دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس

طراحی فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس

با توجه به اینکه روزانه استقبال مردم از خریدهای اینترنتی بیشتر می شود، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد تبدیل شده است؛ اما راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی اصلا کار ساده ای نیست و همه افراد دانش و مهارت لازم برای این کار را ندارند. به همین خاطر، به دنبال راهکاری مناسب و کارآمد هستند تا بتوانند فروشگاه پربازدهی داشته باشند.

در همین راستا، وردپرس افزونه ووکامرس را در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند به راحتی و با سرعت بیشتری وب سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنند. ووکامرس افزونه ای قدرتمند است که به خاطر امکانات پیشرفته اش در میان کاربران محبوب شده است.

در ادامه تصمیم داریم هر آنچه برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس نیاز دارید را به شما آموزش دهیم.

ضرورت داشتن سایت فروشگاهی و انلاین شدن کسب و کارها

رشد روزافزون تکنولوژی در سال های اخیر باعث شده تا تنها با یک کلیک بتوانیم به اطلاعات و محتوای دلخواه خود دسترسی پیدا کنیم. به همین خاطر، فضای مناسبی برای مدیران کسب وکار و فروشندگان فراهم شده تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند. در نتیجه اگر کسب و کاری دارید که هنوز در فضای آنلاین فعالیت ندارد، باید بدانید که فرصت مهمی را از دست داده اید.

در واقع فروشگاه اینترنتی حرفه ای موقعیتی را برای مشتریان فراهم می کند تا فارغ از محدودیت های جغرافیایی، بتوانند در هر زمان که بخواهند به محصولات شما دسترسی داشته باشند و سریع تر به کسب و کاری که دارید اعتماد پیدا کنند. به این ترتیب، با طراحی فروشگاه اینترنتی هم می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و هم در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی، هزینه کمتری را برای راه اندازی و حفظ کسب و کارتان بپردازید.

استفاده از قالب های فروشگاهی وردپرس و مزایای آن

طراحی یک فروشگاه اینترنتی، اولین قدم برای فروش در فضای آنلاین است، اما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی پرسود، تنها راه اندازی آن کافی نیست. به همین خاطر مهم است که از یک قالب حرفه ای برای این کار استفاده کنید. خوشبختانه وردپرس قالب های فروشگاهی متنوعی را برای استفاده کاربران ارائه کرده که رابط کاربری جذاب و ساده ای دارند. در نتیجه به کمک آن ها می توانید جذابیت بصری وبسایت خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری را به بازدید ترغیب کنید.

 

استفاده از قالب های فروشگاهی وردپرس مزایای ارزشمند دیگری نیز دارد؛ از جمله:

  • افزایش سرعت بارگذاری محصولات
  • کاهش هزینه های مربوط به راه اندازی و نگهداری از وبسایت
  • در اختیار داشتن یک محیط کاربری انعطاف پذیر، برای طراحی یک وبسایت شخصی سازی شده
  • طراحی متناسب با الگوریتم های موتورهای جستجو (SEO Friendly)
  • پشتیبانی از امکانات اضافی مانند فرم های تماس، ایجاد گالری و اسلایدرها
  • به روزرسانی منظم قالب ها و بهبود ایرادات قبلی
  • طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) برای نمایش بهینه در همه دستگاه ها

امکانات افزونه های ووکامرس

استفاده از افزونه های ووکامرس برای امکانات بیشتر

این افزونه یکی از قابلیت های ویژه وردپرس است که با هدف کاهش هزینه های لازم برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای راه اندازی شد. افزونه ووکامرس امکانات متنوع و کارآمدی را در اختیار کاربران وردپرس قرار می دهد؛ از جمله:

  • ایجاد گزینه های پرداخت متنوع
  • مدیریت سریع و راحت محصولات، پرداخت ها و تخفیفات
  • امکان اضافه کردن توضیح به هر محصول
  • تنظیم هزینه ارسال با توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری
  • نمایش وضعیت موجودی محصولات برای مشتریان
  • ارائه گزارش های جامع برای تحلیل وضعیت فروش، سود و …
  • اضافه کردن فیلتر برای جستجوی پیشرفته محصولات
  • پشتیبانی از سوالات مشتریان از طریق چت آنلاین و پاسخگویی به نظرات آن ها
  • بهینه سازی کمپین های بازاریابی
  • افزایش امنیت وب سایت از طریق پشتیبان گیری از داده ها (پشتیبانی از گواهی SSL)
  • بهینه سازی وب سایت برای کاربران موبایل و تبلت
  • پشتیبانی از طرح ها و قالب های آماده
  • امکان مدیریت و پیگیری سفارشات مشتریان
  • سازگاری با انواع افزونه های وردپرس
  • رابط کاربری آسان

 

با در نظر گرفتن مزایای افزونه ووکامرس، می توان آن را یک فروشگاه ساز قدرتمند دانست که برای طراحی فروشگاه اینترنتی، یک گزینه ایده آل به حساب می آید. در ادامه قصد داریم مرجعی مطمئن را به شما معرفی کنیم که در خرید انواع قالب فروشگاهی و افزونه ووکامرس می تواند به شما کمک کند.

خرید قالب فروشگاهی و افزونه ووکامرس از ژاکت

برای اینکه بتوانید در راه اندازی و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای موفق شوید، اولین گام انتخاب یک پلتفرم معتبر مانند وردپرس است و مرحله بعدی، نوبت به خرید قالب فروشگاهی و افزونه ووکامرس می رسد؛ اما مهم است که این ابزارها را از چه وب سایتی تهیه می کنید، زیرا قالب های وردپرس تنوع بسیار بالایی دارند و بسته به نیاز شما و نوع کسب و کاری که دارید، باید مناسب ترین قالب را انتخاب کنید. به علاوه اینکه باید فروشگاه موردنظر از پشتیبانی فنی خوبی برخوردار باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، بتوانید از راهنمایی های متخصصان کمک بگیرید.

وب سایت های مختلفی در زمینه فروش قالب های فروشگاهی وردپرس فعالیت دارند که یکی از معتبرترین آن ها، وب سایت ژاکت است. به طوری که انواع قالب فروشگاهی ژاکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و منطبق با الگوریتم موتورهای جستجو طراحی شده اند. همچنین این قالب ها روی همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شوند و دیگر لازم نیست نگران تجربه کاربری آن دسته از مشتریانی باشید که با موبایل از فروشگاه اینترنتی شما بازدید می کنند.

افزون بر این موارد، مجموعه ژاکت پشتیبانی قدرتمندی دارد و قالب های فروشگاهی وردپرس را با مناسب ترین هزینه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بنابراین اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنید و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به سود بالایی دست پیدا کنید، قالب فروشگاهی ژاکت می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/e1JU5DPk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه