سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کالاف دیوتی موبایل، یک بازی موبایلی است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. در این بازی، گیمرها با توجه به ریجن اکانت خود، آفر و آیتم های متفاوتی دریافت می کنند. انتخاب یک ریجن مناسب، اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورت نیاز به خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل، می توانند اسکین ها و بتل پس را با قیمت بسیار پایین و مناسبی تهیه کنند.

خرید سی پی قانونی از آی گیم با رسید گوگل

 

 به عنوان مثال، کاربرانی که در ریجن هند هستند، می توانند بتل پس ها را با مقدار سی پی(cp) کمتری خریداری کنند یا گردونه ها را با قیمت ارزان تری خریداری کنند. این امکانات، توسط شرکت اکتیویژن صرفا برای برخی از ریجن های خاص در نظر گرفته شده است، اما کاربران ایرانی نیز می توانند با تغییر ریجن اکانت خود به ریجن هند، از این امکانات بهره مند شوند. در این مقاله، به بررسی ریجن های بازی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم.

ریجن های بازی کالاف دیوتی

ریجن کالاف دیوتی به منطقه ای گفته می شود که اکانت بازی کالاف در آن ساخته شده است. ریجن های معروف بازی کالاف دیوتی عبارت اند از: هند، اروپا، آمریکا و ایران (آسیا).

توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی، قیمت آیتم های موجود در فروشگاه بازی را با توجه به شرایط اقتصادی هر ریجن تعیین کرده اند. به همین دلیل، قیمت آیتم های موجود در فروشگاه بازی کالاف در هند بسیار پایین تر از قیمت آیتم های موجود در فروشگاه بازی در اروپا و آمریکا است.

این تفاوت قیمت، باعث شده است که برخی از بازیکنان، ریجن اکانت خود را به هند تغییر دهند تا بتوانند آیتم های مورد نظر خود را با قیمت کمتری خریداری کنند. در ریجن های آمریکا و اروپا، بازیکنان حرفه ای بیشتری وجود دارند. به همین دلیل، بازیکنانی که به چالش کشیده شدن علاقه دارند، ترجیح می دهند در این ریجن ها بازی کنند.

گران ترین و ارزا ن ترین ریجن برای کالاف دیوتی موبایل کجاست؟

بهترین ریجن برای کالاف دیوتی موبایل، ریجنی است که قیمت آیتم های درون بازی در آن پایین تر باشد. در حال حاضر، ریجن هند، بهترین ریجن برای کالاف دیوتی موبایل است.

خرید آسان اکانت کالاف ریجن هند از سایت آی گیم

 

 قیمت آیتم های درون بازی در این ریجن معمولاً 20 تا 30 درصد کمتر از ریجن های اروپا، آمریکا و ایران است. علاوه بر قیمت، ریجن هند نیز برای کاربران ایرانی گزینه مناسبی است. ریجن های گران قیمت کالاف دیوتی موبایل عبارتند از:اروپا و آمریکا.

چگونه ریجن اکانت کالاف خود را پیدا کنید؟

برای تشخیص ریجن اکانت کالاف دیوتی موبایل، می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • بازی کالاف دیوتی موبایل را باز کنید.
  • به بخش فروشگاه (Store) بازی بروید.
  • روی گزینه Battle Pass کلیک کنید.
  • روی گزینه Buy Premium Pass کلیک کنید.

مقدار سی پی مورد نیاز برای خرید بتل پس را مشاهده کنید. با توجه به مقدار سی پی مورد نیاز برای خرید بتل پس، می توانید ریجن اکانت خود را تشخیص دهید:

  • اگر تعداد سی پی مورد نیاز 260 باشد، ریجن اکانت کالاف شما هند است.
  • اگر تعداد سی پی مورد نیاز 360 باشد، ریجن اکانت کالاف شما ایران است.
  • اگر تعداد سی پی مورد نیاز 500 و 550 باشد، ریجن اکانت کالاف شما آمریکا و اروپا است.

گردونه های کالاف دیوتی موبایل: همه چیزهایی که باید بدانید

در بازی کالاف دیوتی موبایل، دو نوع گردونه وجود دارد:

  • گردونه گان لجند(معمولی): در این نوع گردونه، یک اسلحه لجند به عنوان جایزه اصلی قرار دارد. علاوه بر آن، آیتمهای دیگری مانند ایموت، شخصیت، چتر نجات، قاب عکس، و ... نیز در این گردونه وجود دارد. سی پی مورد نیاز برای گردونه گان لجند برای هر ریجن:
  • ریجن ایران: 8675 سی پی
  • ریجن هند: 4950 سی پی
  • ریجن اروپا و آمریکا: 12630 سی پی
  • گردونه گان متیک و کاراکتر لجند: در این نوع گردونه، یک اسلحه متیک یا یک کاراکتر لجند به عنوان جایزه اصلی قرار دارد. علاوه بر آن، آیتمهای دیگری مانند ایموت، شخصیت، چتر نجات، جعبه ها، و ... نیز در این گردونه وجود دارد. سی پی مورد نیاز برای گردونه گان متیک و لجند هر ریجن:

دستیابی به آیتم های گردونه با خرید سی پی ارزان آی گیم

 

  • ریجن ایران: 5810 cp کالاف
  • ریجن هند: 5810 cp کالاف
  • ریجن اروپا و آمریکا: 14730 cp کالاف

از کدام سایت سی پی ارزان و اکانت ریجن هند با رسید گوگل بخرم؟

سایت اینماد دار آی گیم، یکی از معتبرترین سایت های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل همراه با پشتیبانی تلفنی و آنلاین است. این سایت با ارائه ی سی پی کالاف با تضمین کمترین قیمت و تحویل سریع، امکان خرید پرک ها، اسلحه ها، گردونه، شخصیت ها، اسکین های مختلف و اسکین گوست را برای گیمرهای کالاف فراهم کرده است. در ضمن یکی از خدمات مهم سایت آی گیم، ساخت اکانت ریجن هند در عرض 30 دقیقه با ارزان ترین قیمت ممکن است، پس اگر قصد خرید اکانت کالاف ریجن هند دارید می توانید به سایت آی گیم مراجعه کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از آی گیم + واریز سریع

سایت آی گیم با چندین سال سابقه در زمینه خرید درون بازی، امکان خرید سی پی با دو روش، خرید با اطلاعات اکانت کالاف دیوتی و خرید سی پی با آیدی برای بازیکنان فراهم کرده است. این سایت بسته های متنوعی از سی پی، آیتم و آفرهای کالاف دیوتی با روش واریز قانونی و رسید خرید گوگل ارائه می دهد تا گیمرها بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل، مشتریان می توانند از پشتیبانی تلفنی و آنلاین آی گیم کمک بگیرند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/obW7GLN6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
من چجوری سی پی خرید کنم :
8 ماه پیش
چجوری خرید کنیم
سلام ایلیا حیدری :
8 ماه پیش
گوشی دست پسرم هست ومیخوادسی پی بخره من بلد نیستم لطف کنیدراهنمایی گنید
علی :
8 ماه پیش
علی
رظا :
4 ماه پیش
من چطوری سی پی خرید کنم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه