دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پارچه لینن یکی از قدیمی ترین پارچه هایی است که انسان توانسته برای پوشاندن پوست خود بسازد و از آن در هر شرایطی استفاده کند. این پارچه از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود و شما می توانید در همه فصول سال از آن استفاده کنید. البته پارچه لینن ساده پرفروش ترین پارچه بهار و تابستان است و برای فصول گرم کاربرد بیشتری دارد. بافت ساده، رنگ بندی خاص، تنفس پذیری بسیار بالا و جذب رطوبت جزو ویژگی هایی است که پارچه لینن ساده را به پارچه ای بی رقیب تبدیل کرده است. طرفداران استایل مینیمال از این پارچه زیبا و کاربردی برای دوخت لباس های مختلفی استفاده می نمایند. اما از آنجا که همه خانم ها به پارچه های ساده و تک رنگ علاقه ندارند، پارچه لینن سوزن دوزی نیز به بازار عرضه شد.

باید گفت شاید تنها رقیب پارچه لینن ساده، پارچه لینن سوزن دوزی باشد. این پارچه تمام ویژگی های منحصر به فرد لینن ساده را دارد. علاوه بر این، ظاهری بسیار زیبا و لوکس نیز دارد و جلوه ای فوق العاده به استایل شما در فصل بهار و تابستان می بخشد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب به مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی بپردازیم. اگر به عنوان یک تولید کننده پوشاک زنانه فعالیت می کنید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پارچه لینن سوزن دوزی خوب را از کجا بخرم؟ یا به طور کلی پارچه عمده از کجا بخرم؟ در ادامه این مطلب با بررسی بیشتر این دو پارچه، به این سوالات شما پاسخ خواهیم داد. علاوه بر این، در ادامه با یک عمده فروشی پارچه در تهران نیز آشنا خواهید شد.

با پارچه لینن ساده بیشتر آشنا شوید

 پارچه لینن ساده

قبل از مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی، بد نیست با لینن ساده بیشتر آشنا شوید. در وهله اول به این دلیل که پارچه لینن ساده به تنهایی جزو پرفروش ترین پارچه ها در جهان به حساب می آید و در وهله دوم، زیرا زمینه اصلی در تولید پارچه لینن سوزن دوزی است. در واقع اگر قصد خرید هر یک از این پارچه ها را دارید، نیاز خواهید داشت بیشتر با این پارچه آشنا شوید. مخصوصا اگر با سوال پارچه عمده از کجا بخرم نیز رو به رو هستید. برای مراجعه به عمده فروشی پارچه در تهران بهتر است آگاهانه و با بررسی دقیق پارچه و مشخص کردن نیازهای خود از قبل، اقدام کنید. پارچه لینن ساده بیش از 30000 هزار سال قدمت دارد و از الیاف کتان و پنبه تولید می شود.

بافت آن نیز ساده ترین بافت ممکن است و الیاف به صورت تار و پودی در هم تنیده شدند. این پارچه در کیفیت و تراکم های مختلف تولید می شود. به همین دلیل در بعضی مدل ها شما می توانید الیاف را به صورت مجزا لمس کرده و بافت آن را ببیند. در بسیاری از مدل های لینن نیز تراکم بالا بافتی نرم و لطیف به شما می دهد که به سختی می توانید تار و پود آن را مشاهده کنید. دوام این پارچه فوق العاده است و به دلیل بافتی که دارد، به آسانی هوا را از درون الیاف خود عبور می دهد. در نتیجه اگر در روزهای گرم تابستان تعریق زیادی دارید، این پارچه می تواند در کاهش آن موثر باشد. علاوه بر این جاذب رطوبت است و به سرعت بدن شما را خشک و خنک می کند. در نهایت نیز می توانید مطمئن باشید با شستشوی چندین باره، رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

موارد مصرف پارچه لینن ساده

یکی از فاکتورهایی که باید در هنگام مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی در نظر داشته باشید، موارد مصرف و کاربرد این پارچه است. مخصوصا اگر این سوال برای شما مطرح است که پارچه عمده از کجا بخرم یا چه پارچه لیننی برای کسب و کارتان سودآورتر است. با مراجعه به عمده فروشی پارچه در تهران احتمالا با دنیایی از انواع پارچه لینن ساده مواجه خواهید شد. به طور معمول از این پارچه برای دوخت انواع مانتو استفاده می شود. شما می توانید انواع مانتوهای بلند و کوتاه را با این پارچه طراحی نمایید. مخصوصا که این روزها مدل های اورسایز طرفداران خاص خود را دارد.

انواع کت های تک زنانه و تنوع بی نظیری از شلوارهای خنک زنانه نیز با پارچه لینن ساده قابل طراحی و دوخت است. این پارچه دوست داشتنی برای طراحی لباس های خانگی مانند پیراهن ساحلی نیز بسیار کاربردی خواهد. اگر به دنبال یک پارچه فوق العاده برای دوخت لباس کودک هستید نیز همچنان این پارچه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اینکه پارچه عمده از کجا بخرم می تواند سوال هر تولید کننده پوشاکی باشد. فروشگاه پارچه نگار می تواند یک مرکز عمده فروشی پارچه در تهران برای شما باشد. این فروشگاه معتبر دنیایی از پارچه های مختلف را به شما عرضه می کند. حتی می توانید برای مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی نیز به آن مراجعه کنید. به این ترتیب خریدی بی نقص و مقرون بصرفه خواهید داشت.

پارچه لینن سوزن دوزی چیست

اگر بخواهیم به مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی بپردازیم، باید به شکل جزئی با پارچه لینن سوزن دوزی آشنا شوید. همانطور که از نام آن پیداست، در دسته پارچه لینن قرار دارد. زمینه آن از پارچه لینن ساده است. روی سطح این پارچه سوزن دوزی های بسیار زیبا و متنوعی انجام می شود. در بعضی از موارد این سوزن دوزی های ظریف به صورت دستی روی این پارچه انجام می شود. در بسیاری از موارد نیز این طرح های زیبا و پیچیده توسط ماشین های پیشرفته روی این پارچه منتقل می شود. به همین دلیل نوع سوزن دوزی های انجام شده روی آن می تواند در تعیین قیمت نهایی این پارچه موثر باشد. در نتیجه اگر قصد مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی را دارید، باید تمام این نکات را در نظر داشته باشید.

قیمت پارچه لینن سوزن دوزی

به طور کلی به دلیل استفاده از الیاف لمه در طراحی پارچه لینن سوزن دوزی، قیمت این پارچه نسبت به لینن ساده، بیشتر است. اگر این الیاف درخشان از ابریشم طبیعی تولید شده باشند، ممکن است قیمت آن بیشتر و بیشتر شود. بسیاری از مدل های این پارچه با سنگ های زیبا و حتی آینه تزئین شده است. به همین دلیل کاملا طبیعی است که قیمتی بسیار بالاتر از پارچه لینن ساده داشته باشد. پارچه لینن سوزن دوزی معمولا از کشورهای ترکیه و کره وارد می شوند. این فاکتور نیز در تعیین قیمت آن موثر است. به همین دلیل اهمیت دارد که به عنوان یک تولید کننده و طراح این سوال را از خود بپرسید که پارچه عمده از کجا بخرم. تعداد بی شماری عمده فروشی پارچه در تهران مشغول فعالیت هستند. اما ما به شما توصیه می کنیم از فروشگاه پارچه نگار خرید خود را انجام دهید. تنوع بالا و تضمین قیمت و کیفیت معیارهایی است که این فروشگاه را از سایرین متمایز می کند.

موارد مصرف پارچه لینن سوزن دوزی

همانطور که اشاره شد، اگر بخواهیم مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی را به شکل منصفانه انجام دهیم، باید به کاربرد آن نیز توجه داشته باشیم. پارچه لینن ساده معمولا برای دوخت لباس های روزمره در استایل کژوال کاربرد دارد. نگهداری آن نیز بسیار آسان است و می توانید آن را به دفعات بشویید. زیرا به مرور زمان نه رنگ خود را از دست می دهد و نه دچار پرزدهی می شود. اما پارچه لینن سوزن دوزی به دلیل داشتن تزئینات متعدد، کمی متفاوت است. در واقع بیشترین کاربرد این پارچه در طراحی مانتوهای مزونی است. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مانتو عید و مانتوهای مجلسی سبک به حساب می آید.

شما می توانید از این پارچه برای دوخت مانتوهای کوتاه عروسکی استفاده نمایید. انواع مدل های مانتو ساده و کتی نیز با پارچه لینن سوزن دوزی قابل طراحی و دوخت است. وست های بهاره که کاملا خنک و سبک هستند نیز با این پارچه دوخته می شوند. برای طراحی مانتوهای بلند توصیه می شود آن را با پارچه های ساده ترکیب کنید. زیرا حجم زیاد پارچه طرحدار و درخشانی مانند لینن سوزن دوزی ممکن است در استایل شما نامناسب به نظر برسد. در هنگام مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی فراموش نکنید که لینن سوزن دوزی یک پارچه لوکس محسوب می شود. در نتیجه کاربرد آن نیز در طراحی لباس های شیک مناسب مهمانی و مراسم رسمی است.

راهنمای خرید عمده پارچه

راهنمای خرید عمده پارچه

اگر به عنوان یک تولید کننده تازه کار به دنبال عمده فروشی پارچه در تهران هستید یا هنوز پس از مدت ها از خود می پرسید پارچه عمده از کجا بخرم، به شما توصیه می کنیم به دنبال فروشگاهی معتبر باشید. خرید از فروشگاهی معتبر مانند فروشگاه پارچه نگار می تواند به آسانی و کمترین هزینه شما را به پارچه مورد نظر خود برساند. علاوه بر این، می توانید از مشاوره و خدمات پس از فروش این فروشگاه بهره مند شوید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P6vLUy6D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه