دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عطر مناسب برای کودکان

7 ماه پیش ( 1402/8/20 )
 

عطر مناسب برای کودکان

اغلب انتخاب و خرید عطر مناسب برای کودکان کمی دشوار است. رایحه خوش تنها مختص بزرگسالان نیست. کمپانی های بزرگ عطرسازی در سراسر جهان کودکان را نیز مورد توجه قرار داده و عطرهایی متناسب با سن و ذائقه آن ها تولید کرده اند. بر اساس مطالعات علمی انجام شده شناخت رایحه های مختلف توسط کودکان به رشد هوشی آن ها کمک می کند. همچنین بوی عطر حس شادابی، آرامش، جذابیت، اعتماد به نفس و انگیزه را در آن ها تقویت می کند. اما کدام رایحه ها برای کودکان مناسب هستند؟ چگونه و از چه سنی به کودکان یاد بدهیم که عطر را به روتین روزانه خود اضافه کنند؟ برای دریافت پاسخ پرسش های خود تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

 

عطر و ادکلن برای کودکان چیست ؟

عطر مناسب برای کودکان تداعی کننده بوی نوزاد بوده و در تولید آن به جنسیت کودک اهمیت داده نمی شود. رایحه این عطر ها ملایم بوده و ترکیبات آن ها فاقد مواد مضر و قوی است. عطرهای بزرگسالان برای کودکان مناسب نیستند و می توانند در آن ها مشکلات تنفسی یا حساسیت های پوستی ایجاد کنند. به طور مثال هر چند عطر کازاموراتی و عطر جیوانچی زنانه بسیار خوشبو هستند اما نمی توان از آن ها برای رده سنی کودکان استفاده کرد.

ویژگی های عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

اگر از جمله والدینی هستید که یکی از عطر های ورساچه، ادکلن کازاموراتی و ادکلن جیوانچی مردانه را برای خود می پسندید، قطعاً به خرید یک عطر مناسب برای کودکتان نیز بسیار اهمیت می دهید. عطر مناسب برای کودکان باید عاری از مواد مضر باشد. همچنین باید اورجینال باشد، زیرا نمونه های فیک الکل زیادی دارند و منجر به ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی می شوند. همچنین عطر های کودکان نت های بچه گانه و ملایمی دارند.

اگر کودک شما به عطر ها و خوراکی ها واکنش های آلرژیک نشان نمی دهد، می توانید بعد از دو سالگی برای آن ها از عطر و ادکلن استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است استفاده از عطر کودک را به بعد از 5 سالگی موکول کنید. برای جلوگیری از بروز واکنش های آلرژیک عطر را روی لباس کودک زده و از اسپری کردن مستقیم آن روی پوست کودک خودداری کنید. دفعات استفاده از عطر را نیز بهتر است به هفته ای دو مرتبه کاهش دهید. قبل از شروع استفاده از عطر بهتر است کمی از آن را روی بخشی از بدن کودک تست کنید.

عطر مناسب برای کودکان

 

انواع عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

هرچند شباهت زیادی بین عطر بزرگسال و کودک وجود دارد، اما در عطر مناسب برای کودکان اغلب از نت ها و رایحه های خاصی استفاده می شود.

  • نت های شیرین : رایحه های شیرین مانند بوی کارامل، پشمک و آدامس از جمله رایحه هایی هستند که کودکان آن ها را می شناسند و در آن ها شور و هیجان ایجاد می کنند.
  • نت گل ها : رایحه گل های پیچ امین الدوله، شکوفه پرتقال، بادام و اسطوخودوس از جمله نت های نوستالژیک شیرین و جذابی هستند که در عطرهای کودکان استفاده می شوند.
  • نت مرکبات : نت های مرکبات از جمله گریپ فروت، نارنگی و پرتقال انگیزه کودکان شما را برانگیخته می کنند و حس شادابی و تازگی به آن ها می بخشند.
  • نت میوه ای : کودکان عاشق بوی میوه هایی چون گیلاس، تمشک، هلو و موز هستند. این رایحه ها یادآور روزهای تابستانی بوده و برای آن ها جذاب می باشند.

ادکلن مناسب برای کودکان

 

نحوه انتخاب عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

انتخاب و خرید عطر مناسب برای کودکان کار آسانی نیست، اما رعایت چند نکته ساده می تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند.

  1. روی عطرهای عاری از مواد مضر تمرکز کنید

همانطور که می دانید کودکان و نوزادان بیشتر از بزرگسالان در معرض حساسیت و آلرژی هستند؛ بنابراین توصیه می شود از عطر های فاقد مواد مضر استفاده کنید. عطر کودک باید عاری از هرگونه ماده شیمیایی مضر و حساسیت زا مانند الکل، استایرن، فنوکسی اتانول، فتالات، پارابن و مشک مصنوعی باشد.

  1. عطر های دارای برچسب استاندارد را خریداری کنید

با توجه به گسترش استفاده از عطر برای کودکان متاسفانه تولید کنندگان سودجوی بسیاری اقدام به تولید محصولات فیک کرده اند. این عطر ها با بسته بندی های مشابه نمونه های اورجینال روانه بازار می شوند، اما از کیفیت پایینی برخوردار هستند و می توانند واکنش های آلرژیک ایجاد کنند. برای جلوگیری از خرید عطرهای فیک و تقلبی بهتر است وجود برچسب استاندارد را روی بسته بندی چک کنید.

  1. رایحه های مخصوص کودکان را انتخاب کنید

عطر کودکان باید متناسب با روحیه و سن آن ها انتخاب شود. رایحه های مخصوص کودکان در آن ها حس شادابی، سرزندگی و اعتماد به نفس را تقویت می کنند. بنابراین در انتخاب رایحه برای این گروه سنی کمی سختگیر باشید.

خرید عطر و ادکلن مناسب برای کودکان

گالری عطر مارسلا یکی از معتبرترین مراکز برای خرید انواع عطر کودک و اطلاع از قیمت ادکلن ورساچه اصل است. همچنین در سامانه اینترنتی این مجموعه می توانید قیمت ادکلن کازاموراتی اصل، قیمت ادکلن جیوانچی و قیمت عطر ورساچه مردانه را نیز مشاهده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XkAYL3sO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه