دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با رویکرد مسئولیت پذیری و مشتری مداری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با حضور ۱۰۰ برند مشتری مدار و به همت وزارت صنعت و معدن و تجارت و با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسئولیت پذیر هر ساله برگزار می شود. در جریان این اجلاس از بیمه دات کام با نام ثبتی کارگزاری بیمه مستقیم بر خط آریا پرداز رایکا از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سپاس، تقدیر شد. مهندس سهیل صدیقی مدیر ارتباطات بازاریابی هلدینگ سپاس و بیمه دات کام، تندیس ویژه این مراسم را دریافت نمود.
بیمه دات کام با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود برای رفاه حال مشتریان امکان پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته را فراهم کرده است. علاوه بر این امکان برخورداری از مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید بیمه یکی دیگر از دلایل رضایتمندی مشتریان این کارگزاری است. حمایت از مشتریان و خرید آگاهانه آن ها یکی از اهداف بیمه دات کام برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.
توجه به دغدغه های مشتریان یکی از اصول مهم در بازاریابی است و شرکت ها و برندهایی که می خواهند به موفقیت برسند باید به این موضوع توجه نمایند. مشتری مداری در بازاریابی و کسب و کارها به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می آید. مشتری مداری یکی از اصول اصلی در فرهنگ سازمانی است و هدف آن ارزش گذاری به مشتریان است. سازمان ها باید ارتباط با مشتری را به گونه ای مدیریت کنند تا رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد و بیمه دات کام در این زمینه عملکرد رضایت بخشی داشته است.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف تجلیل از فرهنگ مشتری مداری و کمک به افزایش رضایتمندی مشتریان هر ساله برگزار می شود. دریافت تندیس ویژه دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان توسط بیمه دات کام نشان دهنده این است که منافع مشتریان و مخاطبان بیمه دات کام برای این برند اهمیت زیادی دارد.