دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو های داخلی در بازار امروز خودرو با ثبات نسبی همراه بودند و در مواردی نیز شاهد افت قیمت بودیم، اما قیمت خودروهای مونتاژی همزمان با بازشدن سامانه یکپارچه خودرو کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایمنا، قیمت خودرو در بازار امروز روندی کاهشی داشتند و در بازار نسبتاً آرامی را تجربه کردیم، به طوری که برخی از محصولات تولید داخل بر خلاف روز گذشته افت قیمت را تجربه کردند و قیمت بیشتر نمونه ها در بازار آزاد تغییری نداشت.

کاهش قیمت خودروهای مونتاژی همزمان با باز شدن سامانه یکپارچه خودرو

همچنین خودروهای مونتاژی روند متفاوتی را امروز در پیش گرفتند و شاهد افت قیمت به ویژه در سبد محصولات گروه بهمن بودیم و می توان باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را علت ثبات و افت قیمت در بازار امروز دانست؛ از آنجایی که مهلت ثبت نام در این سامانه تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت به نظر می رسد شاهد افزایش قیمت زیادی در بازار خودرو نباشیم.

درواقع ادامه روند ثبات در بازار خودرو به تغییر قیمت دلار در روزهای آینده نیز بستگی دارد که اثرش بر بازار خودرو قابل چشم پوشی نیست.

خودرو فیدلیتی ۵ نفره امروز بیشترین افت قیمت را در بین خودروهای مونتاژی به ثبت رساند و با ۲۴ میلیون تومان ریزش به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید. کراس اوور دیگنیتی پرایم نیز در جایگاه بعدی بیشترین کاهش قیمت روزانه قرار داشت و با ۱۵ میلیون تومان افت به یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان نزدیک شد.

قیمت جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودروی چینی پرفروش نسبت به تیرماه ۳۰۰ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت کی ام سی J۷ در مدت گفته شده ۳۳۰ میلیون تومان ارزان شده است و حالا یک میلیاردو۴۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت لاماری ایما نیز در مدت گفته شده ۲۸۰ میلیون تومان ارزان شده است. 

جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک ۱۴۰۲کرمان موتور صفر  ۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱/مدیران خودرو صفر ۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ ۲۰۲۳/وارداتی صفر ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
چری آریزو ۵T IE ۱۴۰۲/مدیران خودرو صفر ۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تیگارد X۳۵ ۱۴۰۲ صفر ۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱۴۰۲/ بهمن موتور صفر ۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند ۲.۸ لیتر ۱۴۰۲ صفر ۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم ۱۴۰۲/مدیران خودرو

صفر

۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱/مدیران خودرو صفر  ۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم هفت نفره ۱۴۰۲/ بهمن موتور

صفر

۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J۷ ۱۴۰۲/کرمان موتور صفر ۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لیفان X۷۰ ۱۴۰۱ صفر ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/28D6u9tp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه