دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو در سال 1402 یک روند کاهشی را طی کرده است. با این وجود طبق گزارش کارشناسان، قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر شده است. افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می شود که می تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

قیمت خودرو امروز نزولی گزارش می شود. البته اکثریت بازار، میل به تغییر نداشته و در ثبات کامل قرار دارند؛ اما برخی دیگر از خودروها، افت قیمت را تجربه می کنند.

قیمت خودروهای مونتاژی در هفته آخر مهرماه کاهش یافت

نرخ دلار در بازار آزاد، امروز نیز با کاهش جزئی به محدوده 50 هزار تومان نزدیک شد و همین امر می تواند تنها دلیل افت قیمت در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی باشد. البته جدی شدن روند واردات خودرو و بارگزاری مشخصات خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، می تواند یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی بازار خودروهای داخلی و مونتاژی باشد.

قیمت خودروهای مونتاژی نیز با پیروی از داخلی های بازار افت ناچیزی دارد.

بسترن B30 با مدل 1400 یکی از سدان های توقف تولید خورده بهمن موتور بوده که از هفته گذشته با نرخ 960 میلیون تومان خرید و فروش می شود و تغییری ندارد.

هایما S5 دنده اتوماتیک یکی از معدود کراس اوورهای مونتاژی بازار است که افت قیمتی درحد جزئی دارد. این خودرو با حدود 10 میلیون تومان کاهش به نرخ یک میلیارد و 220 میلیون تومان رسیده است.

فردا T5 محصول مونتاژی فردا موتورز محسوب می شود که سرانجام پس از هفته ها ثبات قیمتی، در روز گذشته توانست 10 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کنده. اما امروز تغییری نداشته و با قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان خرید و فروش شود.

فونیکس تیگو 7 پرو یکی دیگر از معدود خودروهای مونتاژی بازار بوده که افت قیمت اندکی دارد. این کراس اوور گران قیمت مدیران خودرو تنها حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی دارد و روی کانال یک میلیارد و 630 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f6Skuhyp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه