شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین فناوری های شناخته شده برای از بین بردن دائمی فولیکول های موهای زائد بدن است. البته کاربرد این دستگاه فقط به رفع موهای زائد محدود نمی شود؛ الکساندرایت در مدل های مختلف برای جوانسازی، رفع چین و چروک، از بین بردن پگمنت ها و درمان ضایعات پوستی کاربرد دارد. الکساندریت در چند مدل موجود است که هر یک کاربردها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در این مطلب به معرفی سه دستگاه الکساندریت می پردازیم. این دستگاه ها بهترین مدل های شناخته شده با اثربخشی بالا برای رفع زائده های پوستی به شمار می روند. برای آشنایی با انواع دستگاه لیزر الکساندرایت مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

دستگاه لیزر الکس اکسنتو (Single Accento)؛ یکی از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

اولین مدل از میان انواع دستگاه لیزر الکساندرایت، لیزر الکس اکسنتو نام دارد. این دستگاه به تکنولوژی لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر مجهز است که توسط شرکت بایسون در کره جنوبی تولید و به بازار عرضه شده است. با خرید لیزر الکساندرایت امکان استفاده از مزیت های متعددی وجود دارد که در ادامه متن به معرفی ویژگی های منحصربه فرد و مزایای این دستگاه می پردازیم.

قدرت بالای دستگاه لیزر اکسنتو؛ یک ویژگی استثنایی برای درمان موهای زائد

یکی از اصلی ترین ویژگی های لیزر اکسنتو قدرت بالا در درمان موهای زائد به شمار می رود. این وسیله با استفاده از تکنولوژی الکساندرایت توان و قدرت بالایی برای رفع فولیکول های موی زائد دارد. توان دستگاه اکسنتو ۶۰۰ ژول بر سانتی متر مربع محاسبه شده است. ازاین رو با خرید دستگاه لیزر موهای زائد از داشتن دستگاهی با اثربخشی بسیار بالا در درمان موهای زائد مطمئن خواهید شد.

مجهز به سیستم خودکار با حداکثر اثربخشی؛ یکی از ویژگی های لیزر الکس اکسنتو

لیزر الکس اکسنتو مجهز به یک سیستم تنظیم خودکار هوشمند (Auto Calibration) است. این دستگاه با استفاده از این فناوری حداکثر میزان اثربخشی و درمان را ایجاد می کند. کار با این لیزر همانند جلسات درمانی با لیزر دایود بدون عوارض انجام می شود؛ بنابراین انتخابی هوشمندانه برای رفع نیاز مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی به شمار می رود.

بالاترین قدرت خنک کنندگی؛ فناوری برای جلوگیری از سوختگی پوست

دستگاه لیزر اکسنتو از دو سیستم خنک کننده موثر برای جلوگیری از سوختگی پوست استفاده می کند. این موضوع موجب اثربخشی بسیار بالا، محافظت از سطح پوست، جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی و کاهش درد شده است. تغییر و تنظیم دقیق زمان اسپری خنک کننده قبل و بعد از لیزر، باعث پایین آوردن ریسک عوارض جانبی خواهد شد.

درمان موثر با افزایش سرعت؛ ویژگی مهم در انواع لیزر الکساندرایت

دستگاه الکس اکسنتو یکی از موثرترین راهکارهای درمانی را برای کارهای زیبایی پوستی دارد. این دستگاه امکان تنظیم پهنای پالس از 0.2 میلی ثانیه تا 350 میلی ثانیه را ایجاد می کند. ازاین رو امکان حذف موثرتر و سریع تر موهای زائد را دارد. چراکه استفاده از این قابلیت امکان دسترسی به لایه های عمیق تر پوست و از بین بردن ریشه مو زائد را در اختیار درمانگر می گذارد.

لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار (Excel HR)؛ دومین دستگاه کاربردی الکساندریت

دستگاه لیزر الکس اندیگ اچ آر یکی از برترین دسنگاه های رفع موهای زائد به شمار می رود که در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد دارد. در لیزر الکس اندیگ از دو تکنولوژی الکساندرایت و اندیگ استفاده شده است؛ ازاین رو اندیکاسیون های متعدد و متنوعی برای آن در نظر گرفته می شود. در ادامه این دو فناوری لیزر اندیگ و الکساندرایت را معرفی خواهیم کرد.

لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار

لیزر اندیگ؛ یکی از فناوری های به کار رفته در الکس اندیگ HR

در فناوری اندیگ برخلاف سیستم های موجود، نه تنها همه پالس ها یک انرژی واحد دارند، بلکه در یک طول مشخص از پالس انرژی کاهش نخواهد یافت. این تکنیک در کنار توان و سرعت بالا، امکان دستیابی به بهترین اثر ممکن را فراهم کرده است.

الکساندریت؛ فناوری برای دستیابی به اثربخشی بالا در درمان

الکساندریت طول موج 755 nm و توان بالای 53 ژول در کنار Spot Size بزرگ دستگاه ایجاد می کند. به این ترتیب دستگاه لیزر الکس اندیگ اچ آر با سرعت بالا باعث ایجاد آثار درمانی رضایت بخش می شود.

با طیف گسترده کاربردهای دستگاه الکس اندیگ HR آشنا شوید

دستگاه لیزر الکس اندیگ HR به عنوان یک لیزر مربعی در دنیا شناخته می شود؛ این دستگاه امکان از بین بردن زائده های پوستی را به طور یکنواخت ایجاد می کند. علاوه بر این، با داشتن دستگاه خنک کننده از سوزش پوست در جلسات درمانی جلوگیری خواهد کرد. این دستگاه به عنوان یکی از انواع دستگاه الکساندرایت امکان درمان همه تایپ های پوستی را فراهم می کند؛ همچنین قدرت بالایی در شروع به کار دارد.

دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندیگ (Dual Accento)؛ سومین مدل از دستگاه های الکساندرایت

دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندیگ به دو تکنولوژی لیزر الکسانداریت با طول موج 755 نانومتر و لیزر اندیگ با طول موج 1064 نانومتر مجهز است. امکانات منحصربه فرد موجود روی دستگاه اکسنتو در کنار قیمت مناسب دستگاه های کره ای، این ابزار درمانی را به یکی از بهترین انتخاب ها برای کیلینیک های درمانی تیدیل کرده است. 

دستگاه لیزر الکس اکسنتو اندیگ

کارکرد لیزر الکساندرایت با منبع یاقوت

لیزر الکسانداریت با استفاده از یک کریستال شبیه به یاقوت به نام الکسانداریت کار می کند. الکساندرایت یا همان کریستال یاقوتی به عنوان منبع لیزر جامد استفاده می شود؛ به این ترتیب وظیفه ساطع کردن لیزر در طیف مادون قرمز با طول موج 755 نانومتر را دارد. با توجه به جذب بسیار بالا در ملانین برای درمان اندیکاسیون هایی مثل رفع موهای زائد و HyperPirmentation در تایپ های پوستی روشن (یک تا سه) استفاده می شود.

مجهز به دوربین بزرگ نمایی و فناوری درمان قارچ؛ دو ویژگی مهم دستگاه الکس اکسنتو اندیگ

دستگاه های الکس اکسنتو فقط برای درمان موهای زائد کاربرد ندارند؛ مدل الکس اکسنتو اندیگ به ویژه برای درمان قارچ های پوستی و ناخن نیز بسیار اثربخش هستند. به این ترتیب با خرید این مدل از لیزر الکساندرایت ابزاری با کارکردهای گسترده درمانی و زیبایی در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این، دستگاه الکس الکسنت اندیگ دوربین بزرگ کننده نیز دارد؛ بنابراین کارهای درمانی و زیبایی این وسیله با دقت بیشتری انجام می شود.

انواع دستگاه الکساندرایت را از سایت آفا بخرید

در این مطلب به بررسی انواع دستگاه لیزر الکساندرایت به همراه ویژگی ها، کاربردها و فناوری های درمانی هر یک پرداختیم. هر یک از دستگاه های الکساندرایت برای کارهای زیبایی و پوستی متفاوتی استفاده می شوند. ازاین رو مجموعه الکساندرایت یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای تجهیز کلینیک های درمانی به شمار می رود. اثربخشی و سرعت بالای سه دستگاه الکس اکسنتو، الکس اندیگ اکسل اچ آر و الکس اکسنتو اندیگ از مزیت های مهم این ابزارهای به شمار می روند. البته کاربرد انواع دستگاه لیزر الکساندرایت به این دو ویژگی ختم نمی شود. طیف گسترده ای از ویژگی و مزایا برای این مدل ها وجود دارد که در متن شرح دادیم.

استفاده از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت باعث بیشتر شدن تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی می شود. چراکه افراد اثربخشی و سرعت کار با این دستگاه را نسبت به تکنولوژی های موجود در بازار ارزیابی می کنند. ازاین رو با خرید هر یک از مدل های دستگاه الکساندرایت شانس کلینیک خود را برای جذب مراجعه کنندگان افزایش خواهید داد. سایت آفا عرضه کننده انواع دستگاه لیزر برای کارهای زیبایی و درمانی است که انواع دستگاه لیزر الکساندرایت نیز در لیست این ابزارها قرار می گیرند. برای خرید از آفا فقط کافی است تا آدرس afateb.com را جستجو کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6faaBJ8h
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه