دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 17 آبان 1402 تغییرات آن چنانی ندارد و اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی معامله می شوند. تعداد محدودی از محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نیز افت قیمت یا افزایش های جزئی را تجربه کردند.

بازار خودرو تحت تأثیر عرضه خودروهای وارداتی برای افراد ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه خودرو طی اسفند ماه سال گذشته، از آغاز هفته جاری در رکود عمیقی فرو رفته و تغییرات چندانی ندارد. بدیهی است که این عدم تغییر قیمت به دلیل انجام معاملات بسیار اندک و محدودی است که در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی صورت می گیرد. قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می کند.

کاهش قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، تغییراتی جزئی دارد و کلیت بازار، باثبات است.

کوییک اتوماتیک R از هاچ بک های دنده اتوماتیک اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ 458 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که از هفته گذشته روی کانال 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو 207i دنده دستی هاچ بک پرطرفدار ایران خودرو به شمار می رود که روز گذشته سه میلیون تومان افزایش داشت؛ امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش یافته و به نرخ 617 میلیون تومان رسیده است.

سمند LX EF7 بنزینی با مدل 1401 که به تازگی توقف تولید خورده است؛ امروز یکی از رکوردداران افت قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می رود که 10 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با قیمت 542 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DL9B0hoN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه