دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ریکاوری دایرکت اینستاگرام

ریکاوری دایرکت اینستاگرام از آن دسته ترفند هایی است که هر فردی در اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهد کرد. در اینجا جلال اسحاقیان مدیر مجموعه وبسکو ترفندی برای برگرداندن پیام های پاک شده اینستا آورده است که انواع ادمین اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

به طور کلی می توان گفت سه روش تضمینی برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طرف خود اینستاگرام به ما معرفی شده است. یکی از امن ترین راه ها Data Download می باشد. در ادامه با ما همراه باش که سه روش را در اختیارتان قرار دهیم.

ریکاوری دایرکت اینستاگرام

همان طور که در بالاتری گفتیم سه روش برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام وجود دارد که دو روش آن از طریق گزینه ای است که شرکت اینستاگرام در اپلیکیشن و سایت خود قرار داده است. در نهایت یک فایل zip به ایمیلی که شما تعیین کرده اید فرستاده می شود که می توانید با آن به برگرداندن پیام های پاک شده اینستا بپردازید.

اما روش سوم با استفاده از فیسبوک می باشد و برای کسانی قابل انجام می باشد که از قبل اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده باشند. خوبه که بدانید اگه با نرم افزار اینستاگرام اقدام به ریکاوری دایرکت اینستاگرام می کنید پسوند فایلی که به شما داده می شود Jason می باشد ولی اگر از سایت آن استفاده می کنید می توانید بین Jason و HTML انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام pdf

استفاده از گزینه دانلود دیتا در اینستاگرام

برای استفاده از این گزینه برای برگرداندن پیام های پاک شده اینستا می توانید از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام و یا مرورگر اینترنت خود استفاده کنید که پیشنهاد ما مرورگر می باشد. در ادامه هر دو را برای شما بازگو می کنیم.

ریکاوری دایرکت اینستاگرام با گوشی اندروید و یا آیفون

ریکاوری دایرکت اینستاگرام با گوشی اندروید و یا آیفون

  • در اولین مرحله توجه کنید که باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید و وارد پروفایل شخصی خود از طریق عکس پروفایل در پایین اینستاگرام بشوید.
  • حال با استفاده گزینه منو سه خط بالا وارد بخش تنظیمات شوید.
  • در ادامه باید به بخش Security بروید و در پایین این صفحه بر روی Download Data برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام کلیک کنید.
  • صفحه جدیدی برایتان باز خواهد شد و در آن کادر ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Request Download را بزنید.

ریکاوری دایرکت اینستاگرام

حال باید برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام منتظر ایمیلیکه اینستاگرام با عنوان Your Instagram Data ارسال می کند برای شما باشید و ممکن است تا 48 ساعت بعد این ایمیل برای شما ارسال شود پس منتظر بمانید. بعد از آن بر روی ایمیل بروید و گزینه Download Data را بزنید تا موفق به برگرداندن پیام های پاک شده اینستا شوید.

همچنین بخوانید: برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم

برگرداندن پیام های پاک شده اینستا با سایت رسمی اینستاگرام

  • وارد وبسایت اینستاگرام به آدرس COM شوید و لاگین کنید به حساب خود و بعد از آن روی آیکون آدمک بالا کلیک کنید.
  • برای ادامه روی آیکون چرخ دنده و یا Settings کلیک کنید.
  • منویی برایتان باز خواهد شد که باید گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدیدی که وارد می شوید در بخش Data Download روی گزینه Request Download کلیک کنید.
  • شاید از شما خواسته شود که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و اگر این درخواست برایتان آمد روی گزینه Login Again بزنید و باز لاگین کنید.
  • حال برای برگرداندن پیام های پاک شده اینستا باید در کادری که بهتون نمایش داده می شود ایمیل خود را وارد کنید. توجه کنید بهتر است همان ایمیلی که در ساخت اکانت خود استفاده کردید را وارد کنید.
  • در مرحله آخر باید پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید و گزینه Request Download را بزنید.

کمی صبور باشید که ممکن است تا 48 ساعت بعد ایمیل برایتان بیاید و در ادامه مثل مرحله قبل اقدام کنید.

برگرداندن پیام های پاک شده اینستا از طریق فیسبوک

شاید بدانید اینستاگرام در سال 2012 توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است و ارتباط بین دو برقرار می باشد به شرطی که اینستاگرام خود را به صفحه فیسبوک خودتون متصل کرده باشید. و با استفاده از آن می توانید برای برگرداندن پیام های پاک شده اینستا از طریق فسبوک اقدام کنید.

برای استفاده از این روش باید با استفاده از مرورگر گوشی و یا کامپیوتر خود وارد حساب فیسبوکی که به اینستاگرام شما متصل است وارد شوید و به قسمت صندوق پیام ها و یا Facebook Inbox بروید. حال در قسمت پنل سمت چپ بر روی Instagram Direct کلیک کنید و در این بخش می توانید به تمامی پیام های دایرکت خودتون دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

شما می توانید آموزش تصویری برگرداندن پیام های پاک شده اینستا را از وبسایت وبسکو ببینید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/su35cT3Z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
زهرا :
1 ماه پیش
واقعا این مقاله بهم کمک کرد ممنون از شما و تیم خوبتون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه