یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

لینک سازی خارجی یک استراتژی مهم در حوزه بهینه سازی موتورهای جستجو برای افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن آن در صدر نتایج جستجو است. اگرچه لینک سازی به عنوان یک تکنیک مهم سئو شناخته می شود، اما اگر لینک های بی کیفیتی بسازید، به اعتبار سایت شما آسیب بسیاری وارد می شود؛ بنابراین باید بدانید که چگونه باید وب سایت های با کیفیت و قدرتمند را پیدا کنید که ارزش پیوند دادن لینک را داشته باشند و بتوانند به ایجاد لینک با ارزش کمک کنند. به این ترتیب می توان گفت تمرکز روی وب سایت های با کیفیت که گوگل نیز به آن ها اعتماد دارد، خود به عنوان بخش مهمی از فرایند سئو خارجی شناخته می شود. با ما همراه باشید تا با بررسی راهنمای جامع انتخاب سایت های مناسب برای لینک سازی خارجی بتوانید اعتبار و اعتماد وب سایت خود را افزایش دهید.

راهنمای جامع انتخاب سایت های مناسب برای لینک سازی خارجی

بک لینک چیست؟

برای داشتن یک سایت قدرتمند با ترافیک بالا باید با تمام استراتژی های سئو آشنا بوده و آن ها را با کیفیت بالا پیاده سازی کنید. قبل از اینکه با سایت های مناسب برای پیوند دادن لینک خود آشنا شوید، بهتر است به یک تعریف دقیق از لینک خارجی برسید. درواقع اولین قدم برای رسیدن به بک لینک مناسب درک معنا و مفهوم آن است. بک لینک یا لینک اینباند، پیوندی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می شود. مهم ترین مزیت لینک سازی خارجی یا لینک بیلدینگ آن است که سایت شما توسط سایت های دیگر به مخاطبان هدف معرفی می شود. این تکنیک به شکل مؤثری بازدید و فروش سایت شما را افزایش داده منجر به بهبود روند رشد سایت می گردد. آنچه در لینک سازی خارجی مورد توجه قرار می گیرد، رسیدن به عملکرد درست و با کیفیت این لینک ها در جایگاه مناسب آن ها است. اگر این فرآیند به درستی صورت نگیرید، نتیجه آن برای صفحه شما تأثیرات مخربی به همراه داشته و نتایج منفی آن به سایت شما آسیب می زند؛ به همین خاطر است که باید سایت های مناسبی را برای بک لینک خود انتخاب کرده و از لینک های خود محافظت کنید.

آموزش لینک سازی


مزایای خرید بک لینک

حال که با لینک خارجی آشنا شده اید، درک اهمیت انتخاب سایت های باکیفیت برای لینک سازی برایتان ملموس خواهد بود. منظور از وب سایت های باکیفیت بالا، سایت هایی است که ضمن ارتباط با صنعت یا حوزه کاری شما، دارای اعتبار دامنه بالایی هستند. این سایت ها از ترافیک و تعامل بالایی برخورداراند و گوگل نیز به آن ها اعتماد دارد. به این ترتیب زمانی که وب سایت های دارای اعتبار در گوگل، سایت شما را معرفی می کنند، اعتبار صفحه شما نیز نزد گوگل افزایش می یابد. از طرفی وب سایت شما توسط کاربران بیشتری دیده شده و با افزایش نرخ فرود، فروش بیشتر و در نهایت برندسازی نیز اتفاق می افتد. در نهایت شما می توانید به لطف سفارش و خرید بک لینک ترافیک ارگانیک سایت را افزایش داده و با افزایش رتبه دامنه و رتبه صفحه، در صدر نتایج جست و جوی گوگل قرار بگیرید. اهمیت خرید بک لینک بر کسی پوشیده نیست، اما با توجه به این که گوگل از کیفیت این نوع لینک ها برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند، اهمیت لینک سازی خارجی باکیفیت بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

راهنمای لینک سازی

فرایند لینک سازی اصول خاصی می طلبد. این لینک ها به سایت شما اعتبار می بخشند و رتبه سایت شما را افزایش می دهند، اما این هدف تنها درصورتی محقق می شود که یک استراتژی درست، اصولی و جامع داشته باشید. تنها زمانی باید فرایند لینک بیلدینگ را انجام دهید که بدانید لینک ایجاد شده می تواند برای کاربران مفید باشد. درواقع قبل از پیاده سازی استراتژی ها باید بدانید چه نوع لینکی برای سایت تان بسازید. چند فاکتور مهم برای لینک سازی باکیفیت لحاظ شده که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

اعتبار صفحات ارجاع دهنده

در رتبه بندی سایت ها براساس لینک سازی خارجی، کیفیت بیشتر از کمیت، اهمیت می یاید. براین اساس، لینک سایت های معتبر تأثیر بیشتری بر رتبه بندی گوگل خواهد داشت. وب سایتی که به سایت شما لینک می دهد، باید از اعتبار بالاتری نسبت به صفحه شما برخوردار باشد تا اعتبار سایت شما به واسطه آن افزایش یافته و سایت ارجاع دهنده بتواند رتبه سایت شما را نزد گوگل ارتقاء بخشد. قدرت دامنه سایت ارجاع دهنده نیز تأثیر بسیار مهمی در کیفیت لینک شما دارد. شما می توانید با استفاده ابزارهایی مانند: Semrush و Ahrefs اعتبار منابع ارجاع دهنده را ارزیابی کنید.

راهنمای لینک سازی


مرتبط بودن موضوع

برای این که بتوانید لینک های ارزشمندی ایجاد کنید، باید بک لینک را از وب سایت هایی به دست آورید که علاوه بر اعتبار بالا، دارای ارتباط موضوعی نزدیک به جایگاه و حوزه کاری شما هستند.

محل قرارگیری لینک ها

جایگاه لینک ها و محل قرارگیری آن ها در پروسه لینک سازی خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است. لینک های خارجی ممکن است در قسمت بیوگرافی نویسنده، سایدبار یا فوتر قرار بگیرند، اما تأثیری که موقعیت لینک ها در داخل محتوا ایجاد می کند، غیرقابل انکار است. لینک های درون محتوا ارزش بیشتری دارند.

انکرتکست ها

انکرتکست یا متن لینک به موتور جست و جوی گوگل کمک می کند که موضوع صفحه پیوند داده شده را بفهمد. به این ترتیب متن یا عبارتی که لینک شما روی آن قرار گرفته باید با محتوای سایت شما ارتباط داشته باشد. علاوه بر کلمات انکرتکست باید عبارات اطرف لینک نیز از ارتباط موضوعی در صفحه پیروی کنند.

لینک های فالو و نوفالو

فرآیند لینک بیلدینگ تنها زمانی ارزشمند خواهد بود که علاوه بر افزایش ترافیک سایت، رتبه سایت شما را نزد گوگل ارتقاء دهد. در این راستا لینک های فالو در مقابل لینک های نوفالو قرار می گیرند. اگر وبسایت های ارجاع دهنده، ویژگی نوفالو را به لینک شما اضافه کنند، گوگل امتیاز کمتری به شما می دهد؛ بنابراین مشخص است که لینک های فالو ارزش بیشتری دارند و می توانند اعتبار و اعتماد سایت ارجاع دهنده را به سایت شما انتقال دهند.

پیاده سازی تکنیک های لینک سازی خارجی


پیاده سازی تکنیک های لینک سازی خارجی

پس از اینکه از کیفیت لینک ها براساس فاکتورهای معرفی شده در راهنمای لینک سازی اطمینان حاصل کردید، می توانید فرآیند لینک بیلدینگ را آغاز کنید. برای لینک سازی به روش کلاه سفید و مورد اعتماد گوگل نیز تکنیک های خاصی تعریف شده است. از این فاکتورها می توان به تولید محتوای قابل اشتراک، تولید محتوای بصری و اینفوگرافیک، توسعه ابزارهای ارزشمند مرتبط با صنعت خود به صورت رایگان، منتشر کردن فهرست برای تقسیم بندی اطلاعات محتوا و مطالعه آسان آن توسط کاربران، تولید مقالات راهنمای کامل برای ایجاد منبع جامع اطلاعات در هر موضوع خاص، استفاده از وبلاگ نویسی مهمان، فهرست کردن و ثبت کسب وکار در دایرکتوری های معتبر، کامنت گذاری زیر پست های بلاگ در وب سایت های مرتبط و ایجاد تعامل با نویسنده آن، بازیابی لینک های شکسته یا خراب در لینک سازی خارجی ، تبدیل برند منشن ها به بک لینک، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خرید بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

سایت مناسب لینک سازی

برای یافتن سایت های دارای کیفیت بالا برای بک لینک گرفتن باید چند عامل مهم را در نظر بگیرید که به اختصار آن ها را معرفی خواهیم کرد:

پیج و دامین اتوریتی

پیج اتوریتی و دامین اتوریتی دو فاکتور مهم در ارزیابی کیفیت سایت های ارجاع دهنده هستند. دامین اتوریتی که قدرت و اعتبار دامنه سایت را نشان می دهد، براساس تعداد بک لینک های باکیفیت، سن دامنه، کیفیت محتوای سایت و موارد دیگر در مقیاس ا تا ۱۰۰ محاسبه می گردد. پیج اتوریتی نیز سن صفحه، کیفیت و ارتباط محتوا ، تعداد لینک های داخلی و خارجی و در کل ارزش و اعتبار یک صفحه را نشان می دهد.

سایت مناسب لینک سازی


ترافیک سایت

ترافیک و تعامل سایت یک فاکتور مهم در لینک سازی خارجی است. هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد، ترافیک آن بالاتر بوده و طبیعتاً تعامل بازدیدگنندگان سایت ازطریق لایک، کامنت، اشتراک گذاری و غیره بیشتر خواهد بود. این موضوع نشان می دهد که سایت مناسب لینک سازی حضور پررنگ و قدرتمندی در عرصه کسب وکار آنلاین دارد و می تواند با هدایت مخاطبان خود به سایت شما، بر تعداد مشتریان بالقوه شما بیافزاید. در نهایت سایت هایی برای بک لینک مناسب است که ترافیک و تعامل بالای آن ها پیوسته و منظم بوده و نرخ پرش آن ها نزدیک به صفر باشد.

ارتباط

سایت مناسب لینک سازی باید از لحاظ محتوایی با وب سایت شما ارتباط داشته باشد. سایت هایی که رویکرد و سبک مشابهی با سایت شما دارند، در لینک سازی خارجی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند؛ بنابراین نباید تنها به دنبال ارتباط ازطریق تطبیق کلمات کلیدی باشید. به علاوه این که باید مراقب پیوندهای اسپم و مشکوک نیز باشید.

خرید بک لینک های معتبر


کیفیت محتوا

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب سایت مناسب بک لینک کیفیت محتوای آن است. مقالات منتشر شده در این سایت ها باید علاوه بر ارزش محتوایی بالا به شیوه اصولی و سئو شده نگارش شده و اطلاعات جامعی را به مخاطب برسانند. سبک نگارش و نوع محتوا باید با نوع سایت و مخاطبان آن همخوانی داشته باشد.

خرید بک لینک های معتبر

سعی کنید سایت هایی را برای لینک سازی انتخاب کنید که کیفیت و محتوای مناسبی دارند. پیوندها یا بک لینک هایی که در این سایت ها قرار می گیرند، معتبر و با کیفیت هستند و نرخ تبدیل شما را افزایش می دهند. برای پیدا کردن سایت های معتبر می توانید به تحقیقات رقبای خود بپردازید و لینک سازی خارجی سایت های رقیب را بررسی کنید. وقتی سایت های قدر به سایت های رقیب شما بک لینک دهند، این شانس برای شما وجود دارد که پیوند شما را نیز در سایت شان قرار دهند. به این ترتیب می توانید بک لینک های باکیفیت دریافت کنید. تنها کافی است سایت های مرتبط با سایت خود را پیدا کنید.

بک لینک های باکیفیت

جمع بندی

در این مطلب به چگونگی نحوه ساخت بک لینک و مزایای آن پرداختیم و سپس راه های انتخاب سایت مناسب برای لینک سازی را مورد بررسی قرار دادیم. آنچه در فرایند لینک سازی مورد توجه قرار می گیرد، پیدا کردن سایت های با ترافیک بالا، دامین اتوریتی و به طور کلی سایت های قدرتمند است که با حوزه کاری شما نیز مرتبط هستند. شما می توانید با خرید بک لینک ازطریق این سایت ها اعتبار دامنه و رتبه خود را نزد گوگل افزایش داده و به فروش بالا و برندسازی برسید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fzv8te0r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه