دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دریافت تندیس و لوح ویژه مراسم توسط مدیر ارتباطات بازاریابی هلدینگ سپاس و بیمه دات کام

 

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، با رویکرد مسئولیت پذیری و مشتری مداری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با حضور ۱۰۰ برند مشتری مدار و به همت وزارت صنعت و معدن و تجارت و با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسئولیت پذیر هر ساله برگزار می شود. در جریان این اجلاس از بیمه دات کام با نام ثبتی کارگزاری بیمه مستقیم بر خط آریا پرداز رایکا از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سپاس، تقدیر شد. مهندس سهیل صدیقی مدیر ارتباطات بازاریابی هلدینگ سپاس و بیمه دات کام، تندیس ویژه این مراسم را دریافت نمود.

بیمه دات کام و پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته

دریافت تندیس و لوح تقدیر اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط بیمه دات کام

بیمه دات کام با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود برای رفاه حال مشتریان امکان پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته را فراهم کرده است. علاوه بر این امکان برخورداری از مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید بیمه یکی دیگر از دلایل رضایتمندی مشتریان این کارگزاری است. حمایت از مشتریان و خرید آگاهانه آن ها یکی از اهداف بیمه دات کام برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.

توجه به دغدغه های مشتریان یکی از اصول مهم در بازاریابی است و شرکت ها و برندهایی که می خواهند به موفقیت برسند باید به این موضوع توجه نمایند. مشتری مداری در بازاریابی و کسب و کارها به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می آید. مشتری مداری یکی از اصول اصلی در فرهنگ سازمانی است و هدف آن ارزش گذاری به مشتریان است. سازمان ها باید ارتباط با مشتری را به گونه ای مدیریت کنند تا رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد و بیمه دات کام در این زمینه عملکرد رضایت بخشی داشته است.

 

دریافت تندیس و لوح تقدیر اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط بیمه دات کام

 

لوح سپاس جهت تقدیر از دکتر بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام

 

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف تجلیل از فرهنگ مشتری مداری و کمک به افزایش رضایتمندی مشتریان هر ساله برگزار می شود. دریافت تندیس ویژه دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان توسط بیمه دات کام نشان دهنده این است که منافع مشتریان و مخاطبان بیمه دات کام برای این برند اهمیت زیادی دارد.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V5raFmQk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه