جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کانکس نگهبانی یکی از پر کاربردترین محصولات صنعت کانکس سازی است، سازه پیش ساخته ای که در کارگاه تولید و به محل منتقل میشود و علاوه بر داشتن تمامی امکانات و راحتی یک سازه سنتی، مزیت هایی چون ساخت سریع و قابلیت جابجایی را نیز دارد. در اینجا شما می توانید با انواع کانکس های نگهبانی و یکی از تولید کنندگان قدیمی آن آشنا شوید.

کانکس نگهبانی چیست؟

کانکس نگهبانی یک سازه پیش ساخته است که به منظور استقرار نگهبان استفاده می شود. این کانکس ها در ابعاد های متفاوتی و بر اساس نیاز طراحی ساخته می شوند. این سازه ها به نام های دیگری همچون کیوسک نگهبانی ، اتاقک نگهبانی و یا کیوسک حراست نیز شناخته می شوند. این کانکس ها را می توان در طرح های مختلفی و با متریال های متفاوتی ساخت.

کانکس نگهبانی

مشخصات فنی کانکس نگهبانی

همانطور که در بالا اشاره کردیم کانکس های نگهبانی را می توان در بر اساس نیاز مشتریان با مشخصات فنی و متریال های متفاوتی ساخت. در صورتی که شما نیاز به یک کانکس محکم تر داشته باشید که بخواهید به دفعات زیاد آن را جابجا کنید نیاز به یک متریال محکمی دارید تا عمر بالای کانکس را تضمین کند. بر همین اساس در اسخت می توان این کانکس ها را به دو دسته سنگین و سبک دسته بندی کرد.

مشخصات فنی کانکس نگهبانی سنگین

در ساخت کانکس های سنگین نگهبانی برای شاسی از تیر آهن نمره 16 سنگین استفاده می شود که به صورت دور کلاف است. پروفیل استفاده شده برای ساخت استراکچر، پروفیل آهنی 40 میلیمتری با ضخامت 2 میلیمتر است که با ضد زنگ به صورت کامل پوشیده می شود. این مساله باعث جلوگیری از زنگ زدگی در بلند مدت می شود. برای دیواره های خارجی از ورق های گالوانیزه ای استفاده می شود که هر دو طرف آن دارای رنگ الکترواستاتیک می باشد. ضخامت ورق ها 50% میلیمتر است.

دیوارپوش داخلی کانکس پی وی سی روکش دار است که در برابر آب مقاوم می باشد. عایق بندی با استفاده از ورق های پلی استایرن 4 سانتی متری انجام شده و به صورت کامل درزگیری میشود. درب و پنجره استفاده شده آلومینومی از پیش رنگ شده می باشد. کف کانکس با استفاده از نوع تخته با کفپوش طرح داری است که قابلیت شستشو دارد.

مشخصات فنی کانکس نگهبانی سبک

کانکس های سبک نگهبانی برای صرفه جویی در هزینه ساخت و قیمت تمام شده طراحی می شوند. با اینحال این کانکس ها دارای استانداردهای لازم بوده و عمر بالایی را نیز دارند. شاسی کانکس نگهبانی سبک با استفاده از تیر آهن نمره 14 ساخته می شود. پروفیل استفاده شده برای استراکچر، 40 میلیمتری با ضخامت 1 میلیمتر است که با ضد زنگ به صورت کامل پوشیده می شود. ورق گالوانیزه استفاده شده برای دیواره بیرونی گالوانیزه 30% با رنگ الکترو استاتیک است.

شرکت کانکس سازی دپوماشین

ما در اینجا قصد داریم تا قبل از بررسی انواع کانکس نگهبانی، یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده کانکس در ایران را معرفی کنیم. شرکت کانکس سازی دپوماشین بی شک قدیمیترین تولید کننده کانکس به صورت صنعتی در ایران است که قدمتی بالای 60 سال دارد. این شرکت با تکیه بر نیروی متخصص و تجربه بالا و همچنین امکانات کارگاهی به روز، محصولات استاندارد و دارای گارانتی را تولید می کند. یکی دیگر از مزیت های این شرکت فروش اقساطی کانکس است، به طوریکه مشتریان می توانند طبق شرایط بانکی محصول خود را خریداری نموده و مبلغ آن را تا اقساط 24 ماهه پرداخت کنند.

انواع کانکس نگهبانی دپوماشین

کانکس های تولیدی این شرکت در دو دسته سبک و سنگین تولید می شوند که در بالا اشاره شد. با اینحال برای تنوع بخشی، محصولاتی با طراحی ها و نماهای متفاوت بیرونی و داخلی تولید می شود. برخی از این محصولات شرکت دپوماشین در ادامه لیست میشود.

کانکس نگهبانی ارزان و ساده

در برخی مواقع کانکس نگهبانی برای کاربری های کوتاه مدت و موقت می باشد. مثلا برای پروژه ساختمانی که طبیعتا بعد از یک مدت نیازی به این کانکس در محل ساخت و ساز نیست. در چنین مواقعی ترجیح مشتریان بر این است تا با قیمت مناسبتری محصول مناسبی را خریداری کنند. دپوماشین این امکان را فراهم آورده است و برای این منظور کانکس نگهبانی ساده ، ارزان و سبکی را ساخته است که علیرغم استاندارد بودن هزینه پایین تری را دارد. در این کانکس ها از ورق های گالوانیزه برای دیواره های خارجی استفاده می شود. این کانکس ها رنگ بندی های متنوعی را نیز دارند.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس ویلایی و مسکونی

کانکس نگهبانی طرح کلبه چوبی

برای زیبایی می توان طراح بیرونی کانکس ها را با استفاده از متریال های متفاوتی ساخت. یکی از این طرح ها کلبه چوبی است. این کانکس ها با استفاده از ورق های فولادی ساخته می شوند که طرح های متنوعی دارند.طراحی به صورتی است که خروجی کار یک کلبه چوبی است که با دیواره ها به صورت سایدینگ و سقف به صورت طرح سفال نمایی است. این طرح ها را می توان در همه جا استفاده کرد.

کانکس نگهبانی دکوراتیو

کانکس های دکوراتیو دارای سقف های موج داری هستند. در این کانکس ها با تغییرات ایجاد شده در سقف طراحی جدیدی ساخته شده است که نمونه سنگین آن می تواند در کارگاه های عمرانی استفاده شود و به دفعات زیاد قابلیت جابجایی دارد. این کانکس ها از نظر هزینه جزو محصولات میان رده هستند و قیمتی پایین تر از کانکس های لوکس دارند.

کانکس نگهبانی سایدینگ

در تولید این کانکس های برای دیواره بیرونی از ورق های سایدینگ استفاده می شود. این ورق ها زیبایی منحصر بفردی دارند. همچنین رنگ بندی های زیادی دارند که می تواند هر سلیقه رنگی را پوشش دهد. درب و پنجره استفاده شده نیز می تواند از جنس یو پی وی سی ساده و رنگی باشد.

کانکس نگهبانی کامپوزیت

استفاده از ورق های کامپوزیت برای محیط هایی که نیاز به داشتن کانکس نگهبانی شیک و سازگار با محیط اطراف دارند گزینه مناسبی است. استفاده از کامپوزیت در ساخت باعث می شود کانکس نگهبانی لوکس و شیکی را داشته باشید. طبیعتا این نوع از نظر هزینه گران تر از سایر محصولات است. همچنین با توجه به جنس کامپوزیت ها، عمر بالایی را دارند و به شدت در برابر زنگ زدگی و عوامل جوی مقاوم هستند.

شرکت کانکس سازی دپوماشین

مزایای کانکس نگهبانی نسبت به سازه سنتی

اصولا استفاده از کانکس ها مزایایی را نسبت به ساخت با مصالح سنتی دارد. این مزیت ها عبارت است از:

سرعت بالای ساخت: کانکس های نگهبانی با ابعاد استاندارد همواره به صورت آماده به فروش میرسد. از این رو شما می توانید در عرض چند ساعت آن را در محل نصب کنید.

قابلیت جابجایی: شما در صورتی که نیاز به تغییر موقعیت نگهبان خود داشته باشید می توانید به راحتی آن را انجام دهیم.

دوستدار محیط زیست: با توجه به مصالح استفاده شده کانکس ها دوست دار محییط زیست هستند. در ساخت این محصولات نه از سیمان خبری هست و نه آجرهای صنعتی که می توانند به شدت ترکیبات خاک را آلوده کنند.

موارد استفاده از کانکس نگهبانی

کانکس های نگهبانی را می توان در همه جا استفاده کرد. کیوسک نگهبان محله، پروژه های ساختمانی، پروژه های عمرانی و راهداری، نگهبانی پارکینگ ها، سازمان ها، کارخانجات، باغات، گاوداری و مرغداری ها و ... در کل برای هر محوطه ای که نیاز به حراست و نگهبانی دارد شا می توانید از این کانکس ها استفاده کنید.

ابعاد کانکس های نگهبانی چقدر است؟

کانکس های نگهبانی را می توان رد ابعاد متفاوتی تولید کرد. از کوچکترین سایز آن یک اتاقک 1.5 در 1.5 می باشد تا ابعاد بزرگتر که بالای 10 متر می باشد. در شرکت دپوماشین ابعاد استاندارد برای کانکس های نگهبانی 1.5 در 1.5 و 2 در 2 است. این کانکس ها همواره به صورت آماده در محیط کارخانه وجود دارد و شما می توانید با یک تماس یکی از آنها را خریداری کرده و در محل نصب کنید. در صورت سفارش مشتری می توان ابعاد بزرگتری را ساخت.

در صورت نیاز می توان با بزرگ کردن ابعاد، امکانات بیشتری را به اتاقک ساخته شده اضافه کرد. آبدارخانه، سرویس بهداشتی ، تخت تاشو و ... امکاناتی است که می توان به آن اضافه کرد.

قیمت کانکس نگهبانی

قیمت کانکس نگهبانی

قیمت کانکس بر اساس متریال استفاده شده و نرخ روز آن تعیین می شود. در کل مبنای قیمت گذاری برای کانکس بر اساس متراژ آن است. در صورتی جایگزینی متریال های استاندارد استفاده شده قیمت ها تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال کانکس با درب و پنجره آلومینیومی استاندارد در صورتی که با درب و پنجره یو پی وی سی جایگزین شود قیمت نیز تغییر خواهد کرد. شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت با شماره های شرکت دپوماشین تماس بگیرید و یا به وب مجموعه به نشانی اینترنتی https://depomachine.ir مراجعه کنید.

کانکس سازی دپوماشین با بیش از ۶۰ سال تجربه، تولید کننده انواع کانکس ویلایی، کانکس های اداری و کارگاهی، سرویس بهداشتی و کیوسک نگهبانی و کانکسهای سفارشی برای مشاغل مختلف می باشد. دپوماشین قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین سازنده کانکس در ایران و تهران است. ما علاوه بر تولید و فروش کانکس به صورت آماده، امکان اجرا و ساخت کانکس در محل را نیز داریم. دپوماشین اولین شرکت تولید کننده صنعتی پیش ساخته ها در ایران است که امکان خرید اقساطی کانکس را برای مشتریان خود فراهم آورده است. همچنین ما یک مرکز خرید و فروش کانکس دست دوم و کانتینر با فضای کارگاهی بیش از ۱۵ هکتار هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FomecwDa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه