دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید لوستر مدرن

8 ماه پیش ( 1402/8/1 )
 

لوستر مدرن در دکوراسیون نقش به سزایی دارد و عامل مهم و جذابی در تزئینات است و همچنین توجه افراد را به خود جلب می کند چرا که جلوه ای استثنایی به محیط می بخشد و فضای ساده را در عین حال زیبا و درخشان می کند. لوسترهای مدرن از دیرباز مورد توجه قرار میگرفته و جذابیت خود را داشته چون نماد جلال و شکوه در هنر بوده است.

لوستر مدرن

لوستر مدرن

شعار اول لوسترهای مدرن سادگی در عین زیبایی است. در واقع لوستر های مدرن بسیار شیک، زیبا و ساده هستند و کاربرد آن ها در سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و یا راهروها با هر چیدمانی که باب سلیقه‌ی شماست با لوسترهای مدرن نورانی تر و چشمگیرتر می شود و جلوه ای شیک را به محیط شما القا می کند.

لوستر مدرن با طرح های مختلف انتزاعی، خطی، ساده یا پیچیده بدون اینکه وسایل را تحت شعاع قرار دهد، می تواند زیبایی، درخشش و روشنایی را به مکان شما بیفزاید. باتوجه به انواع و سبک های متفاوت این نوع لوستر شما می توانید باتوجه به سلیقه خود، لوستر مدرن را انتخاب کرده و فضایتان را منحصر به فرد کنید و جلوه ای خاص به آن ببخشید.

خرید لوستر مدرن

برخی از لوسترهای مدرن با استفاده از LED، نورپردازی رنگی و حالت های متفاوتی را به فضای خانه می بخشند. برخی دیگر با سادگی و ظرافت خود، سبک مینیمالیستی را در خانه به ارمغان می آورند. این نوع لوستر نه تنها منبع نور خانه است، بلکه یک آثار هنری است که شخصیت و سلیقه صاحب خانه را نشان می دهد.

لوستر مدرن به دلیل نوع سرپیچ و لامپ های نسل جدید اس ام دی روشنایی بسیار بالا و در عین حال هزینه‌ی برق پایینی دارد، همچنین روی هر نوع سقفی چه کاذب چه گچی قابل نصب است و میتوان در هر ارتفاعی از آن استفاده کرد. امروزه با بهره گیری دانش و دستگاه های نوین برش لیزر میتوان صفحه های استیل لوستر را به مدل های مختلفی مانند گرد، مستطیل و مربع در طرح ها و سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت تولید کرد.

انواع لوسترهای مدرن

لوسترهای مدرن انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس، نورپردازی، تعداد شاخه و... تقسیم بندی می شوند، که در ادامه نام برده میشوند:

  • لوستر مدرن خطی
  • لوستر مدرن کاردی
  • لوستر مدرن چوبی
  • لوستر مدرن کریستالی
  • لوستر مدرن آینه ای
  • لوسترهای مدرن تیغه ای
  • لوسترهای مدرن زنجیری

قیمت لوستر مدرن

قیمت لوستر مدرن

کسانی که می خواهند با مبلمان، پرده و دکوراسیون خود لوستر را ست کنند، به عنوان لوستری با کیفیت و البته ارزان قیمت هستند، لوسترهای مدرن در متریال های مختلفی تولید و عرضه می شوند از جمله: فلزات، شیشه و کریستال، پارچه و چوب. در ایران کارخانه های بسیاری هستند که تولیدات لوستر به عهده آنان است ولو اینکه باتوجه به متریال و ابعاد لوستر قیمت گذاری می شوند.

اگر مدنظر شما یک لوستر خاص و چشم انداز است که در اکثر خانه ها دیده نشود و از مواد اولیه‌ی درجه یک و مرغوب ساخته شده باشد باید به محصولات وارداتی رجوع کنید که البته این کالاها به سبب نوسانات ارزی قیمت شان فراز و نشیب هایی نیز دارد.

ویژگی لوسترهای مدرن

اولین و مهم ترین ویژگی لوسترهای مدرن قابلیت نورپردازی مناسب است. دومین ویژگی که لوسترهای مدرن را از سایر لوسترها جدا نموده تنوع بالایی است که در ساخت و طراحی این نوع لوسترها وجود دارد. سومین ویژگی قیمت مناسب این نوع لوسترها است، با توجه به کیفیت بالا و زیبایی خاصی است، که دارند. چهارمین مورد خلاقیت در ساخت لوسترهای مدرن باعث شده که در بیشتر فضاها مورد استفاده قرار می گیرند.

سخن پایانی

اگر برای خرید لوسترهای مدرن انتخابی ایده آل و با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را مدنظر دارید، ایران لوستر باتوجه به تنوع بالای محصولات و مزایای رقابتی، فروشگاه مناسبی برای خرید لوستر است. شما میتوانید با هر نوع سلیقه ای که دارید به محصولات سایت ایران لوستر به آدرس https://iranluster.com مراجعه کنید و همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره‌ی خرید با شماره‌ی 02165548234 تماس حاصل فرمائید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W9liGs9D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
امیرعلی :
8 ماه پیش
ممنون از توضیحات کامل تون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه