دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یک اصطلاح روانشناختی می گوید: نحوه غذا خوردن شما، شخصیت تان را آشکار می سازد. محققان بسیاری در مورد این موضوع به مطالعه و تحقیق پرداخته اند و به نتایج جالب و شنیدنی نیز دست یافته اند. شاید شما فردی هستید که به خوردن همبرگر علاقه مندید. خالی از لطف نخواهد بود اگر بدانید چطور می توانیم با بررسی نحوه گاز زدن برگر، نوع شخصیت شما را برایتان آشکار سازیم.

این مقاله به hamburger مربوط می شود اما نه طرز تهیه همبرگر یا نحوه پخت بهترین همبرگر بلکه ارتباط نحوه خوردن این غذای خوشمزه با شخصیت شما. این طور به نظر می رسد که این موضوع برای هر کس جالب توجه باشد. پس با ما تا پایان مقاله همراه شوید و به اطلاعات جالب و شنیدنی بیشتری در مورد شخصیت تان دست پیدا کنید.

 

خوردن همبرگر و ارتباط آن با شخصیت شما

 

افرادی که همبرگر بدون نان سفارش می دهند روحیه بالایی دارند

افرادی که همبرگر Bunless یا بدون نان سفارش می دهند، در نگاه اول سرسخت به نظر می رسند. اما برعکس، این افراد روحیه بالایی داشته، تسلیم و منعطف هستند و به هیچ وجه سخت نیستند. چنین افرادی خود را از وسوسه طعم دلچسب کربوهیدرات رها کرده اند. این اشخاص خویشتن دار و مصمم بوده و بر روی اهداف خود تمرکز جدی دارند. افراد این چنینی، از جسم و روح سالمی برخوردار هستند.

 

افرادی که همبرگر خود را گاز نزده و با چنگال و چاقو غذا می خورند، رهبر صفت هستند

کسی که با چاقو و چنگال همبرگر می خورد به نظر و طرز نگاه اطرافیان خود اهمیت نداده و کاری که می داند درست است انجام می دهد. فردی با این ویژگی اخلاقی، روحیه رهبری دارد. چنین اشخاصی نوعی رفتار وسواس گونه نیز دارند اما آنچه در آنها بیشتر نمود می کند این است که نظر دیگران برای آنها هیچ اهمیتی ندارد. این اشخاص کاری که از نظر خودشان صحیح است انجام می دهند.

در لقمه افراد سازمان یافته نسبتی یکسان از گوشت همبرگر، پنیر، کاهو، ترشی و نان وجود دارد

افرادی که به حفظ تعادل در اجزای مختلف همبرگر خود توجه بیش از حد دارند، افرادی فوق العاده سازمان یافته و منظم هستند. چنین افرادی صرفه جو، مطیع و قانون مدار، وظیفه شناس، فاقد تخیل و منطقی می باشند. این اشخاص از کار کردن با داده ها لذت برده، به جزئیات امور توجه ویژه داشته و به دنبال دستاوردهای مالی هستند.

 

سفارش همبرگر آنلاین

 

افرادی که تکه های نان همبرگر خود را دور می اندازند، تنوع طلب های خوبی هستند

افرادی که همبرگر را به شکل عادی سفارش می دهند اما تکه های نان آن را پاره کرده و دور می اندازند یا گوجه و خیار شور را از ساندویچ خود بیرون انداخته و مقدار آن را در غذای خود زیاد می دانند، افراد تنوع طلب و ریسک پذیری هستند. از نظر این افراد، تنوع، لازمه زندگی است. چنین شخصیتی از نظر مردم، عکس العمل های خوبی را در مواجهه با وقایع پیش بینی نشده زندگی از خود نشان می دهند. افرادی با این نوع شخصیت، سرنوشت زندگی خود را به دست می گیرند. فردی با این مشخصه، راه های ناشناخته را بدون نگرانی و ترس از شکست یا نتیجه امتحان کرده و در پیش می گیرد.

افرادی که برگر را به همان شکلی که هست و چشم بسته می خورند، افرادی دنباله رو در یک تیم هستند.

افرادی که بدون توجه به اینکه در لقمه آنها چیست و چشم بسته لقمه های خوشمزه همبرگر را می خورند، افرادی راحت طلب هستند. این افراد خود را برای اعلام نظر و سلیقه خود در یک گروه، خسته و درگیر نمی کنند. این اشخاص سنت گرا بوده و مطیع رهبران و پیشینیان خود می باشند. افرادی آرام و بی صدا، بی ادعا و بدون نظر که با جریان آب حرکت می کنند.

 

بهترین همبرگر

 

دوست دارید با پنج مزیت شگفت انگیزی که خوردن همبرگر دارد، بیشتر آشنا شوید؟

هر یک گاز از همبرگر خوشمزه ای که شما سفارش می دهید، اثرات شگفت انگیز و باور نکردنی بر جسم و روح شما بر جای می گذارد. اگر از این تاثیرات آگاهی پیدا کنید، از خوردن غذای خود لذت بیشتری خواهید برد. ما در ادامه شما را با این موارد بیشتر آشنا خواهیم کرد:

اهمیت پروتئین موجود در همبرگر

از مهمترین فواید همبرگر، دوز بالای پروتئین موجود در آن می باشد. به همین دلیل برگرها، غذای ایده آل ورزشکاران به حساب می آید چرا که در حفظ سلامتی و رشد بافت عضلانی آنها تاثیر بسزایی دارد. از طرف دیگر، وجود پروتئین در رژیم غذایی شما را سریع سیر کرده و دیرتر گرسنه خواهید شد. همبرگر یک وعده غذایی مناسب برای کاهش وزن و داشتن یک رژیم غذایی سالم محسوب می شود.

مواد مغذی موجود در گوشت همبرگر

زمانی که همبرگر می خورید مواد مغذی و ویتامین های فراوانی را وارد بدن خود می کنید. ویتامین B، آهن، روی، نیاسین، پروتئین و دیگر مواد معدنی از جمله این موارد هستند. به کمک انواع برگر، در کنار لذت بردن از یک غذای خوشمزه، بسیاری از نیاز های بدن نیز هم تامین خواهند شد.

برگر روحیه شما را تقویت می کند

با خوردن یک همبرگر خوشمزه و با کیفیت و تامین مواد معدنی و مغذی بدن خود، به تقویت روحیه و خلق و خوی خود نیز کمک بسزایی خواهید کرد. فرو رفتن دندان ها در بافت نرم و اشتها آور hamburger لذت فراوانی را در فرد به وجود می آورد. این لذت و هیجان، سبب ترشح هورمون های بدن شده و تقویت روحیه وی را به همراه خواهد داشت.

همبرگر بهانه ای برای خوردن سبزیجات مختلف

شاید برای شما جالب توجه باشد که، در اغلب کشورهای دنیا، مردم همبرگر را به عنوان بهانه ای برای مصرف اغلب سبزیجات می خورند. کاهو، گوجه فرنگی، سیب زمینی، آووکادو، انواع جوانه ها، قارچ، کلم، گل کلم، پیاز، انواع ترشی و ... از جمله این موارد هستند. خیلی از افراد برای تامین ویتامین هایی که از طریق مصرف سبزیجات به بدن وارد می شوند، از همبرگر کمک می گیرند.

همبرگر بهانه ای برای یک خاطره دورهمی با دوستان

همبرگر، چه در یک رستوران یا غذاخوری سرو شود و چه غذایی بر سر میز یک مهمانی دوستانه یا خانوادگی باشد، افراد را دور هم جمع خواهد کرد. طعم های متنوع این غذا، هر سلیقه و طبعی را با خود همراه خواهد ساخت. با سفارش همبرگر به صورت آنلاین، جمع دورهمی دوستانه خود را به یک خاطره فراموش نشدنی و خوشمزه تبدیل خواهید ساخت.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r4s2XYkj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه