دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
نتایج واردات خودروهای خارجی:

افزایش کیفیت، کاهش قیمت خودرو و ایجاد ثبات در بازار

8 ماه پیش ( 1402/8/15 )
 

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزایش کیفیت خودرو، کاهش قیمت و ایجاد ثبات در بازار خودرو را به عنوان نتایج واردات خودروهای خارجی مطرح کرد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایلنا، روح الله عباس پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع واردات خودرو به ویژه خودروهای کارکرده و آخرین وضعیت آن، با اشاره به تدوین آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت و تصویب آن در دولت، گفت: واردات خودرو می تواند در رفع دو مشکل اساسی بازار خودرو تاثیرگذار باشد که شامل ارتقای کیفیت و کاهش و تثبیت قیمت خودرو می شود.

افزایش کیفیت، کاهش قیمت خودرو و ایجاد ثبات در بازار

وی ادامه داد: وقتی خودروسازان داخلی در معرض بازار رقابتی قرار می گیرند در جهت ارتقای خودروهای تولید داخل تلاش بیشتری می کنند. همچنین مجبور می شوند در رقابت با خودروهای خارجی قیمت تولیدات را کمتر کنند.

عباس پور خاطرنشان کرد: از طرف دیگر می توان پیش بینی کرد که با آغاز واردات خودرو ثبات به بازار خودرو برگشته و قیمت خودرو کم شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به عملکرد وزرات صمت در واردات خودرو ابراز داشت: وزارت صمت پیگیری های مستمری برای به نتیجه رساندن آیین نامه واردات خودرو انجام داده منتها انتظار می رود پیگیری ها بیشتر شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AkZHRBjC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه