یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروشگاه هارد رایان ارائه دهنده انواع هارداورجینال اینترنال،اکسترنال،هاردSSD،هاردلپ تاپ،مودم و روتر،سوئیچ ولوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ است.

از این فروشگاه می توانید بدون واسطه،به صورت حضوری وغیرحضوری تجهیزات موردنیازتان را با برندهای معتبر خریداری کنید.

در ادامه درباره ویژگی انواع هارد،مودم وسوئیچ توضیح می دهیم.

خرید هارد اکسترنال

هاردچیست؟

اغلب ما به طور روزانه اطلاعات وبرنامه های مختلفی رادرون لپ تاپ خود ذخیره ونصب می کنیم. این داده ها پس ازخاموش کردن سیستم،به صورت مغناطیسی بر روی هارد دیسک به همان شکلی که ذخیره شده،باقی می ماند.

هارد دیسک،قطعه ای مهم وکاربردی بوده که وظیفه آن،ضبط،نگهداری وذخیره سازی داده و اطلاعات است. این کالا،برای پشتیبان گیری ازهرنوع اطلاعات درون سیستمی نیز به کاربرده می شود.

در صورتی که هارد دیسک خراب شود،می توان داده های درون آنرا به هارد دیگری منتقل کرد. هارد انواع مختلفی دارد که پراستفاده ترین آنها،هارداکسترنال وهارداینترنال است. هرکدام از این هارددیسک­ ها کاربرد متفاوت و مزایای اختصاصی خود را دارند.

هارد اکسترنال و اینترنال توسط برندهای معتبری مانند سیگیت، ای­دیتا، وسترن دیجیتال، توشیبا، هیتاچی، سامسونگ و برندهای دیگر با حجم ذخیره سازی و حتی رنگ­بندی متنوع طراحی و تولید می­شوند.

معرفی انواع هارد اکسترنال موجود درفروشگاه هارد رایان

هارد اکسترنال وسیله ای برای ذخیره سازی داده ها،پشتیبان گیری ونگهداری ازفایل های شخصی است. این هارد جزء محبوب ترین وپراستفاده ترین هارد ها شناخته می شود.

هارد اکسترنال دارای ظرفیت یک الی 5 ترابایت است. برای خرید هارد اکسترنال به صورت حضوری وغیرحضوری با ظرفیت و رنگ مورد نظر،به فروشگاه هاردرایان مراجعه کنید .

این کالا دارای درگاه های ارتباطی زیر است:

  • USB
  • USB 2.0
  • USB 3.0
  • USB 3.1
  • USB 3.2
  • USB Type-C
  • USB Type-C 3.0
  • USB Type-C 3.1
  • USB Type-C 3.2
  • USB-B
  • USB 3.0 Micro B
  • Wi-Fi

هارد اکسترنال دارای ۲ نوع رومیزی و قابل حمل بوده و با روش های بی سیم،باسیم،بدون سیم و با سیم،LAN و دانگل USBبه سیستم متصل می شود.

از مزایای هارد اکسترنال به برخورداری از ظرفیت های متفاوت ، دوام مناسب ، استفاده وحمل آسان ، قابلیت جایگزین کردن ، ترکیب چند هارد ،سرعت مناسب،تهیه بک آپ به صورت چرخشی وقابلیت استفاده به صورت درایو داخلی می توان اشاره کرد.

مشخصات هارد اینترنال چیست؟

هارد اینترنال در داخل رایانه قراردارد و بزرگ ترین حافظه جانبی در کامپیوتر و لپ تاپ است. اغلب کامپیوترها دارای این هارد دیسک هستند و اکثر داده ها مانند سیستم عامل،فایل ها و برنامه ها بر روی آن ذخیره می شود.

لپ تاپ ها تنها دارای یک هارد داخلی هستند،اما بر روی کامپیوترها چند جایگاه برای قرار دادن چند هارد داخلی وجود دارد. تفاوت اصلی هارد اینترنال و اکسترنال در میزان ظرفیت ذخیره سازی آنها است.

مزایای هارد اینترنال عبارت اند از:

  • ظرفیت ذخیرهسازی بالا
  • دسترسی بسیار آسان به دادهها
  • سرعت بالا و بهره وری انرژی
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوام بالا
  • عدم آسیب­پذیری

از این هارد علاوه بر کامپیوترها ولپ تاپ ها،درسیستم ها و دستگاه های زیر استفاده می شود:

  • کنسول بازی
  • سرورهای تحت شبکه
  • دوربین مداربسته
  • دستگاههایDVRوNVR
  • سیستمهای شخصیALL IN ONE
  • سیستمهای اختصاصی گیمینگ و خانگی

برای خرید هارد اینترنال اصلی ظرفیت های ۱ الی ۱۸ ترابایت و رنگ­ دلخواه،به فروشگاه هارد رایان مراجعه کنید .

خرید هارد اینترنال

فروشگاه هارد رایان فروشنده انواع مودم

مودم از وسایل ضروری برای هرخانه،فروشگاه و به طورکلی،هر مکانی که به اینترنت پرسرعت نیازدارد. این دستگاه را در مدل های مختلف بی سیم و دارای سیم طراحی می کنند تا به­کارگیری آن راحت تر و مطابق با شیوه استفاده هر کاربر باشد.

فروشگاه هارد رایان انواع مودم و روتر پرسرعتADSL-VDSL))،مودم3G،4G،5Gوسوئیچ از برندهای معتبر را عرضه می کند.

انواع مودم و روتر با آنتن داخلی،آنتن خارجی و با سیم از برندهای مشهور و باکیفیتی مانند TP-LINK،D-LINK،NETERBIT و سایر برندهای درجه یک را می توان از این فروشگاه به صورت مطمئن تهیه کرد.

خرید انواع سوئیچ شبکه از فروشگاه هارد رایان

سوئیچ یک دستگاه سخت افزاری کوچک کاربردی و ضروری برای شرکت هایی است که قصد دارند یک شبکه کامیپوتری راه بیندازند . باخرید این دستگاه،می توان تعداد زیادی سیستم را به یکدیگر متصل کرد.

سوئیچ به صورت مطلوب و قابل توجهی از کاهش سرعت و ایجاد ترافیک هنگام جا به جایی داده­ها جلوگیری می کند. استفاده از سوئیچ باعث می شود سرعت انتقال داده ها در شبکه های محلی افزایش پیدا کند.

قابلیت کنترل کردن میزان استفاده از شبکه ،مزیت قابل توجه دیگر این دستگاه محسوب می­شود. به طورکلی ، سوئیچ دستگاهی برای مدیریت داده ها است تا میزان ترافیک درشبکه کاهش یافته یا اصلا ایجاد نشود.

دستگاه سوئیچ از نظر میزان سرعت، قابلیت ها و تعداد پورت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. با مراجعه به فروشگاه هارد رایان می توانید محصول مورد نظرخود را با اطمینان از اصالت آن خریداری کنید.

چرا از فروشگاه هارد رایان خریدکنیم؟

خریداری تجهیزات شبکه اصل و باکیفیت که استاندارد بوده و هیچ گونه عیب و نقصی نداشته باشد از دغدغه های مهم کاربران و خریداران است ، زیرا این لوازم با قطعات تقلبی و دوام پایین در بازار موجود هستند و تشخیص آنها از جنس اصل،امکان پذیر نیست.

انتخاب یک شرکت فروشنده مطمئن برای خریداری تجهیزات ولوازم شبکه،درحفظ سرمایه و پیشرفت کار افراد نقش مهمی دارد. دستگاه ­های منتخب خود را می­توانید از این شرکت به­صورت عمده و غیر عمده تهیه کنید.

فروشگاه هارد رایان، فروشنده دسته اول تجهیزات شبکه،تجهیزات ذخیره سازی و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ از برند های معتبر است که اصالت محصولات خود راتضمین می­کند.

دستگاه ها و لوازم ارائه شده در این فروشگاه،درجه یک بوده و دارای گارانتی هستند. محصولات برند های معتبر را به راحتی و بدون واسطه می توانید از فروشگاه اینترنتی هارد رایان خریداری کنید.

یکی از قابلیت های این فروشگاه ،برخورداری از پشتیانی آنلاین به صورت ۲۴ ساعته در تمام هفته است که شما را برای خرید کالای مد نظر و متناسب با نیازتان راهنمایی می کند.

از سراسر ایران می توانید محصول درخواستی خود را با استفاده از مشورت های پشتیبانان خریداری کرده و در مکان مورد نظرخود تحویل بگیرید. از طریق واتساپ، کانال تلگرام،اینستاگرام وایمیل نیز می توانید با فروشگاه هارد رایان در ارتباط باشید.

جمع بندی

فروشگاه هاردرایان ،فروشنده حضوری و اینترنتی دسته اول و بدون واسطه تجهیزات شبکه و لوازم جانبی آن است. این دستگاه ­ها توسط برندهای مشهور و معتبری در مدل­های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

برای خرید دستگاه های هارد دیسک اکسترنال و اینترنال،مودم و روتر،سوئیچ و فلش مموری و سایر مدل های هارد دیسک از برند های معتبر می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و از طریق مشورت با پشتیبانان ، مناسب ترین کالا را تهیه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L250QT5s
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه