دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پشت تلویزیون

پشت تلویزیون نقطه مهمی در دکوراسیون و طراحی داخلی است. شاید بپرسید چرا؟ باید بگوییم که این دیوار در بسیاری از خانه ها و مکان های دیگر، حکم نقطه کانونی را دارد. در واقع، مبل ها یا وسایل دیگر روبه آن چیده می شوند و می تواند بخش شاخصی باشد که اسباب و وسایل دیگر تحت تأثیر حضورش در هر مکان قرار می گیرند. برای اینکه دیوار پشت تلویزیون زیباتر جلوه کند و به عنوان نقطه ای هسته ای و کانونی از جلوه خوبی برخوردار باشد، انتخاب های مختلفی پیش رویتان است. یکی از بهترین تصمیمات در زمینه طراحی این دیوار، استفاده از کاغذ دیواری پشت تلویزیون یا کاغذ دیواری ساده شیک و بدون طرح است. با کاغذ دیواری ساده و شیک برای پشت تلویزیون می توانید فضا را جذاب تر و دیدنی تر کنید.

رمز زیبایی طراحی کاغذ دیواری پشت تلویزیون در چیست؟

برای اینکه بتوانید فضای زیبایی در منزل یا هر محیط دیگری به وجود بیاورید، باید به این چند اصل در انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون دقت داشته باشید:

  • ایجاد تعادل در فضا
  • حفظ تناسب میان بخش های مختلف
  • شاخص سازی فضای پشت تلویزیون

در ادامه درباره هریک از این موارد بیشتر برایتان خواهیم گفت. در طراحی داخلی، رعایت اصول با نگاهی خرد و همچنان کلان مقدور می شود. یعنی هم باید به تناسب هر بخش از محیط با عناصر دیگر دقت داشته باشید و هم با نگاهی جزئی نگرانه به ویژگی های آن برای ایجاد محیطی خوشایند توجه کنید.

ایجاد تعادل در فضا

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در زمینه انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون در نظر بگیرید، ایجاد فضایی متعادل است. زمانی می توانید در هر مکان توازن و تعادل ایجاد کنید که میان رنگ ها و نقش های به کاررفته روی دیوارهای مختلف و دیوار کانونی یا همان بخش پشت تلویزیون تناسب وجود داشته باشد. برای مثال، اگر دیوارهای دیگر اتاق را ساده انتخاب می کنید، حتما حواستان به این باشد که کاغذ دیواری پشت تلویزیون را متفاوت بخرید. با این کار، به راحتی نقش دیوار کانونی در فضا را برجسته می کنید. با انتخاب طرح های ساده و غیرساده برای کاغذ دیواری به نوعی توازن و انسجام در فضا می رسید. انتخاب های دیگری هم پیش رویتان است. برای مثال، می توانید کاغذ دیواری پشت تلویزیون را ساده انتخاب کنید و دیوارهای دیگر را با کاغذی طرحدار بپوشانید.

شاخص سازی فضای پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون باید به دنبال گزینه ای باشید که این محیط و نقطه کانونی را به بهترین شکل نشان می دهد. برای این کار، لازم نیست که به سراغ رنگ های عجیب یا طرح های به شدت شلوغ و خاص بروید. باید ضمن شاخص سازی این نقطه مهم، اصول سادگی در انتخاب را هم در نظر داشته باشید. در واقع، اگر رنگ بسیار تند یا تصویری به شدت پر از جزئیات ماکسیمالیستی انتخاب کنید، احتمال مخدوش شدن تعادل و زیبایی در فضا قوت می گیرد. برای مشاهده، خرید و قیمت انواع طرح کاغذ دیواری پشت تلویزیون و سه بعدی می توانید لینک https://wallino.com/room/wall-poster-behind-the-tv را برسی کنید.

یادتان باشد که قرار است، به تماشای تلویزیون بنشنید و وجود تصویر و رنگی بسیار ویژه و جلب کننده توجه می تواند تمرکزتان را به شدت به هم بزند و فضا را مخدوش کند. رعایت سادگی در عین شیک بودن و زیبایی همیشه اقدام و فرایند دشواری است که در دکوراسیون داخلی و طراحی فضاها از عهده هرکسی برنمی آید. باید انتخاب هایی متناسب با فضا و توأم با سادگی داشته باشید تا خروجی دلخواهتان روی دیوار پشت تلویزیون دیده شود.

انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون چیست؟

تنوع مدل ها کاغذ دیواری پشت تلویزیون بسیار زیاد است. یکی از محبوب ترین مدل های آن، پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون است که جذابیت های بسیاری دارد. یکی از مزایای استفاده از پوستر سه بعدی پشت تلویزیون، عمق دادن به فضا و بزرگ تر نشان دادن آن است. البته در این مورد لازم است به رنگ پوستر دیواری نیز توجه کنید که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

هنگام انتخاب انواع مختلف کاغذ دیواری و پوستر دیواری پشت تلویزیون به این نکته توجه کنید که تلویزیون شما روی دیوار نصب شده یا روی میز قرار می گیرد. باتوجه به این نکته می توانید انتخاب جذاب تری داشته باشید. برای مثال باید توجه کنید که طرح زیبای کاغذ دیواری، با نصب تلویزیون روی دیوار مخفی نشده و پشت تلویزیون قرار نگیرد.

طرح و مدل های پیشنهادی کاغذ دیواری ساده و شیک پشت تلویزیون

با در نظرگرفت دو اصلی که پیش تر عنوان شد، باید به سراغ طرح هایی ساده اما شیک از کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون بروید. از جمله طرح ها و نقوش پیشنهادی در این زمینه، موارد زیر است:

  • کاغذ دیواری ساده تک رنگ
  • کاغذدیواری طرح داماسک
  • کاغذ دیواری پتینه
  • کاغذ دیواری طرح سنگ
  • کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری ساده و رنگی

اگر شما آلبوم های کاغذ دیواری را دیده باشید معمولا خود شرکت های تولیدکننده کاغذ دیواری، در کنار هر طرح، یک کاغذ دیواری ساده را نیز به عنوان پیشنهاد قرار داده اند. منظور ما از کاغذ دیواری ساده رنگی، کاغذهایی هستند که طرحی با رنگ متضاد روی آن ها چاپ نشده و تنها یک طرح مینیمال در همان طیف رنگی در خود کاغذ دیواری چاپ شده است. معمولا این مدل کاغذها با رنگ های روشن و پاستیلی مانند سفید ساده، کرم و… زیبایی خیره کننده ای به فضای شما می بخشند.

برخلاف گذشته که افراد کلا به جای رنگ کردن دیوارها از کاغذ دیواری های طرح دار برای کل دیوارهای فضای خود استفاده می کردند، کاغذ دیواری ساده برای یک قسمت از دیوار یا نهایتا یک دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه سفارش کاغذ دیواری از سایت والینو با قیمت 129 هزارتومان به ازاء هر مترمربع شروع شده و باتوجه به اندازۀ دیوار، محاسبه می شود.

کاغذ دیواری طرح داماسک

منظور از این نوع کاغذ دیواری، محصولی با بستری ساده و نقوش برجسته عموما طلایی است. کاغذ دیواری داماسک به دلیل طرح جذاب و شیکی که دارند، در عین سادگی می توانند فضای پشت تلویزیون را به عنوان بخشی کانونی از خانه شاخص و ویژه جلوه بدهند. طرح های داماسک با انواع دکوراسیون هماهنگی دارند اما بهتر است که بیشتر در دکوراسیون محیط های لوکس یا کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند. برای زیباترشدن فضا می توانید باقی بخش ها و دیوارهای محیط را هم با همین کاغذ دیواری بپوشانید. این انتخاب یک پارچه هم ایده جذاب و مناسبی است.

کاغذ دیواری طرح پتینه

طرح های پتینه به کاغذ دیواری هایی گفته می شود که انگار حالت کهنه دارند و مدت ها است که از تولیدشان می گذارد اما در واقع این کهنگی بیشتر حالت عتیقه دارد تا قدیمی. طرح های پتینه برای پشت تلویزیون گزینه بسیار پرکاربردی هستند و می توانند به فضاسازی در محیط و ایجاد دکوراسیونی با تِم اشیا و وسایل آنتیک کمک شایانی کنند. طرح های پتینه خاص و ویژه اند و شاید انتخاب همه نباشند. باید دقت کنید که انتخاب چنین نقش و الگویی از کاغذ دیواری کمی توأم با ریسک هم هست. علت چیست؟ چون باید بتوانید بخش های دیگر مکان را هم با آن هماهنگ کنید. برای مثال، به سراغ اشیا و وسایلی بروید که اگرچه نوین و جدیدند اما حسی نوستالژیک در خود دارند و ویژگی های استایلی مجلل را یادآور می شوند.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

قیمت کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی هم از محصولات نوین در بازار هستند. این کاغذ دیواری ها منعکس کننده طرحی با عمق و بُعد هستند و باعث می شوند که فضا بزرگ تر و بازتر جلوه کند. وجود چنین طرحی از کاغذ دیواری پشت تلویزیون، که نقطه ای شاخص از هر اتاق و مکان است، خطای بصری خوبی در فضا به وجود می آورد و می تواند آن را بزرگ تر نشان بدهد. در واقع، کارکرد کاغذ دیواری سه بعدی تاحد زیادی شبیه به آینه است.

همان طور که آینه ها می توانند، محیط را دارای عمق و ابعادی جدید با خطای بصری کنند، کاغذدیواری های سه بعدی هم چنین روندی را پیش می گیرند. انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های متنوع از طبیعت، کهکشان، خطوط و اشکال هندسی و تصاویر گوناگون وجود دارد. بنا به سلیقه و تِم دکوراسیون داخلی تان می توانید از آنها بهره مند شوید. باید ببینید که به چه نوع فضاسازی در محیط نیاز دارید و از چه ایده و طرحی خوشتان می آید.

دیوار پشت تلویزیون یکی از نقاط مهم فضای شما به شمار می رود و اگر برای تزئین آن از آیتم اشتباهی استفاده کنید، دیگر هرچقدر هم که تلاش کنید، نتیجه دلخواه خود را از دکوراسیون نخواهید گرفت. کاغذ دیواری ساده رنگی بهترین آیتمی است که برای تزئین این دیوار می توانید از آن استفاده کنید؛ چرا که نه بی روحی رنگ سفید را دارد و نه با طرح های شلوغ، چشم بیننده را آزرده می کند.

قیمت کاغذ دیواری پشت تلویزیون چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت کاغذ دیواری، عوامل مختلفی مثل جنس و متراژ آن تعیین کننده هستند. در والینو قیمت کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون با طرح های دیگر تفاوتی نداشته و از حدود 180 هزارتومان به ازاء هر مترمربع شروع می شود. کیفیت کاغذ دیواری های والینو بسیار بالا بوده و با توجه به کیفیت، قیمت آن بسیار مناسب و به صرفه است.

سخن پایانی

برای تهیه بهترین کاغذ دیواری باید به مراجع و فروشگاه هایی بروید که کیفیت و تنوع را با هم در نظر می گیرند. با مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری والینو می توانید بهترین کیفیت و تنوع کم نظیر انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری ساده، داماسک، پتینه، پشت تلویزیون و کاغذ دیواری سه بعدی را مشاهده و خریداری کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z1o71lBT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه