جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی ایران

اگر کسب و کار و زندگی روزمره شما به شبکه جهانی اینترنت گره خورده است و اینترنت پر سرعت نقش مهمی در زندگی و این کسب و کار برای شما ایفا می کند حتما نام سرور مجازی یا vps را شنیده اید. بله درست است vps ( کارساز شخصی مجازی) یک کامپیوتر با بالاترین سرعت اینترنت می باشد. اگر این سرور در داخل ایران باشد، می تواند بالاترین اینترنت ممکن در داخل کشور را در دسترس شما قرار دهد. در واقع سرور مجازی ایران با فیبر نوری بین المللی تجهیز شده و دارای سرعت 10.000 مگابیت بر ثانیه است.

با تهیه یک سرور مجازی در داخل کشور ایران به تمامی نیازهای خود برای داشتن اینترنت پرسرعت پاسخ خواهید داد، اما نکته اساسی و سوالی که مطرح است این است که آیا تمامی سرورهای مجازی ایران با کیفیت و مناسب هستند؟ یک سرور مجازی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه بهترین سرور مجازی را انتخاب کنم؟

در این مقاله ما سعی داریم به نکات و ویژگی هایی که در هنگام خرید یک سرور مجازی ایران باید مد نظر قرار گیرد بپردازیم تا شما بتوانید از بین صدها شرکت ارائه کننده سرور مجازی ایران بهترین انتخاب را داشته باشند. پس تا انتهای این مقاله مهم همراه ما باشید.

 

سرور مجازی ایران 10 کاربرد و ویژگی اساسی آن

سرور مجازی ایران چیست و چه کسانی باید از آن استفاده کنند؟

می توانید تصور کنید که یک کامپیوتر تهیه کرده اید که علاوه بر منابع بالا و خاص، از یک اینترنت و برق دائمی برخوردار است و هیچگاه خاموش نمی شود و همیشه روشن است. این کامپیوتر شما دارای اینترنت فیبر نوری با سرعت 10000 مگابیت بر ثانیه می باشد.

شما امکان متصل شدن به این کامپیوتر و استفاده از اینترنت فوق العاده آن را از هر نقطه ایران دارید. بر روی سرور مجازی ایران می توانید انواع سیستم عامل ها از جمله نسخه های مختلف لینوکس و ورژن های مختلف ویندوز را نصب کنید.

سرور مجازی ایران برای هر کسی که به منابع سخت افزاری قدرتمند و سرعت اینترنت بالا نیازمند است مفید می باشد. از جمله مواردی که می توان استفاده از سرور مجازی ایران را مفید و کاربردی دانست استفاده برای خدمات آنلاین مانند وب سایت ها و وب سرویس ها ، سرور بک آپ و دانلود، راه اندازی VoIP (پروتکل صدا از طریق اینترنت)، راه اندازی پروژه های برنامه نویسی،گیم سرور و بسیاری موارد دیگر می باشد.

معمولا صاحبان وب سایت های پربازدید به دلیل اینکه سرعت و امنیت سایت اهمیت زیادی برای آنها دارد از سرور مجازی استفاده می کنند. در هاست های اشتراکی به دلیل اشتراکی بودن منابع، در صورتی که بازدید زیادی همزمان بر روی سایت باشد همه مخاطبان نمی توانند به سایت دسترسی داشته باشند و این باعث اختلال در کسب و کار ها خواهد شد. اما با راه اندازی سایت بر روی سرور مجازی به دلیل اختصاصی بودن رم و سی پی یو و دیسک ذخیره سازی فوق سریع این مشکلات وجود نخواهد داشت، که این می تواند امتیاز زیادی برای سایت و برند شما باشد. اگر مخاطبان سایت شما در ایران هستند سرور مجازی ایران بهترین گزینه برای راع اندازی سایت شما می باشد زیرا بدون مشکل برای همه باز می شود و درگاه پرداخت سایت بدون قطعی و بدون مشکل در دسترس همه است.

آیا سرور ایران برای کارهایی که به سرعت اینترنت بالا نیاز دارند مانند ثبت نام در سایت ها مناسب است؟

بله ، از سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ میتوانید برای سرخطی بورس، خرید ماشین و یا ثبت نام خودرو در سایت های بهمن موتور، ایران خودرو و ... استفاده کنید .

در حال حاضر از سرور مجازی ایران برای راه اندازی وی پی ان استفاده می شود و بهترین گزینه برای راه اندازی vpn به حساب می آید. در زیر به مزایای استفاده از سرور مجازی ایران برای vpn اشاره خواهیم کرد.

مزایای استفاده از سرور مجازی ایران برای VPN :

1ـ وی پی ان ایران یعنی داشتن آی پی ثابتی از کشور ایران در سراسر دنیا:

افرادی که خارج از کشور ایران هستند و نیاز به آی پی کشور ایران دارند ، به دلیل محدودیت هایی که سایت های ایرانی بر روی دسترسی شان قرار داده اند میتوانند از سرور مجازی ایران استفاده کنند. داشتن یک سرور مجازی ایران دقیقا مانند حضور در کشور ایران و استفاده از اینترنت ایران برای دسترسی به وب سایت های بانک ها و صرافی ها و وب سایت های مالی یا ثبت نام برای موارد خاص است .

2ـ برقراری ارتباطی امن بین دو مرکز و دو قسمت در کشور ایران یا دو کامپیوتر متفاوت :

معمولا برای افزایش امنیت در فضای اینترنت، میتوان از VPN استفاده کرد . کامپیوتری را فرض کنید فقط به 1 آی پی اجازه دسترسی بدهد ، این آی پی فقط IP اینترنت یا VPN شما باشد . این کار را میتوانید با تهیه IP ثابت از شرکت های اینترنت انجام بدهید ، اما فرض کنید از خانه به محل کار می روید و دیگر نمیتوانید IP ثابت خانه را در محل کار داشته باشید. با دارا بودن VPN شما در هر جای دنیا میتوانید دسترسی به IP ثابت خود داشته باشید .

3- دور زدن تمام محدودیت هایی که توسط اپراتور های ایرانی وضع شده است .

شما با داشتن یک vpn ایران میتوانید پینگ خود را در داخل کشور کاهش بدهید .
آیا فکر میکنید شرکت های اینترنت در کشور ایران محدودیتی روی اینترنت شما نمی گذارند ؟
علاوه بر اینکه فیلترینگ در داخل کشور ایران وجود دارد
برخی محدودیت های سرعتی توسط اپراتور ها بر روی برخی از وب سایت ها نیز محدودیت سرعت می گذارند که میتوانید محدودیت های اپراتور خود را به سادگی با یک VPS ایران دور بزنید .

4- نیم بها کردن تمام دانلود خود با استفاده از vps و vpn ایران :

شما میتوانید یک سرور مجازی ایران خریداری کنید .
تمام فایل هایی که میخواهید بر روی سرور مجازی خود دانلود کنید .
سپس اقدام به دانلود اطلاعات از سرور مجازی به کامپیوتر خود کنید . خب این چه فایده ای دارد؟

وب سایتی در کشور ایران وجود دارد که در آن تعرفه ترجیحی اعلام میگردد ، منظور از تعرفه ترجیحی ، یعنی تمامی اپراتور های ایرانی موظف هستند که دانلود از آن IP ها را نصف حجم محاسبه کنند .

حال متوجه شدید که دانلود در سرور مجازی و دانلود به سیستم خودتان میتواند نصف میزان مصرفی تان هزینه داشته باشد .

شما با Run کردن و اجرای یک VPN بر روی VPS ایران میتوانید حجم مصرفی ماهانه اینترنت خود را قطعا نصف کنید .به شرط آنکه آی پی خود را در لیست تعرفه ترجیحی وزارت ارتباطات درج کرده باشید .

سرور مجازی ایران + 10 نکته قبل از خرید

قبل از خرید سرور مجازی ایران به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مهمترین نکته ای که برای تهیه سرور مجازی باید در نظر بگیرید، آپتایم سرور می باشد زیرا در صورتی که از سرور برای راه اندازی وب سایت خود استفاده می کنید با هر بار قطعی سرور بسیاری از کاربران سایت خود را از دست خواهید داد. از بین شرکت های ارائه دهنده های سرور مجازی شرکتی را انتخاب کنید که سرور های آن از آپتایم ۹۹٫۹% برخوردار باشند. زیرا در غیر اینصورت ممکن است در ساعاتی از شبانه روز وب سایت شما برای کاربران باز نشود و کسب و کارتان دچار مشکل شود.

نکته بعدی موضوع نوع حافظه استفاده شده در سرور مجازی خواهد بود. به صورت کلی سرور مجازی ایران یا خارج به صورت حافظه HDD , SSD , NVMe ارائه می شود که حافظه های HDD دارای کمترین و حافظه های NVMe دارای بیشترین سرعت در خواندن و نوشتن اطلاعات هستند. به همین دلیل در زمان خرید سرور مجازی حتما پیشنهاد میکنیم سرور مجازی NVMe تهیه کنید تا از نهایت سرعت و کیفیت سرور مجازی VPS خود لذت ببرید.

نکته قابل اهمیت دیگر انتخاب شرکتی می باشد که پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ را نیز ارائه می دهد. به این ترتیب، اگر با مشکلات فنی مواجه شدید، می توانید در هر زمان از شبانه روز آن را حل کنید.

و در آخر موردی که قبل از خرید سرور مجازی باید به آن اهمیت دهید قیمت سرور می باشد. قبل از سفارش مطمئن شوید برای هدفی که دارید به چه میزان منابع از جمله هارد، رم، و سی پی یو نیاز دارید تا سروری متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و هزینه اضافی صرف نکنید.

سخن آخر :

اگر شما نیاز به اینترنت فوق العاده ای برای انجام هر فعالیتی که نیاز به اینترنت با سرعت بسیار بالا دارد، دارید از انواع سرور های وب داده مانند سرور مجازی ایران، سرور اختصاصی ایران می توانید استفاده کنید. سرور مجازی وب داده ، با استفاده از سخت افزار های HP و بهترین دیتاسنتر های ایران و جهان ارائه می شود ، شما میتوانید با خیال راحت سرور مجازی خود را در هر ساعتی از شبانه روز با سیستم عامل دلخواه ، ۱۰۰% اتوماتیک تحویل بگیرید. شرکت وب داده از جمله شرکت هایی است که اقدام به ارائه سرور مجازی ایران با پورت 10 گیگ می نماید. هارد NVMe، سرور HP نسل ۹، مصرف ترافیک 1 به 1، ویژگی های یک سرور مجازی وب داده می باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سرور مجازی و اختصاصی از سراسر دنیامی توانید با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com

سرور مجازی ایران :

https://webdade.com/iran-vps-server

سرور اختصاصی ایران :

https://webdade.com/iran-dedicated-server

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DbM11PAD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه