یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تهیه بلیط استانبول به تهران در ترکیه از اسنپ تریپ!

به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید در شهر استانبول، بلیط استانبول به تهران را خریداری کنید. در این صورت مراجعه مستقیم به شرکت های هواپیمایی یا آژانس های مسافرتی، زمان بر بوده و چالش های خاص خود را دارند. در حالی که یک راه حل عالی برای خرید بلیط استانبول به تهران به صورت آنلاین وجود دارد و شما می توانید به راحتی با مراجعه به اسنپ تریپ، به عنوان یک پلتفرم جامع، بلیط پرواز خود را به صورت قطعی خریداری کنید.

این یک شرایط بی نظیر است که به شما امکان می دهد تا در هر شرایطی و هر جایی که هستید، تنها از طریق اپلیکیشن اسنپ تریپ و با استفاده از گوشی موبایل خود، بلیط پرواز را تهیه کرده و تنها به موقع در فرودگاه حاضر شوید.

در این مطلب نگاهی به خرید بلیط استانبول به تهران در کشور ترکیه از اسنپ تریپ، خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

خرید آنلاین بلیط استانبول به تهران

اگر شما در شهر استانبول زندگی کرده یا به دلایل دیگری در این شهر حضور دارید، برای سفر به تهران، نیاز به خرید بلیط هواپیما استانبول- تهران، خواهید داشت. در این صورت یا باید برای خرید بلیط، به صورت حضوری به یکی از آژانس های مسافرتی مراجعه کنید یا این که به سراغ یک پلتفرم جامع فروش بلیط هواپیما آنلاین بروید. در هر شرایطی چنین شکلی از خرید بلیط پرواز، جذابیت بیشتری دارد. به طور مثال در خصوص پرواز تهران دبی ، نیز همین شکل از خرید آنلاین بلیط هواپیما، از سوی بیشتر مسافران ترجیح داده می شود.

قطعا با توجه به زندگی شلوغ امروزی و ترافیک همیشگی خیابان های استانبول، انتخاب خرید آنلاین، گزینه بهتری خواهد بود. به این ترتیب، به راحتی می توانید ظرف مدت چند دقیقه، پروازهای مختلف از استانبول به تهران را در تاریخ مورد نظر خود بررسی کرده و بدون هیچ دغدغه و زحمتی، پرواز مناسب خود را رزرو کنید.

خرید آنلاین بلیط استانبول به تهران

مراحل خرید بلیط استانبول به تهران در اسنپ تریپ

اگر تصمیم به خرید بلیط پرواز از مبدأ شهر استانبول به مقصد تهران داشته باشید، به راحتی می توانید تمام مراحل مربوط به آن را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، انجام دهید. برای این منظور، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: ابتدا به اسنپ تریپ وارد شوید.
  • مرحله دوم: تب پروازهای خارجی را انتخاب کنید.
  • مرحله سوم: سپس مبدأ را روی شهر استانبول قرار داده و مقصد را شهر تهران، انتخاب کنید. به همین شکل شما میتوانید مبدأ و مقصد خود را تغییر داده و به طور مثال روی پرواز تبریز استانبول ، بگذارید.
  • مرحله چهارم: پس از آن تاریخ پرواز خود را در تقویم اسنپ تریپ، مشخص کرده و روی گزینه جستجو بزنید تا لیست پروازهای موجود برای تاریخ مورد نظر شما، به نمایش دربیاید.
  • مرحله پنجم: حالا پروازهای استانبول به تهران، از شرکتهای هواپیمایی مختلف برای تاریخ مورد نظر شما در یک صفحه دیگر، به نمایش درخواهند آمد. در اینجا اطلاعات پروازها به طور کامل مشخص بوده و شما می توانید قیمت بلیط هواپیما، تعداد ظرفیت خالی، نوع پرواز اعم از سیستمی یا چارتری و ... را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را با هم مقایسه کنید.
  • مرحله ششم: در صفحه پروازهای استانبول به تهران اسنپ تریپ، میتوانید پروازها را بر اساس کم ترین قیمت یا بیشترین قیمت، بیشترین تخفیف، زودترین زمان حرکت، دیرترین زمان حرکت، طولانی ترین مسافت و کوتاه ترین مسافت مرتب کنید. به این ترتیب، انتخاب برای شما به مراتب ساده تر خواهد شد. همین طور شما این امکان را دارید که ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور مثال اگر اصرار دارید که با ترکیش ایرلاین، از شهر استانبول به تهران پرواز کنید، با انتخاب گزینه مربوط به آن، کار خود را ساده خواهید کرد.
  • مرحله هفتم: پس از انتخاب پرواز، روی گزینه "انتخاب" کلیک کرده و پس از مطالعه شرایط و قوانین کنسلی، روی "ادامه" کلیک کرده و مراحل خرید را با پرداخت هزینه، به پایان برسانید.

نکته: توجه داشته باشید که قوانین کنسلی در خصوص پروازهای مختلف اعم از سیستمی یا چارتری و همین طور شرکت های هواپیمایی مختلف، تا حدودی با هم تفاوت دارد. از این روی توصیه می کنیم که اگر کم ترین ریسکی برای لغو پرواز از سوی شما وجود دارد، حتما پیش از خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران، سرفصل قوانین کنسلی مربوط به هر پرواز را مطالعه کنید تا در صورت کنسل کردن پرواز، غافلگیر نشوید.

همان طور که مشاهده می کنید مراحل خرید بلیط استانبول به تهران در ترکیه از اسنپ تریپ، به سادگی انجام شده و کار سخت و پیچیده ای روبروی خود، نخواهید داشت.

خرید بلیط استانبول به تهران در اسنپ تریپ

پیگیری خرید بلیط استانبول به تهران در ترکیه از اسنپ تریپ

در صورتی که به هر دلیلی نیاز به پیگیری بلیط استانبول به تهران که از اسنپ تریپ خریداری کرده اید، داشته باشید این امکان برای شما بدون نیاز به تماس تلفنی مستقیم، فراهم شده است. به این صورت که در همان پلتفرم اسنپ تریپ، روی گزینه "پیگیری خرید" کلیک کنید. یک پنجره برای شما باز شده که در آن باید سرویس خدمات را انتخاب کرده و آن را روی "پرواز خارجی" قرار دهید. پس از آن کد پیگیری خرید بلیط خود را وارد کرده و شماره موبایل را نیز ثبت کنید. در نهایت روی گزینه "پیگیری خرید" کلیک کنید تا موضوع از سوی کارشناسان اسنپ تریپ دنبال شده و اطلاعات لازم به شما ارائه شود.

چرا بهتر است بلیط استانبول به تهران را از اسنپ تریپ خریداری کنیم؟

با توجه به آنلاین بودن تمامی مراحل خرید بلیط استانبول به تهران از اسنپ تریپ، کار شما برای رزرو و خرید بلیط در ترکیه، بسیار ساده پیش می رود. این یک فرصت عالی است که در ترکیه نیز بتوانید خرید بلیط هواپیما از مبدأ شهر استانبول به شهر تهران را راحت انجام داده و تنها به گوشی موبایل یا سیستم کامپیوتری خود، متکی باشید. قیمت های عالی و همراه با تخفیف، مراحل خرید ساده سازی شده و پشتیبانی 24 ساعته اسنپ تریپ، از جمله مزایایی هستند که این روش خرید، برای شما به همراه دارد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jPyj1FL0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه