاعات جامعی کسب نمایید. از جمله مهمترین ویژگی های کولر گازی ایستاده برند گری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این دستگاه دارای ظرفیت برودتی 48000 و 55000 بی تی یو (BTU) بر ساعت می باشد. این ظرفیت ، نشان دهنده توان کولر در خنک کردن هوای محیط است.
  • در تولید این نوع کولر از کمپرسور اسکرال و روتاری استفاده شده است. کمپرسور اسکرال باعث کاهش صدا و افزایش کارایی و عملکرد کولرهای گازی ایستاده گری می شود. کمپرسور روتاری، نقش مهمی در حفظ و تنظیم فشار، جریان و دما در داخل دستگاه برعهده دارد.
  • کولر گازی ایستاده گری از تکنولوژی اینورتر برخوردار می باشد. تکنولوژی اینورتر باعث کاهش مصرف انرژی و تنظیم بهینه دمای فضا می شود.

راهنمای نصب کولر گازی ایستاده گری

 

  • در تولید این نوع کولر از R410a به عنوان گاز مبرد استفاده شده است. مبرد R410a، یکی از بهترین مبردهایی است که می تواند نقش مهمی در خنک کردن محیط داشته باشد.
  • کولرهای گازی ایستاده گری به دلیل اینکه در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، مصرف انرژی بالایی دارند. این مورد را می توان از جمله مهمترین معایب استفاده از این نوع کولر گازی برند گری دانست.
  • استفاده از این نوع کولر جهت سرمایش و گرمایش محیط می تواند بسیار مناسب باشد. به عبارتی، کولرهای گازی ایستاده گری دارای کاربرد چند منظوره هستند و می توان از آنها برای سرد و گرم کردن محیط استفاده کرد.
  • کولر گازی ایستاده گری در حالت سرمایشی می تواند فضا را به خوبی خنک کند. (دمای 21 الی 54 درجه سانتی گراد)
  • این دستگاه در حالت گرمایشی می تواند محیط را به خوبی گرم کند. (دمای 7- الی 24 درجه سانتی گراد)
  • استفاده از کولر گازی ایستاده گری در مناطقی با شرایط آب و هوایی معتدل و حاره ای (گرم و خشک) مناسب می باشد. البته توجه داشته باشید که در مناطقی با شرایط آب و هوایی خیلی گرم، ممکن است نیاز به استفاده از مدل هایی با ظرفیت بالاتر باشد.

پرفروش ترین مدل های کولر گازی ایستاده برند گری

در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با دو مدل پرفروش کولرهای گازی ایستاده برند گری آشنا نماییم.

کولر گازی ایستاده برند گری 48000 مدل GVH48AT-M3NTD4A/O

این مدل دارای ظرفیت خنک کنندگی 48000 واحد بر حسب BTU/h می باشد. در ساخت آن از فناوری T3 Matic استفاده شده است. این مدل کولر گازی ایستاده گری از سنسورهای هوشمند و کنترلرهای پیشرفته به منظور بهینه سازی عملکرد و صرفه جویی در مصرف انرژی برخوردار می باشد. همچنین، دارای رده انرژی A++ است. به عبارتی، مصرف انرژی در این مدل کولر گازی برند گری پایین می باشد. این مدل کولر گازی از قابلیت هایی نظیر: تایمر روشن و خاموش، کنترل از راه دور و... برخوردار می باشد.

کولر گازی ایستاده برند گری 60000 مدل GVH60AT-M3NTD4A/O

این مدل دارای ظرفیت خنک کنندگی 60000 واحد بر حسب BTU/h می باشد که نشانگر توانایی آن در خنک کردن فضا است. در ساخت این مدل به مانند مدل قبلی از فناوری T3 Matic استفاده شده است. این مدل کولر گازی دارای رده انرژی A++ است که نشانگر کارایی بالای آن و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

هر دو مدل کولر گازی ایستاده گری از ویژگی های پیشرفته ای برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به کاهش مصرف انرژی، قدرت سرمایشی بالا، تولید سر و صدای کم و... اشاره نمود. استفاده از این مدل ها در محیط هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود. اگر متراژ محیط موردنظرتان، کم است خرید کولر گازی ایستاده برند گری پیشنهاد نمی شود. لازم به ذکر است که قیمت کولر گازی ایستاده گری ممکن است با توجه به نرخ ارز و شرایط نامساعد بازار تغییر کند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه، بهتر است با نمایندگی این برند در شهر خود تماس حاصل فرمایید.

راهنمای نصب کولر گازی ایستاده گری

نصب و راه اندازی کولر گازی ایستاده، بسیار آسان است و نیازی به مهارت ویژه ای ندارد. مراحل انجام این کار عبارت است از:

  • انتخاب مکان مناسب جهت قرار دادن کولر با توجه به جریان هوا
  • نصب پایه های کولر بر روی زمین یا سطح مورد نظر
  • اتصال مخزن آب کولر به لوله کشی آب ساختمان
  • اتصال کولر به یک پریز برق سه فاز یا تک فاز 130 ولت

توجه داشته باشید که این موارد تنها یک راهنمای کلی برای نصب کولر گازی ایستاده گری می باشند. مدل های مختلف کولرهای گازی ایستاده گری ممکن است دارای مراحل خاص جهت نصب و راه اندازی باشند. همچنین، بهتر است دستورالعمل های درج شده در دفترچه راهنما را مطالعه کنید و در صورت امکان از کمک یک تکنسین مجرب جهت نصب کولرهای گازی ایستاده گری استفاده نمایید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KS3Yqqbq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه